Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η Volvo ήταν μία από τις πρώτες αυτοκινητοβιομηχανίες που υποσχέθηκε γκάμα αποκλειστικά ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αν θυμάστε, η αρχική ανακοίνωση έγινε τον Μάρτιο του 2021, ενώ και στα τέλη Μαΐου του 2024, ο διευθύνων σύμβουλος της Volvo δήλωσε ότι μία γκάμα μόνο με ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξακολουθεί να είναι «πολύ εφικτή». Σε εκείνο το σημείο, ο Jim Rowan ήταν «σίγουρος» ότι η Volvo θα μπορούσε να τερματίσει τις πωλήσεις οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης σε μόλις πέντε χρόνια.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της πρόσφατης τριμηνιαίας παρουσίασης για επενδυτές που έγινε στα τέλη Ιουλίου, ο διευθύνων σύμβουλος της αυτοκινητοβιομηχανίας παραδέχθηκε ότι «θα χρειαστεί χρόνος για να γεφυρωθούν διαφορετικά μέρη του κόσμου για την πλήρη ηλεκτροκίνηση». Με άλλα λόγια, ο αρχικός στόχος να γίνει μια αμιγώς EV μάρκα μέχρι το 2030 μπορεί να μην επιτευχθεί.
Φτάνουμε στις αρχές Σεπτεμβρίου, όπου η Volvo αναπροσαρμόζει πλέον επίσημα τους υψηλούς ηλεκτρικούς στόχους της.
Ο νέος στόχος είναι τα plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα να αντιπροσωπεύουν το 90-100% των ετήσιων πωλήσεων μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Η Volvo παραδέχεται ότι τα αυτοκίνητα με θερμικό κινητήρα, είναι πιθανό να παραμείνουν περισσότερο από ό,τι αρχικά είχε εκτιμηθεί.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η σουηδική μάρκα πιστεύει ότι διάφοροι παράγοντες έχουν συμβάλει στη βραδύτερη από την προβλεπόμενη υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων. Η ανάπτυξη της υποδομής φόρτισης προχωρά πολύ αργά, ενώ παράλληλα ορισμένες χώρες έχουν μειώσει ή καταργήσει εντελώς τα κίνητρα για τα EV. Η Volvo επιρρίπτει επίσης ευθύνες για τους νέους δασμούς που εφαρμόζονται στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε ορισμένες αγορές.
Η Volvo ελπίζει ότι τα αυτοκίνητα με καλώδιο φόρτισης (PHEVs+EVs) θα αντιπροσωπεύουν το 50-60% των παραδόσεων μέχρι το 2025, από 48% κατά το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντιπροσώπευαν το 26% των συνολικών παραδόσεων. Το σχέδιο της εταιρείας είναι να συνεχίσει τις επενδύσεις σε ήπια υβριδικά και plug-in υβριδικά μοντέλα στο πλαίσιο των «στρατηγικών προσαρμογών» της, ώστε να αντικατοπτρίζει καλύτερα αυτό που θέλουν οι πελάτες.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!