Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Μετά από εκτεταμένη κάλυψη από τα μέσα ενημέρωσης για τη διάδοση της ευαισθητοποίησης, η απαίτηση για άδεια οδήγησης κατηγορίας «U» για την οδήγηση ορισμένων αυτοκινήτων τέθηκε σε ισχύ στη Νότια Αυστραλία την 1η Δεκεμβρίου. Οι οδηγοί των «οχημάτων εξαιρετικά υψηλής ισχύος» (UHPV) χρειάζονται πλέον αυτή την ειδική άδεια εάν το αυτοκίνητό τους έχει αναλογία ισχύος προς βάρος πάνω από 370 ίππους ανά τόνο. Ο οδηγός αυτής της Lamborghini έλαβε το πρώτο επιβεβαιωμένο πρόστιμο, όταν η αστυνομία τον σταμάτησε αφού παρατήρησε ότι έλειπε η πίσω πινακίδα κυκλοφορίας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Κρίνοντας από την τεράστια πίσω αεροτομή, φαίνεται ότι πρόκειται για μια Huracan STO. Η Super Trofeo Omologata αποδίδει 630 ίππους από τον ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα της. Δεδομένου ότι το ιταλικό supercar ζυγίζει 1.339 κιλά, αυτό του δίνει μια αναλογία ισχύος προς βάρος περίπου 470 ίππων ανά 1.000 κιλά, 100 ολόκληρους ίππους πάνω από το ελάχιστο όριο που ορίζει ο νόμος. Κατά συνέπεια, ο οδηγός της Huracan STO θα έπρεπε να έχει άδεια UHPV.
Αλλά δεν το έκανε, οπότε η αστυνομία της Νότιας Αυστραλίας δεν είχε άλλη επιλογή από το να επιβάλει πρόστιμο στον 36χρονο οδηγό. Την άδεια αυτή μπορεί να την αποκτήσει κάποιος απλά ολοκληρώνοντας ένα διαδικτυακό μάθημα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Διαρκεί λιγότερο από μία ώρα και κοστίζει 61 δολάρια Αυστραλίας, δηλαδή περίπου 37 ευρώ. Οι οδηγοί πρέπει επίσης να καταβάλουν άλλα 12 ευρώ για να αντικαταστήσουν την άδεια οδήγησής τους ώστε να αντικατοπτρίζει τη νεοαποκτηθείσα άδεια κατηγορίας U.
Σύμφωνα με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών της Αυστραλίας, η οδήγηση χωρίς άδεια U τιμωρείται με πρόστιμο μέχρι 2.500 δολάρια Αυστραλίας (1.500 ευρώ) για πρώτη φορά. Οι επόμενες παραβάσεις μπορεί να οδηγήσουν σε πρόστιμα έως και 5.000 δολάρια Αυστραλίας (3.000 ευρώ) ή ακόμη και σε φυλάκιση. Επιπλέον, οι οδηγοί στη Νότια Αυστραλία αντιμετωπίζουν πρόστιμα έως και 5.000 δολάρια Αυστραλίας εάν συλληφθούν με ένα UPHV που έχει απενεργοποιημένο το ABS, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, το αυτόματο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης ή το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας.
Μακάρι να ακολουθήσουν και άλλες χώρες αυτό το παράδειγμα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!