Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Με συγκλονιστική ισχύ η μελλοντική BMW M3

Με συγκλονιστική ισχύ η μελλοντική BMW M3


Η BMW ετοιμάζεται για την επόμενη γενιά της εμβληματικής M3, η οποία αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της το 2028, ενώ κατά πάσα πιθανότητα θα λανσαριστεί τόσο ως ηλεκτρική, όσο και με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Σε αντίθεση με την plugin υβριδική διάταξη της νέας M5, η παραλλαγή με κινητήρα εσωτερικής καύσης της νέας γενιάς M3 θα χρησιμοποιεί ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V σε συνδυασμό με έναν 6κύλινδρο κινητήρα.

Την συγκεκριμένη απόφαση εξήγησε ο Dirk Häcker, επικεφαλής εξέλιξης στο τμήμα υψηλών επιδόσεων της BMW. Ο Häcker σημείωσε ότι η προσθήκη του βάρους ενός plugin υβριδικού συστήματος θα δικαιολογούνταν μόνο αν προσέφερε σημαντική ηλεκτρική αυτονομία, κάτι που δεν είναι το ζητούμενο στην M3.

Η ήπια υβριδική ρύθμιση στοχεύει στην ενίσχυση των επιδόσεων με μια μικρή ώθηση ισχύος και βελτιωμένη απόκριση χωρίς τα μειονεκτήματα μιας βαριάς μπαταρίας. Οι πρώτες πληροφορίες την θέλουν να εφοδιάζεται με τετρακίνηση και στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο, με μικρό ενδεχόμενο να υπάρχει και έκδοση με μηχανικό κιβώτιο για τους πιο σκληροπυρηνικούς.

Η στρατηγική της BMW περιλαμβάνει επίσης την αμιγώς ηλεκτρική M3, η οποία θα κινείται στην ίδια πλατφόρμα Neue Klasse με την έκδοση εσωτερικής καύσης.

Αυτή η πλατφόρμα θα κάνει το ντεμπούτο της με τη νέα iX3 και θα αποτελέσει επίσης τη βάση για την επερχόμενη Σειρά 3 το 2026. Η ηλεκτρική M3 αναμένεται να λανσαριστεί το 2027, ακολουθούμενη από την έκδοση εσωτερικής καύσης.

Οι προβλέψεις για την ισχύ της επόμενης γενιάς M3 δείχνουν ότι θα μπορούσε να ξεπεράσει τους 600 ίππους, βασιζόμενος στις δυνατότητες του σημερινού κινητήρα S58 που τοποθετείται στις M3 CS και M4 CSL.

Η ηλεκτρική M3 αναμένεται να είναι ακόμη πιο ισχυρή, ενδεχομένως με μια διάταξη τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων, που θα αποδίδει συνδυαστικά πάνω από 1.000 ίππους.

Παρά την μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση, η BMW θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί το σήμα M3 τόσο για τα συμβατικά μοντέλα όσο και για τα ηλεκτρικά, διατηρώντας την κληρονομιά του πιο επιτυχημένου αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων.

Η BMW M αναμένει ότι μέχρι το 2030, τουλάχιστον το 80% των παραδόσεών της θα είναι EV, ενώ μόνο ένα μικρό μέρος θα είναι plugin υβριδικά, υποδεικνύοντας μια σαφή στροφή προς την ηλεκτρική κινητικότητα.



Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ελληνικό πρόγραμμα κουπονιών («voucher») ύψους 80 εκατ. ευρώ, για τη διάδοση της χρήσης των ευρυζωνικών υπηρεσιών («Σχέδιο Voucher Gigabit») ενέκρινε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, βάσει...

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Το κοινωνικό δίκτυο Χ (πρώην Twitter) «εξαπατά» του χρήστες του και παραβιάζει τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ενωσης με τα «μπλε τικ» (blue checkmarks) που...

ΚΟΣΜΟΣ

Τρία παιδιά – ένα 13χρονο κορίτσι και δύο αγόρια, ηλικίας 2 και 11 ετών – βρέθηκαν σήμερα νεκρά σε σπίτι στην κοινότητα Τανένζ της...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης Οι ιδιοκτήτες EV στο Κουίνσλαντ της Αυστραλίας μόλις έχασαν την πρόσβαση στην πίστα Willowbank Raceway. Οι υπεύθυνοι της πίστας ανακοίνωσαν την...