Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων από την Ιαπωνία μέχρι τώρα έχουν κρατήσει πολύ επιφυλακτική στάση απέναντι στην έξαρση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Οι ίδιοι πάντα ανάφεραν ότι οι θερμικοί κινητήρες έχουν πολλά ακόμα να δώσουν και έκαναν ελάχιστα βήματα προς την ηλεκτροκίνηση, κυρίως στην υβριδική τους μορφή και όχι προς την αμιγώς ηλεκτρική μετάδοση της κίνησης.
Αυτή η επιμονή στους θερμικούς κινητήρες επιβεβαιώθηκε από την πρόσφατη κοινή ανακοίνωση των Toyota, Subaru και Mazda. Οι τρεις κατασκευαστές ξεκαθάρισαν ότι όχι μόνο θα συνεχίσουν να κατασκευάζουν αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες βενζίνης, αλλά θα επενδύσουν σε μια νέα γενιά συστημάτων μετάδοσης της κίνησης η οποία θα έχει ως βάση τη βενζίνη, αλλά θα συνεργάζεται με διάφορα συστήματα ηλεκτροκίνησης.
Κάθε εταιρεία θα εξελίξει τη δική της μορφή κινητήρων διατηρώντας τον χαρακτήρα της (για παράδειγμα η Subaru θα επιμείνει στους boxer ή η Toyota στους 4κύλινδρους σε σειρά), αλλά παράλληλα θα μοιραστούν τεχνολογίες προκειμένου οι κινητήρες να γίνουν πολύ φιλικοί στο περιβάλλον εκμηδενίζοντας τους ρύπους. Οι κινητήρες θα είναι μικρότεροι σε διαστάσεις, αλλά πολύ αποτελεσματικοί.
Επίσης, όλα τα μηχανικά σύνολα θα εξελιχθούν με γνώμονα την υβριδική τεχνολογία έχοντας αναμονές για συνεργασία με κάποιον ηλεκτροκινητήρα και κάποια μπαταρία. Ο κοινός εχθρός όπως αναφέρουν οι κατασκευαστές είναι οι εκπομπές άνθρακα κάτι που τους αναγκάζει να μοιραστούν τεχνολογίες για να φτάσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Από την άλλη βέβαια, δεν θα σταματήσουν να φτιάχνουν ξεχωριστά αυτοκίνητα, διατηρώντας την ταυτότητά τους, προσφέροντας μηχανικά σύνολα ο καθένας με τη δική του σφραγίδα.
Ακόμα ένας τομέας που θα ασχοληθούν οι Toyota, Subaru και Mazda είναι τα εναλλακτικά καύσιμα που δεν θα βασίζονται σε ορυκτά υλικά. Τα e-fuels, τα βιοκαύσιμα και το υδρογόνο θα είναι σε πρώτο πλάνο και θα συνεχιστεί η εξέλιξή τους στους αγώνες προκειμένου να φτάσουν σε ένα επίπεδο να μπορούν να χρησιμοποιηθούν ευρύτερα.
Στις επίσημες εικόνες πάντως η Subaru έδειξε ένα νέο υβριδικό σύστημα από το Crosstrek με boxer κινητήρα, η Toyota είχε το νέο της υβριδικό σύστημα με 4κύλινδρο 1.5 λίτρων, ενώ η Mazda έφερε ένα πρωτότυπο μοτέρ με δύο ρότορες (wankel) και ηλεκτροκινητήρες. Θυμίζουμε ότι η Toyota κατέχει το 20% της Subaru και το 5% της Mazda.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!