Η εφαρμογή της απόφασης σημαίνει ότι τα μοντέλα της Xpeng Motors τα οποία εισάγονται στη Γηραιά Ήπειρο επιβαρύνονται με επιπλέον φόρο 21,3%.
Το γεγονός αυτό έχει κάνει τα ανώτατα στελέχη της να εξετάζουν το ενδεχόμενο να επενδύσουν στην εξαρχής δημιουργία ή στην απόκτηση ενός εργοστασίου τους στην Ευρώπη για να αποφύγουν την επιβάρυνση.
Ο Μπράιαν Γου, (Brian Gu) Πρόεδρος της Xpeng Motors, μιλώντας σχετικά με την απόφαση της Ε.Ε. στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Bloomberg, δήλωσε: «Εξετάζουμε πολλές επιλογές, από την κατασκευή με σύμβαση έως τη συνεργασία με υπάρχοντα εργοστάσια ή ακόμα και την κατασκευή νέων εργοστασίων. Αλλά όλα αυτά βρίσκονται σε πολύ αρχικό στάδιο».
Ο Γου επισήμανε ότι στόχος της εταιρείας είναι να ηγηθεί των πωλήσεων μεταξύ των κινεζικών εταιρειών στην ευρωπαϊκή αγορά. Ωστόσο, για να γίνει αυτό πρέπει να δοθεί προτεραιότητα στην αυτοκινητική κουλτούρα και στο τι ζητούν από ένα όχημα οι Ευρωπαίοι.
Όπως είπε χαρακτηριστικά «ο στόχος μας να έχουμε μεγαλύτερη παρουσία (σημ.: στην ήπειρό μας) δεν οφείλεται μόνο στην επιβολή των νέων δασμών. Ως εταιρεία, πρέπει να φιλοδοξούμε να είμαστε ηγέτες σε μια αγορά όπως η Ευρώπη. Πρέπει να σκεφτούμε πώς να γίνουμε πιο τοπικοί.
Ο ίδιος δήλωσε ότι εντός του 2024 η εταιρεία θέλει να επεκταθεί σε 40 χώρες, μεταξύ των οποίων τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Ταϊλάνδη, η Μαλαισία, η Σιγκαπούρη και η Αυστραλία.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!