Κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε την έναρξη μαζικής παραγωγής μιας μπαταρίας που υπόσχεται να βάλει τέλος στο άγχος της αυτονομίας.
Σε κυρίαρχο καθεστώς στον κόσμο των τεσσάρων τροχών τείνει να εξελιχθεί η ηλεκτροκίνηση, η οποία έχει ήδη αλλάξει εκ βάθρων οτιδήποτε αφορά το αγαπημένο μας μεταφορικό μέσο.
Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θυσιάζονται στον βωμό των καλωδίων φόρτισης και των ηλεκτρομοτέρ, και δεκάδες χιλιάδες οδηγοί ανά τον κόσμο καλούνται να συμμορφωθούν με τα νέα αυτοκινητικά δεδομένα.
Η ηλεκτροκίνηση ήδη αριθμεί πιστούς οπαδούς, αλλά υπάρχουν ακόμα πολλοί που αρνούνται να αγκαλιάσουν τον ηλεκτρισμό, υπό τον φόβο της αυτονομίας κίνησης των ηλεκτρικών ΙΧ, πολλώ δε μάλλον όταν υφίσταται δυσαρέσκεια για το μη επαρκές δίκτυο φόρτισης.
Τέλος στο άγχος της αυτονομίας επιχειρούν να δώσουν δεκάδες τεχνολογικοί κολοσσοί ανά τον κόσμο, οι οποίοι αναζητούν πυρετωδώς την τεχνολογία που θα επιτρέπει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να αραιώσουν τις επισκέψεις τους στους σταθμούς φόρτισης.
Ανάμεσα σε αυτές και η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Nio, που πέρα από τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα είναι γνωστή για τους σταθμούς ανταλλαγής μπαταριών που έχει εγκαταστήσει.
Σήμερα, τα μοντέλα της εταιρείας αντλούν ενέργεια από μπαταρίες ενεργειακής χωρητικότητας έως και 100 kWh (70/75 kWh οι βασικές εκδόσεις), αλλά εδώ και καιρό επιθυμεί να εξοπλίσει τα μοντέλα της με ακόμα μεγαλύτερες μπαταρίες που θα αυξήσουν περαιτέρω την αυτονομία των μοντέλων της.
Στις 9 Ιανουαρίου του 2021, η Nio αποκάλυψε μια ημι-στερεάς κατάστασης (semi-solid state) μπαταρία 150 kWh όταν λάνσαρε το σεντάν της υπό την ονομασία “ET7”, ενώ προ ολίγων ημερών, στο πλαίσιο τελετής στην πόλη Ναντσίνγκ γιόρτασε τη μαζική παραγωγή των εν λόγω συσσωρευτών ενέργειας. Η χρήση των μπαταριών, που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με την εταιρεία “WeLion”, στα αυτοκίνητα της μάρκας αναμένεται να ξεκινήσει εντός του τρέχοντος τριμήνου.
Όπως αναφέρουν ειδησεογραφικά Μέσα, πρόκειται για τη μεγαλύτερη, σε επίπεδο ενεργειακής χωρητικότας, μπαταρία που παράγεται μαζικά στην Κίνα για επιβατικά αυτοκίνητα.
Η εταιρεία επισημαίνει ότι οι συγκεκριμένες μπαταρίες θα χαρίζουν στα μοντέλα της έως και 1.055 χλμ. αυτονομίας (όπως αποδείχθηκε και από κάποιες δοκιμές), κάτι που αλλάζει τα δεδομένα στον κόσμο των τεσσάρων τροχών, καθιστώντας ευκολότερο στους κατόχους αυτοκινήτων και βενζίνης να δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης στην ηλεκτροκίνηση.
Δεν απουσιάζουν, ωστόσο, και αυτοί που υποστηρίζουν ότι οι εν λόγω μπαταρίες θα καταστήσουν ακριβότερα τα μοντέλα της Nio, καθιστώντας δυσκολότερη την απόκτησή τους.
Διαβάστε επίσης:
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!