Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Μotion n’ Style – Σε νέο εντυπωσιακό χώρο, στο ύψος της Γέφυρας Λυκόβρυσης

Μotion n’ Style – Σε νέο εντυπωσιακό χώρο, στο ύψος της Γέφυρας Λυκόβρυσης


Από τον

Κώστα Γκαζή

3/6/2024

Eκτός από τον διασημότερο αγώνα hard enduro στον κόσμο, το Erzberg φιλοξένησε φέτος και τις δοκιμές εξέλιξης του νέου αυτόματου κιβωτίου της ΚΤΜ που έρχεται να ανταγωνιστεί τα αντίστοιχα συστήματα των Honda, BMW & MV Agusta.

Το φετινό Erzberg Rodeo αποτελεί ήδη παρελθόν καθώς τελείωσε την Κυριακή 2 Ιουνίου και εκτός από σκληροπυρηνική δράση με νίκη της KTM και του Manuel Lettenbichler επιφύλαξε και μια μικρή έκπληξη έκπληξη για τους φίλους της αυστριακής εταιρείας.

Οι φίλοι του hard enduro, συμμετέχοντες στον αγώνα αλλά και όσοι παρακολουθούσαν τις εξελίξεις στο Erzberg Rodeo από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είχαν την ευκαιρία να δουν σε δράση το πρωτότυπο 1390 Super Adventure R, το οποίο οι Αυστριακοί χρησιμοποιούν και για την εξέλιξη του νέου κιβωτίου τους που φιλοδοξεί να βγάλει τη μανέτα του συμπλέκτη εκτός εξίσωσης.

Άλλωστε οι μεγάλες adventure της ΚΤΜ θα είναι και οι πρώτες που θα “υποδεχτούν” το κιβώτιο που θα κάνει περιττή τη χρήση της μανέτας του συμπλέκτη, με τις σχετικές πατέντες των Αυστριακών να έχουν διαρρεύσει πριν από έναν περίπου χρόνο.

KTM AMT

Από τότε έχει μπει μπόλικο νερό στο αυλάκι αφού το κιβώτιο, που αναμένεται να φέρει φυγοκεντρικό συμπλέκτη, δεν βρίσκεται πλέον στα χαρτιά και ετοιμάζεται να κάνει το ντεμπούτο του μαζί με το ανανεωμένο Super Adventure R, το οποίο θα ενσωματώσει στα πλαστικά και μη μέρη του τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της KTM, όπως και το αναθεωρημένο μοτέρ που αυξάνει τον κυβισμό και τη συνολική του απόδοση.

Το πρωτότυπο Super Adventure R έλαβε μάλιστα μέρος στο Erzberg Rodeo με αναβάτη τον πολύπειρο Johnny Aubert και κατάφερε να τερματίσει στην 7η θέση στην κατηγορία των δικύλινδρων.

KTM AMT

Η ΚΤΜ είναι ο τελευταίος μέχρι στιγμής κατασκευαστής που θέλει να αφήσει με τον έναν ή τον άλλον τρόπο στην άκρη τη μανέτα του συμπλέκτη και να εισάγει στην γκάμα της ένα αυτόματο κιβώτιο.

KTM AMT

Ένα κιβώτιο πιο κοντά στον δρόμο που χάραξε η MV Agusta με το SCS (Smart Clutch System) και όχι τόσο κοντά με το βαρύτερο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Honda από το οποίο ωστόσο απουσιάζει επίσης η μανέτα του συμπλέκτη.

KTM AMT

Το νέο κιβώτιο των Αυστριακών είναι επίσης πολύ διαφορετικό στον τρόπο λειτουργίας έναντι του Automated Shift Assistant (ASA) της BMW και του Ε-Clutch της Honda, τα οποία παρουσιάστηκαν σχετικά πρόσφατα και επί της ουσίας αυτοματοποιούν τον τρόπο που λειτουργεί ο συμπλέκτης του μηχανικού κιβωτίου.



Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Οικονομία

Σε καταρχήν συμφωνία κατέληξε η Tupperware Brands Corporation με μια ομάδα των δανειστών της, συμπεριλαμβανομένων των Stonehill Capital Management Partners και Alden Global Capital,...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Επιμέλεια: Δημήτρης Διατσίδης KOVE FACTORY RACING TEAM WSBK-SSP 300 Jerez 2024 ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ Η Kove Racing Team έγραψε ιστορία στον τελευταίο γύρο του WSBK-SSP300...

Πολιτική

Σκηνικό σύγκρουσης ανάμεσα στον Κυριάκο Μητσοτάκη και τον Αντώνη Σαμαρά στήνεται τα τελευταία 24ωρα στη ΝΔ, μετά και τα όσα συνέβησαν χθες στη Βουλή...

Οικονομία

Σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, εγκρίθηκαν 40 εκατομμύρια ευρώ από το Ταμείο Συνοχής, προκειμένου η Αθήνα να προετοιμαστεί καλύτερα για να προστατευτεί...