Connect with us

Hi, what are you looking for?

Οικονομία

Κερδοσκοπία: Τα «κόλπα» των εταιρειών που αδειάζουν τα πορτοφόλια των καταναλωτών

Κερδοσκοπία: Τα «κόλπα» των εταιρειών που αδειάζουν τα πορτοφόλια των καταναλωτών


Αντιμέτωποι με φαινόμενα κερδοσκοπίας έρχονται καθημερινά αρκετοί καταναλωτές.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΑΝΤ1, πολλές εταιρείες συρρικνώνουν τις ποσότητες των προϊόντων χωρίς, ωστόσο, να μειώνουν την τιμή, η οποία σε ορισμένες περιπτώσεις αυξάνεται. Έτσι, ο οικογενειακός προϋπολογισμός επιβαρύνεται ακόμη περισσότερο, αφού το προϊόν τελειώνει σε χρόνο ρεκόρ.

Το φαινόμενο αυτό, που ονομάζεται «shrinkflation», δηλαδή συρρίκνωση με ταυτόχρονο πληθωρισμό τείνει να λάβει μεγάλες διαστάσεις, με τους καταναλωτές να καλούνται να έχουν στραμμένη την προσοχή τους στις συσκευασίες των προϊόντων, ώστε να αποφεύγουν να πέφτουν θύματα κερδοσκοπίας.

Να σημειωθεί ότι από τη στιγμή που η ποσότητα, η οποία αναγράφεται σε κάθε συσκευασία είναι ακριβής, η πρακτική αυτή δεν είναι παράνομη.

Δείτε το βίντεο:

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Αθλητικά

Κατηφόρα για τη Βαλένθια και πλέον ο εφιάλτης του υποβιβασμού σκιάζει το «Μεστάγια». Οι «Νυχτερίδες» πάνε από το κακό στο χειρότερο και η εντός...

Τεχνολογία

Η Κρήτη δεν είναι απλώς ένας σημαντικός τουριστικός προορισμός, αλλά αναδεικνύεται σε παγκόσμιο κόμβο τηλεπικοινωνιακών υποδομών, με το μέλλον να προδιαγράφεται ψηφιακά πιο λαμπρό...

Μαγαζίνο

Η κάμερα της εκπομπής «Το Πρωινό» συνάντησε τον Snik στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Ο γνωστός τράπερ ρωτήθηκε μεταξύ άλλων για τα αρνητικά σχόλια του...

Πολιτική

Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Παύλος Γερουλάνος, με ανάρτησή του το πρωί της Τρίτης (22/10) αποκάλυψε πώς θα πρέπει να παραμείνει σε αφωνία για τις...