Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Γίνεται εμφανές ότι οι καιροί είναι δύσκολοι στην αυτοκινητοβιομηχανία όταν όλο και περισσότερες εταιρίες επιθυμούν να συνεργαστούν μεταξύ τους. Η Hyundai μόλις υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με τη General Motors για την πιθανή ανάπτυξη και κατασκευή αυτοκινήτων από κοινού. Φαίνεται ότι η κορεατική μάρκα εξακολουθεί να ψάχνει για συνεργάτες.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Μια νέα ενδιαφέρουσα έκθεση υποστηρίζει ότι μια συνεργασία Toyota-Hyundai θα μπορούσε να ετοιμάζεται, σύμφωνα με μη δημοσιοποιημένες πηγές που επικαλείται η Korea Economic Daily.
Η συνάντηση έχει προγραμματιστεί για τα τέλη Οκτωβρίου, όταν ο πρόεδρος της Toyota Akio Toyoda θα μεταβεί στη Σεούλ. Πιστεύεται ότι ο πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο θα επισκεφθεί τη Νότια Κορέα μετά από πρόσκληση του Euisun Chung, προέδρου της Hyundai.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η Korea Economic Daily δηλώνει ότι το υδρογόνο θα είναι το κύριο θέμα. Η Hyundai και η Toyota θα μπορούσαν να συνεργαστούν για να επιταχύνουν την ανάπτυξη οχημάτων κυψελών καυσίμου και να εργαστούν για τη δημιουργία ενός «οικοσυστήματος υδρογόνου». Μένει να δούμε αν το τελευταίο αναφέρεται σε μια υποδομή ανεφοδιασμού, η οποία είναι πολύ απαραίτητη αν οι αυτοκινητοβιομηχανίες θέλουν πραγματικά να απογειωθεί το υδρογόνο. Λίγο περισσότεροι από 1.000 σταθμοί θα λειτουργούσαν παγκοσμίως στο τέλος του 2023, σύμφωνα με μελέτη που διεξήγαγε η Interact Analysis.
Στις προσπάθειές της για υδρογόνο, η Toyota έχει ήδη συνεργαστεί με μια άλλη εταιρεία αυτοκινήτων. Συνεργάζεται με την BMW εδώ και αρκετά χρόνια. Οι δύο εταιρείες αναπτύσσουν από κοινού τεχνολογία κυψελών καυσίμου επόμενης γενιάς και αναζητούν συνεργάτες για τη βελτίωση της υποδομής ανεφοδιασμού με υδρογόνο. Η Toyota πουλάει το Mirai από τα τέλη του 2014, αν και η ζήτηση ήταν αδύναμη. Ο επικεφαλής τεχνολογίας, Hiroki Nakajima, παραδέχτηκε ότι το σεντάν μηδενικών εκπομπών ρύπων «δεν ήταν επιτυχημένο» και ότι η δημιουργία ενός δικτύου ανεφοδιασμού είναι «δύσκολο να πραγματοποιηθεί».
Το Nexo της Hyundai δεν ήταν επίσης ακριβώς μια εμπορική επιτυχία, αλλά ακόμα κι έτσι, μια δεύτερη γενιά του υδρογονοκίνητου crossover έχει επιβεβαιωθεί επίσημα για κυκλοφορία στα μέσα του 2025.
Μια συνεργασία μεταξύ της Toyota και της Hyundai θα μπορούσε να είναι μια τεράστια υπόθεση, δεδομένου ότι η Toyota κατέχει την πρώτη θέση στις παγκόσμιες πωλήσεις, ενώ η Hyundai (συμπεριλαμβανομένων των Kia και Genesis) είναι τρίτη. Τούτου λεχθέντος, είναι πολύ νωρίς για να πούμε αν οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες θα καταλήξουν σε συμφωνία. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν οι δύο θα παραμείνουν στο υδρογόνο ή θα επιδιώξουν και άλλους τομείς.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!