Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Όταν τα χρήματα δεν αποτελούν πρόβλημα, μπορείτε να έχετε ουσιαστικά οποιοδήποτε αυτοκίνητο σκεφτείτε, ακόμη και αν δεν υπάρχει. Αυτό το «μίνι βαν» δεν είναι ακριβώς στο επίπεδο των one of a kind hypercars που έχουν δισεκατομμυριούχοι, αλλά μια υπερβολικά ιδιαίτερη Porsche.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Δεν πρόκειται για το ηλεκτρικό SUV τριών σειρών καθισμάτων που έρχεται αργότερα μέσα στη δεκαετία από την Porsche. Αντιθέτως, βλέπουμε μια «τεντωμένη» Cayenne Turbo GT που παρήγγειλε ο Mark Zuckerberg για τη σύζυγό του.
Η Pricilla Chan ήθελε ένα μίνιβαν, και επειδή η Porsche δεν πουλάει κάτι αντίστοιχο, ο συνιδρυτής του Facebook πήρε την κατάσταση στα χέρια του. Σε μια ανάρτηση που δημοσιεύτηκε στο Instagram, ο Zuckerberg ισχυρίζεται ότι σχεδίασε αυτό το λεγόμενο μίνιβαν, με ηλεκτρικά συρόμενες πόρτες.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Ο Zuckerberg συνεργάστηκε με την West Coast Customs για να το πραγματοποιήσει. Παρήγγειλε επίσης μια αντίστοιχη 911 GT3 Touring με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ενώ και η Cadillac CT5-V Blackwing του έχει τρία πεντάλ. Θαυμαστής του συμπλέκτη ο δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας.
Δεν είναι γνωστό πόσο κόστισε το οικογενειακό μεταφορικό Cayenne Turbo GT, αλλά το κανονικό μοντέλο ξεκινά ήδη λίγο πάνω από τα 200.000 δολάρια ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως η Porsche είχε φτιάξει Minivan και στο παρελθόν, αλλά δεν μπήκε ποτέ στη γραμμή παραγωγής.
Οραματιζόμενο με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, το MPV αυτό, ήταν κάτι περισσότερο από ένα απλό σχέδιο, καθώς η Porsche κατασκεύασε ένα μοντέλο σε πλήρη κλίμακα. Διέθετε κεντρικό κάθισμα οδηγού αλά McLaren F1 ωστόσο, ήταν πολύ πιο πρακτικό, αφού διέθετε πέντε επιπλέον θέσεις στο πίσω μέρος, χάρη σε ένα ζευγάρι καθισμάτων στη μεσαία σειρά και άλλα τρία στην πίσω. Η Porsche δεν είχε καμία πρόθεση να βάλει το Vision Renndienst στην παραγωγή καθώς το δημιούργησε περισσότερο ως φόρο τιμής στα Porsche Service Vehicles με βάση το Volkswagen Transporter από παλιά.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!