H αγορά ενός νέου SUV δεν είναι ακριβή υπόθεση, κι ας φαντάζει ως τέτοια. Τα B-SUV ειδικά, που επί της ουσίας είναι crossover σουπερμίνι, μπορούν να βρεθούν σε πάρα πολύ ενδιαφέρουσες τιμές. Στην περιοχή των 20.000 ευρώ, ας πούμε, με 100 άλογα και πολύ καλό εξοπλισμό. Όσοι πιστοί, προσέλθετε στις αντιπροσωπείες της Kia για το γνωστό και μη εξαιρετέο Stonic.
Το κορεατικό SUV βρίσκεται σταθερά στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων, έχοντας πολύ σοβαρό λόγο πίσω από αυτή του την επιτυχία. Η προσιτή του τιμή είναι ένας από τους κυριότερους, καθώς ξεκινά από τις 18.540 ευρώ με τον 1.200άρη ατμοσφαιρικό των 84 ίππων. Ο 1.000άρης τρικύλινδρος τούρμπο των 100 ίππων δεν ξεφεύγει, ζητώντας 20.040 ευρώ στην έκδοση GL Inmotion. Βέβαια επειδή πρόκειται για το MY24 (ήδη ανοιχτές οι παραγγελίες για το ανανεωμένο MY25), πράγματι θα πρέπει να βιαστείτε και να επισκεφθείτε μια αντιπροσωπεία της Kia, λόγω περιορισμένου αποθέματος. Τα 5 χρόνια δωρεάν service και η 7ετής εγγύηση, εννοείται στάνταρ.
Τι αγοράζεις εξοπλιστικά, τώρα, με αυτά τα χρήματα; Έχουμε και λέμε: συστήματα αυτόματης έκτακτης πέδησης και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακους, οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών, αυτόματα φώτα, LED ημέρας, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, air condition, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες. Όσοι θέλουν το κάτι παραπάνω, με μόλις 1.000 ευρώ επιπλέον (21.040 ευρώ) αποκτούν κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός & πίσω, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, φιμέ κρύσταλλα και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών με ελαστικά 205/55. Σε κάθε περίπτωση πάντως, παράπονο δεν θα εκφράσει κανείς.
Το ίδιο ισχύει και στη συμβίωση με το Stonic. Οι συμπαγείς διαστάσεις (μήκος 4.140 χλστ., πλάτος 1.760 χλστ., ύψος 1.520 χλστ. και μεταξόνιο 2.580 χλστ.) σου λύνουν τα χέρια στην πόλη, ενώ ο σπορτίφ σχεδιασμός τη διάθεση κάθε φορά που το κοιτάς. Το εσωτερικό του με τη γεροδεμένη κατασκευή είναι πιο μίνιμαλ, εστιάζοντας στην απλότητα προς όφελος της εργονομίας. Γεγονός που λειτουργεί προς όφελος του οδηγού, αφού δεν ψάχνεται με τις θέσεις και λειτουργίες των διαφόρων χειριστηρίων, ενώ θα βολευτεί γρήγορα στη θέση του. Εξίσου βολικά θα νιώσουν και οι υπόλοιποι επιβάτες, μιας και τέσσερα άτομα με ύψος λίγο πιο πάνω του κανονικού θα χωρέσουν χωρίς να στριμωχτούν. Επαρκής είναι και χώρος αποσκευών των 352 λίτρων, ο οποίος φτάνει τα 1.155 λίτρα με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων.
Θετικότατων εντυπώσεων συνέχεια και οδηγικά, όπου η σεταρισμένη ανάρτηση εξασφαλίζει πολύ καλή σταθερότητα και περνούν τις ανωμαλίες των δρόμων χωρίς να τραντάζονται οι επιβάτες. Εξαιρετικά ταιριαστός στο Stonic είναι ο turbo 1.000άρης 3κύλινδρος κινητήρας με τα 100 άλογα και τα 172 Nm ροπής. Ο οδηγός νιώθει ότι έχει στη διάθεσή του περισσότερη δύναμη, γιατί το ραφιναρισμένο σε λειτουργία μοτέρ είναι ελαστικό και πρόθυμο στο γκάζι. Σε συνδυασμό με το ακριβές και εύχρηστο 6άρι σασμάν τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,7 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 183 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση σε πραγματικές μεικτές συνθήκες βρίσκεται στα 7,3 λτ./100 χλμ. και με εκπομπές CO2 από 122 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει ελεύθερα στο Δακτύλιο.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!