Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οι Γερμανοί αλλάζουν τα αυτοκίνητα -Ο νέος κινητήρας που εξελίσσουν

Οι Γερμανοί αλλάζουν τα αυτοκίνητα -Ο νέος κινητήρας που εξελίσσουν


Η
αυτοκίνηση καλπάζει σε μία νέα εποχή
και οι κατασκευαστές έχουν δώσει όλη
τους την προσοχή στα τμήματα Έρευνας
και Εξέλιξης.

Η γερμανική εταιρεία κατασκευής μηχανικών μερών και εξαρτημάτων ZF, δουλεύει πάνω σε έναν καινούργιο ηλεκτρικό κινητήρα που δεν κάνει χρήση μαγνητών και σπάνιων γαιών. Σε αντίθεση με παρόμοιους κινητήρες που δεν φέρουν μαγνήτες, ο συγκεκριμένος έχει πολύ μαζεμένες διαστάσεις και χρησιμοποιεί έναν επαγωγικό μετατροπέα στον άξονα μετάδοσης για την μεταφορά ενέργειας του μαγνητικού πεδίου. Παράλληλα, παρουσιάζει υψηλή απόδοση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι εξελιγμένοι ηλεκτρικοί κινητήρες FSM προορίζονται ως μια εναλλακτική πρόταση στους PSM που είναι και οι πιο διαδεδομένοι στην ηλεκτροκίνηση. Ωστόσο, οι τελευταίοι χρησιμοποιούν μαγνήτες που απαιτούν σπάνιες γαίες για να παραχθούν. Αυτό σημαίνει ότι ο νέος FSM κινητήρας της ZF που δεν απαιτεί σπάνιες γαίες για την κατασκευή του, είναι ιδιαίτερα βιώσιμος.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ZF, Holger Klein, ανέφερε ότι η εταιρεία του έχει κατασκευάσει τον πιο compact κινητήρα αυτού του τύπου και δεν βλέπει κάποιον ανταγωνιστή να ακολουθεί. Σε σύγκριση με τους συμβατικούς FSM, ο επαγωγικός μετατροπέας μπορεί να μειώσει τις απώλειες κατά τη μεταφορά ενέργειας στον άξονα κατά 15%. Επιπλέον, το αποτύπωμα CO2 κατά την παραγωγή, το οποίο εκπέμπεται για την κατασκευή των κινητήρων PSM-E, ιδίως από μαγνήτες με σπάνιες γαίες, μπορεί να μειωθεί έως και 50%.

ZF Electric Mobility 3

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η μη χρήση των σπάνιων γαιών αποσκοπεί επίσης στη μείωση της εξάρτησης από τις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού υλικών. Επιπλέον, σε σύγκριση με τους PSM, παρουσιάζουν καλύτερη απόδοση σε ορισμένα πεδία λειτουργίας, όπως μεγάλες διαδρομές σε αυτοκινητόδρομο με υψηλές ταχύτητες.

Προς το παρόν, τίποτα δεν είναι ακόμη γνωστό για το χρονοδιάγραμμα παραγωγής του νέου ηλεκτροκινητήρα. Ωστόσο, η ZF σχεδιάζει να προσφέρει την τεχνολογία κινητήρων I2SM ως επιλογή στη δική της ηλεκτροκίνητη πλατφόρμα. Οι υποψήφιοι πελάτες στην κατηγορία επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτων, θα μπορούν στη συνέχεια να επιλέξουν μεταξύ μιας παραλλαγής της πλατφόρμας με αρχιτεκτονική 400 ή 800 volt για τις δικές τους εφαρμογές.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΚΟΣΜΟΣ

Ο προϋπολογισμός του 2025, που κατατέθηκε στη Βουλή, προβλέπει ανάπτυξη 2,3%, πρωτογενές πλεόνασμα 2,4% του ΑΕΠ και δημόσιο χρέος στο 147,5% της ΑΕΠ. Παράλληλα,...

ΕΛΛΑΔΑ

Zάχαρη λευκή κρυσταλλική και ζάχαρη καστανή από ζαχαροκάλαμο με ξένα σώματα, ανακαλεί από την αγορά ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων. Συγκεκριμένα, ο ΕΦΕΤ και...

ΚΟΣΜΟΣ

Τις τελευταίες ώρες ο Ρώσος πρόεδρος συνομιλεί με έναν ξένο ηγέτη, το όνομα του οποίου δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό. Υπάρχει η υπόθεση πως...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Το debate των υποψήφιων για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, που διεξήχθη στην ΕΡΤ, στέφθηκε με πλήρη επιτυχία. Οι τέσσερις υποψήφιοι, ο Απόστολος Γκλέτσος,...