Το πρώτο Yamaha Serow (XT 225) εμφανίστηκε στην ιαπωνική αγορά πριν σχεδόν 40 χρόνια και λίγα χρόνια αργότερα η Yamaha το έφερε και στην Ελλάδα παράλληλα με τα μεταχειρισμένα εισαγωγής από την Ιαπωνία.
Ήταν ένα ελαφρύ και ευέλικτο εντουράκι (On-Off) που πούλησε καλά σε όλη την Ευρώπη και συνδύαζε ευελιξία για χρήση μέσα στην πόλη, αξιοπρεπείς (για την εποχή του) επιδόσεις για κοντινά ταξίδια με καλές δυνατότητες κίνησης σε εντούρο-διαδρομές.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Με τα χρόνια η αγορά στράφηκε σε μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες που ναι μεν είχαν επιδόσεις για μεγαλύτερα ταξίδια, άλλα σίγουρα έχαναν σε ευελιξία, σε δυνατότητα κίνησης εκτός δρόμου και στην απλότητα.
Τα τελευταία 10 χρόνια οι κατηγορία On Off έχει επανέλθει δυναμικά στην αγορά και όλοι οι κατασκευαστές έχουν τουλάχιστον ένα On-Off μοντέλο στη γκάμα τους άλλα συνήθως με κινητήρες πάνω από 350κ.εκ και στυλ – όγκο που αντιγράφει αυτό των μεγάλων adventure .
Ωστόσο, φαίνεται ότι υπάρχει ακόμα ένα ικανό μέγεθος αγοράς για μια ελαφριά On-Off στα αχνάρια της αρχικής Serow μοτοσυκλέτα, ειδικά σε ορισμένες Ασιατικές αγορές που η τελευταία έκδοση 250κ.εκ του Serow είναι διαθέσιμη ακόμη και σήμερα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Και εδώ είναι η είδηση.
Η Yamaha φημολογείται ότι αναπτύσσει έναν υδρόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα κατηγορίας 200cc με στόχο αγορές όπως η Ινδία, όπου η δημοτικότητα της κατηγορίας βρίσκεται σε άνοδο .
Επίσης νέες πληροφορίες που δημοσίευσε η Ιαπωνική σελίδα Young Machine αναφέρουν ότι εξετάζεται και η αναβίωση της σειράς XT και συγκεκριμένα ένα μοντέλο στα 200-250cc.
Με δεδομένο ότι η Yamaha διαθέτει αυτή τη στιγμή στη Βόρεια Αμερική την ΧΤ 250, ένα ελαφρύ εντουράκι 250 κ.εκ., πιστεύουμε ότι σκέφτεται πολύ σοβαρά την αναβίωση μιας ελαφριάς OnOff Yamaha Serow στα 200-250 κ εκ.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!