Connect with us

Hi, what are you looking for?

Αυτοκίνητο

Οι Γερμανοί αλλάζουν τα αυτοκίνητα -Ο νέος κινητήρας που εξελίσσουν

Οι Γερμανοί αλλάζουν τα αυτοκίνητα -Ο νέος κινητήρας που εξελίσσουν


Η
αυτοκίνηση καλπάζει σε μία νέα εποχή
και οι κατασκευαστές έχουν δώσει όλη
τους την προσοχή στα τμήματα Έρευνας
και Εξέλιξης.

Η γερμανική εταιρεία κατασκευής μηχανικών μερών και εξαρτημάτων ZF, δουλεύει πάνω σε έναν καινούργιο ηλεκτρικό κινητήρα που δεν κάνει χρήση μαγνητών και σπάνιων γαιών. Σε αντίθεση με παρόμοιους κινητήρες που δεν φέρουν μαγνήτες, ο συγκεκριμένος έχει πολύ μαζεμένες διαστάσεις και χρησιμοποιεί έναν επαγωγικό μετατροπέα στον άξονα μετάδοσης για την μεταφορά ενέργειας του μαγνητικού πεδίου. Παράλληλα, παρουσιάζει υψηλή απόδοση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι εξελιγμένοι ηλεκτρικοί κινητήρες FSM προορίζονται ως μια εναλλακτική πρόταση στους PSM που είναι και οι πιο διαδεδομένοι στην ηλεκτροκίνηση. Ωστόσο, οι τελευταίοι χρησιμοποιούν μαγνήτες που απαιτούν σπάνιες γαίες για να παραχθούν. Αυτό σημαίνει ότι ο νέος FSM κινητήρας της ZF που δεν απαιτεί σπάνιες γαίες για την κατασκευή του, είναι ιδιαίτερα βιώσιμος.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ZF, Holger Klein, ανέφερε ότι η εταιρεία του έχει κατασκευάσει τον πιο compact κινητήρα αυτού του τύπου και δεν βλέπει κάποιον ανταγωνιστή να ακολουθεί. Σε σύγκριση με τους συμβατικούς FSM, ο επαγωγικός μετατροπέας μπορεί να μειώσει τις απώλειες κατά τη μεταφορά ενέργειας στον άξονα κατά 15%. Επιπλέον, το αποτύπωμα CO2 κατά την παραγωγή, το οποίο εκπέμπεται για την κατασκευή των κινητήρων PSM-E, ιδίως από μαγνήτες με σπάνιες γαίες, μπορεί να μειωθεί έως και 50%.

ZF Electric Mobility 3

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η μη χρήση των σπάνιων γαιών αποσκοπεί επίσης στη μείωση της εξάρτησης από τις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού υλικών. Επιπλέον, σε σύγκριση με τους PSM, παρουσιάζουν καλύτερη απόδοση σε ορισμένα πεδία λειτουργίας, όπως μεγάλες διαδρομές σε αυτοκινητόδρομο με υψηλές ταχύτητες.

Προς το παρόν, τίποτα δεν είναι ακόμη γνωστό για το χρονοδιάγραμμα παραγωγής του νέου ηλεκτροκινητήρα. Ωστόσο, η ZF σχεδιάζει να προσφέρει την τεχνολογία κινητήρων I2SM ως επιλογή στη δική της ηλεκτροκίνητη πλατφόρμα. Οι υποψήφιοι πελάτες στην κατηγορία επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτων, θα μπορούν στη συνέχεια να επιλέξουν μεταξύ μιας παραλλαγής της πλατφόρμας με αρχιτεκτονική 400 ή 800 volt για τις δικές τους εφαρμογές.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Αυτοκίνητο

Από τον Παράδεισο στην Κόλαση Επίπεδα καταπράσινα λιβάδια, μεσαιωνικά κάστρα και μια ενεργή εμπόλεμη ζώνη χωρίζουν την QJMOTOR SRT 800X από τον Παράδεισο και...

Οικονομία

του Pascal Riché (*) Είναι περίεργη η απήχηση που μπορεί να έχει ένας νεολογισμός, δεκαετίες μετά την πρωτοεμφάνισή του. Το 1970, για να κοροϊδέψουν...

Μαγαζίνο

Μια φοβερή στιγμή περίμενε όλους τους φίλους του μπάσκετ που βρέθηκαν στο κέντρο της Αθήνας το απόγευμα της Κυριακής 15 Σεπτεμβρίου, έχοντας τη δυνατότητα...

Κόσμος

Ο απολογισμός των θυμάτων εξαιτίας των πλημμυρών και των κατολισθήσεων που προκάλεσε ο τυφώνας Γιάγκι στη Μιανμάρ διπλασιάστηκε, φθάνοντας τους 226 νεκρούς, ενώ άλλοι...