Αυτή και αν είναι μεγάλη ευκαιρία για όλους όσους ψάχνουν ένα πρακτικό και ευρύχωρο καινούργιο SUV. Από μόνο 18.840 ευρώ με τον 1.200άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα των 84 ίππων ή από 20.240 ευρώ με τον 1.0 turbo των 100 ίππων, προσφέρεται τώρα το Hyundai Bayon. Η ελληνική αντιπροσωπεία διαθέτει το Bayon με 1.000 ευρώ έκπτωση σε όλες τις εκδόσεις του ανεξαρτήτως κινητήρα και εξοπλισμού, καθιστώντας το ακόμα πιο προσιτό από τις ήδη ανταγωνιστικές του τιμές.
Στις 18.840 ευρώ εκκινεί το Bayon 1.2 MPI 84 PS Exclusive και στις 20.240 ευρώ το 1.0 T-GDI 100 PS Exclusive. Ο στάνταρ εξοπλισμός καλύπτει όλους τους απαιτούμενους τομείς της ασφάλειας και των ανέσεων όπως: 6 αερόσακους, αυτόνομο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, air condition και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες. Στο αμέσως επόμενο επίπεδο εξοπλισμού Premium (από 19.840 ευρώ το 1.2 και από 21.040 ευρώ το 1.0T) προστίθενται: αυτόματος κλιματισμός, πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, ατμοσφαιρικός φωτισμός, σκούρα πίσω τζάμια, μεταλλικά πεντάλ και κεντρικό υποβραχιόνιο μπροστά.
Πέρα από τις άκρως ελκυστικές του τιμές, το Bayon διακρίνεται και για την ευρυχωρία του, παρά τις μαζεμένες του διαστάσεις με μήκος 4.180 χλστ., πλάτος 1.775 χλστ., ύψος 1.500 χλστ. και μεταξόνιο 2.580 χλστ. Στο στιβαρής κατασκευής και με πολύ καλή εργονομία εσωτερικό του θα χωρέσουν εύκολα τέσσερα άτομα με ύψος άνω του μέσου όρου, τα οποία έχουν στη διάθεσή τους αρκετό αέρα για τα πόδια και το κεφάλι. Μεγάλο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 411 λίτρων με το εκμεταλλεύσιμο σχήμα, το ευρύ άνοιγμα και την εταζέρα που μπαίνει σε ράγες στην πλάτη των πίσω καθισμάτων.
Σχετικά με τους κινητήρες που εφοδιάζεται το Bayon, ο αρχικός 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.2 λτ. με τα 84 άλογα επαρκεί για τις αστικές μετακινήσεις, αφού «αρπάζει» από τις χαμηλές στροφές και είναι οικονομικός σε βενζίνη. Σε ποιο ανοιχτούς δρόμους η κοντή 5η ταχύτητα βοηθά στο να κρατά το ρυθμό του, ωστόσο στο ταξίδι πιο ιδανική λύση είναι ο 1.000άρης turbo με τα 100 άλογα. Σε συνδυασμό με το 6άρι κιβώτιο λειτουργεί σε χαμηλότερες στροφές, ενώ τα 172 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. εξασφαλίζουν γεμάτο τράβηγμα. Επίσης, το turbo μοτέρ διατίθεται και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT για ακόμα μεγαλύτερη ευκολία και άνεση στην οδήγηση, συν τη δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών για καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου σε πιο γρήγορους ρυθμούς σε διαδρομές με στροφές.
Εκεί το Hyundai Bayon εκπλήσσει ευχάριστα με το στιβαρό του πάτημα και την ομοιογένεια των αντιδράσεών του. Ακόμα και με έντονη πίεση θα ακολουθήσει πιστά την προδιαγεγραμμένη πορεία. Αντίστοιχα και στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων είναι σε θέση να πηγαίνει σε γρήγορους ρυθμούς, δίχως να προκαλεί καμία τάση ανασφάλειας. Σύμμαχοι του οδηγού σε κάθε περίπτωση είναι το τιμόνι με το σωστό βάρος και αμεσότητα (2,7 στροφές από άκρη σε άκρη), όπως και τα δυνατά φρένα με δίσκους και στους τέσσερις τροχούς.
Κινητήρας | 1.2 MPi | 1.0 T-GDI |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.197 | 998 |
Ταχύτητες | 5 | 6 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 84/6.000 | 100/4.500 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 118/4.200 | 172/1.500 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 13,5 | 10,7 |
Τελική (χλμ./ώρα) | 165 | 183 |
Κατ/λωση* (λτ./100 χλμ.) | 6,5 | 7,5 |
CO2 (γρ./χλμ.) | 124 | 122 |
*Δοκιμής |
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!