Connect with us

Hi, what are you looking for?

Αυτοκίνητο

«Καμπανάκι» από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων για την ηλεκτροκίνηση: Χρειαζόμαστε 8 φορές περισσότερους σταθμούς φόρτισης

«Καμπανάκι» από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων για την ηλεκτροκίνηση: Χρειαζόμαστε 8 φορές περισσότερους σταθμούς φόρτισης


Μια νέα έκθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) αποκαλύπτει ένα ανησυχητικό «χάσμα» μεταξύ της τρέχουσας διαθεσιμότητας δημόσιων σημείων φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην ΕΕ.

Επιμέλεια: Β. Βεγιάζη

Σύμφωνα με την ACEA, oι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ΕΕ αυξήθηκαν τρεις φορές πιο γρήγορα από την εγκατάσταση σημείων φόρτισης μεταξύ 2017 και 2023, υποστηρίζει η έκθεση της ACEA.

Κοιτάζοντας το μέλλον, η ΕΕ χρειάζεται οκτώ φορές περισσότερα σημεία φόρτισης ετησίως έως το 2030, σύμφωνα με εκτιμήσεις του κλάδου.

«Χρειαζόμαστε μαζική υιοθέτηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε όλες τις χώρες της ΕΕ για να επιτύχουμε τους φιλόδοξους στόχους της Ευρώπης για τη μείωση του CO2. Αυτό δεν θα συμβεί χωρίς την ευρεία διαθεσιμότητα υποδομών φόρτισης σε όλη την περιοχή», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της ACEA, Sigrid de Vries.

«Ανησυχούμε πολύ που η ανάπτυξη των υποδομών δεν συμβαδίζει με τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων τα τελευταία χρόνια. Επιπλέον, αυτό το «κενό υποδομής» κινδυνεύει να διευρυνθεί στο μέλλον – σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από ό,τι εκτιμά η Ευρωπαϊκή Επιτροπή», συμπλήρωσε.

Μόλις πάνω από 150.000 δημόσια σημεία φόρτισης εγκαταστάθηκαν πέρυσι σε ολόκληρη την ΕΕ (λιγότερα από 3.000 την εβδομάδα κατά μέσο όρο), φτάνοντας συνολικά τα 630.000.

Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, μέχρι το 2030 θα πρέπει να εγκατασταθούν 3,5 εκατομμύρια σημεία φόρτισης.

Η επίτευξη αυτού του στόχου θα σήμαινε την εγκατάσταση περίπου 410.000 δημόσιων σημείων φόρτισης ετησίως (ή σχεδόν 8.000 την εβδομάδα) – σχεδόν τριπλάσιο από το τελευταίο ετήσιο ποσοστό εγκατάστασης.

Ωστόσο, η ACEA εκτιμά ότι θα χρειαστούν 8,8 εκατομμύρια σημεία φόρτισης μέχρι το 2030.

Για να επιτευχθεί αυτό, θα απαιτηθούν 1,2 εκατομμύρια φορτιστές ετησίως (ή πάνω από 22.000 την εβδομάδα) – οκτώ φορές το τελευταίο ετήσιο ποσοστό εγκατάστασης.

«Η εύκολη πρόσβαση στα δημόσια σημεία φόρτισης δεν είναι «ωραία», αλλά απαραίτητη προϋπόθεση για την απαλλαγή από τις ανθρακούχες οδικές μεταφορές, επιπλέον της υποστήριξης της αγοράς και ενός ανταγωνιστικού πλαισίου παραγωγής στην Ευρώπη.

Οι επενδύσεις σε δημόσια υποδομή χρέωσης πρέπει να αυξηθούν επειγόντως εάν θέλουμε να καλύψουμε το χάσμα στις υποδομές και να επιτύχουμε τους κλιματικούς στόχους», σχολίασε ο de Vries.



Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Μαγαζίνο

Πιο ευτυχισμένοι από ποτέ είναι ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης και η σύζυγός του Κατερίνα Μαχαιριώτη καθώς το Σάββατο 20/9 βαφτίζουν τον γιο τους....

Αυτοκίνητο

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης Η Volvo μπορεί να μην μεταβαίνει σε μια αμιγώς ηλεκτρική σειρά οχημάτων τόσο γρήγορα όσο είχε υποσχεθεί κάποτε, αλλά αυτό δεν...

Κόσμος

Ο νιτρικός πενταερυθρίτης PETN (Pentaerythritol tetranitrate) ή corpent ή pentrite ή nitropenta[1] που χρησιμοποιήθηκε στις εκρήξεις βομβητών στον Λίβανο, είναι ένα από τα πιο...

Αυτοκίνητο

Η Triumph Motorcycles ανακοίνωσε σημαντικές αλλαγές για τη Speed Twin 1200, καθώς και την κυκλοφορία μιας νέας Speed Twin 1200 RS, με πιο σπορ χαρακτήρα....