Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Σε αγωγή που κατέθεσε η δικηγορική εταιρία Levi & Korsinsky για λογαριασμό του μετόχου Steven Long τονίζεται ότι στις 25 Ιουλίου 2024, η Stellantis γνωστοποίησε σε δελτίο τύπου τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο του έτους. Αποκάλυψε μια σημαντική μείωση των κερδών, αποδίδοντάς την στα χαμηλά περιθώρια κέρδους και στα αυξημένα επίπεδα αποθεμάτων στις δραστηριότητές της στις ΗΠΑ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Επιπλέον, ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis Carlos Tavares υπαινίχθηκε λουκέτο στις μάρκες με χαμηλή απόδοση, ενώ η οικονομική διευθύντρια Natalie Knight ανέφερε το ενδεχόμενο μείωσης της παραγωγής και προσαρμογής των τιμών των οχημάτων.
Η αγωγή ισχυρίζεται ότι η Stellantis αύξησε τεχνητά την τιμή της μετοχής της σε μεγάλο μέρος του 2024, κάνοντας επανειλημμένα «συντριπτικά θετικές» εκτιμήσεις σχετικά με τα αποθέματα, την τιμολογιακή δύναμη, τα νέα προϊόντα και το λειτουργικό περιθώριο κέρδους. Όταν δημοσιεύθηκαν τα οικονομικά της αποτελέσματα, αποκαλύφθηκε ότι τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη είχαν μειωθεί κατά 40% σε 8,46 δισ. ευρώ (9,28 δισ. δολάρια). Η τιμή της μετοχής της Stellantis υποχώρησε πάνω από 7% στις 25 Ιουλίου.
Οι μέτοχοι της Stellantis που υπέστησαν ζημία μεταξύ της 15ης Φεβρουαρίου 2024 και της 24ης Ιουλίου 2024 μπορούν να υποβάλουν αίτηση μέχρι τις 15 Οκτωβρίου 2024 και να συμμετάσχουν στην αγωγή. Η αγωγή κατονομάζει τους Carlos Tavares και Natalie Knight ως εναγόμενους.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Μιλώντας στο Reuters, ο δικηγόρος του ομίλου δήλωσε ότι «η αγωγή αυτή είναι αβάσιμη και η εταιρεία σκοπεύει να υπερασπιστεί σθεναρά τον εαυτό της».
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μέτοχοι συχνά μηνύουν τις εισηγμένες εταιρείες στις Ηνωμένες Πολιτείες μετά από απροσδόκητη πτώση της τιμής των μετοχών και δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι αυτή η αγωγή κατά της Stellantis θα αποδειχθεί επιτυχής.
Τους τελευταίους μήνες, τουλάχιστον πέντε στελέχη έχουν αποχωρήσει από τη μάρκα, και στα μέσα Ιουλίου, η Stellantis μήνυσε έναν προμηθευτή για πρόσφατες αυξήσεις τιμών. Ορισμένες από τις υπομάρκες της, αντιμετωπίζουν επίσης την απειλή του διευθύνοντος συμβούλου Tavares ότι θα μπορούσαν να καταργηθούν αν δεν αρχίσουν να βγάζουν χρήματα.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!