Ποιος είπε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι ικανά να κινηθούν πέραν της… πεπατημένης; Ρίξτε μια ματιά στην νέα Mustang Mach-E Rally, που τώρα είναι διαθέσιμη και στην Ελλάδα.
Η Ford τόλμησε, όπως το συνηθίζει άλλωστε, και μάλιστα με επιτυχία, φέρνοντας την ηλεκτρική Mustang Mach-E σε νέα μονοπάτια. Και δη χωμάτινα, καθώς η έκδοση Rally του ηλεκτρικού της pony, η οποία είναι διαθέσιμη πλέον και στην Ελλάδα, είναι ικανή να προσφέρει έντονες συγκινήσεις και εκεί όπου η άσφαλτος δίνει τη θέση της στο χώμα.
Η μοναδική στο είδος της Mustang Mach-E Rally διαθέτει μια ανάρτηση με αυξημένο κατά 20 χλστ. ύψος σε σχέση με την Mustang Mach-E GT σε συνδυασμό με ειδικής ρύθμισης ελατήρια, αμορτισέρ με τεχνολογία MagneRide και εμπρός δίσκους με διάμετρο 385 χλστ. που συνδυάζονται με κόκκινες δαγκάνες φρένων με την υπογραφή της Brembo.
Ειδικά εξοπλισμένη για την κίνησή της στο χώμα, η Mustang Mach-E Rally διαθέτει ανθεκτικές, γυαλιστερές ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών σε λευκό χρώμα, οι οποίες αντλούν έμπνευση από τη μακρά ιστορία των οχημάτων της Ford που συμμετείχαν σε αγώνες ράλλυ. Αυτές οι ζάντες συνδυάζονται με τα ελαστικά Cross Climate της Michelin σε διαστάσεις 235/55 R19, τα οποία εξασφαλίζουν υψηλότερο προφίλ και μεγαλύτερη πρόσφυση σε χαλαρές επιφάνειες σε σχέση με εκείνα της Mustang Mach-E GT.
Για μεγαλύτερη προστασία από πέτρες και χαλίκια, το κάτω μέρος του αμαξώματος διαθέτει ειδική θωράκιση τόσο για τον εμπρός όσο και στον πίσω ηλεκτροκινητήρα, καθώς και μια προστατευτική μεμβράνη στην επένδυση των θυρών και στους θόλους των τροχών για τη μείωση των ζημιών στη βαφή. Επιπλέον προστασία παρέχουν και οι λασπωτήρες, οι οποίοι εγκαθίστανται στο όχημα από τους αντιπροσώπους.
Για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου βρίσκεται ενσωματωμένη μια βάση ρυμούλκησης. Η νέα Mustang Mach-E Rally είναι εφοδιασμένη με την πρώτη στην ιστορία της Ford λειτουργία οδήγησης RallySport, η οποία έχει σχεδιαστεί με βασικό κριτήριο την κίνηση του οχήματος σε εκτός δρόμου διαδρομές προσαρμόζοντας τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου ώστε να επιτρέπει μεγαλύτερες πλαγιολισθήσεις, γραμμική απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού για καλύτερο έλεγχο, αλλά και πιο επιθετική απόσβεση για βελτιωμένο χειρισμό του οχήματος στις στροφές. Οι οδηγοί θα εκτιμήσουν επίσης τον τρόπο με τον οποίο το συγκεκριμένο προφίλ οδήγησης, σε συνδυασμό με τα νέα ελαστικά, επιτρέπει στη νέα Mustang Mach-E Rally να κινείται στο χιόνι αλλά και σε δρόμους σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.
Στο εσωτερικό υπάρχουν γυαλιστερές λευκές πινελιές στο ταμπλό και στις κάτω ακτίνες του τιμονιού, καθώς και ραφές αντίθεσης στις πόρτες. Τα γνώριμα καθίσματα επιδόσεων είναι σχεδιασμένα από τη Ford και φέρουν γυαλιστερές λευκές επενδύσεις στην πίσω μεριά της πλάτης τους. Χαρακτηριστική είναι και η ανάγλυφη επιγραφή «Mach-E Rally» στην επιφάνεια του εμπρός μέρους της πλάτης τους.
Σε ότι αφορά τους ηλεκτροκινητήρες, η μέγιστη ισχύ των δύο μονάδων είναι 358 kW, δηλαδή 487 ίπποι, με την ροπή να φτάνει στα 880 Nm. Η ηλεκτρική ενέργεια στη Mustang Mach-E Rally παρέχεται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 91 kWh.
Διαθέσιμη στους εξωτερικούς χρωματισμούς Grabber Blue, Shadow Black και Eruption Green, καθώς και στην εντυπωσιακή απόχρωση Grabber Yellow (σ.σ.: προαιρετικά διατίθενται η Star White και η νέα Glacier Gray ως επιλογές επιπλέον κόστους), η νέα Mustang Mach-E Rally είναι διαθέσιμη και στην Ελλάδα με κόστος 89.110 ευρώ (χωρίς επιδότηση).
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!