Η πίστη της Toyota στην hybrid τεχνολογία είναι διαχρονική και ακλόνητη, και σε μια εποχή που επιβραδύνονται οι πωλήσεις των ηλεκτρικών οι Ιάπωνες κάνουν ολομέτωπη επίθεση με υβριδικά κάθε είδους.
Η ιαπωνική ανακοίνωσε ότι μέχρι το 2030 θα προσφέρει όλα τα μοντέλα της γκάμας της σε υβριδικές εκδόσεις στην τεράστια αμερικανική αγορά. Ενδεικτικό είναι ότι στις ΗΠΑ η Toyota και η Lexus κατέχουν σχεδόν το 60% της αγοράς υβριδικών αυτοκινήτων.
Οι πωλήσεις των HEV και PHEV οχημάτων της εταιρείας αυξήθηκαν στην Αμερική κατά 66% το πρώτο εξάμηνο του 2024, φτάνοντας τις 410.000 μονάδες. Σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξε το νέο μοντέλο Camry, το οποίο πωλείται αποκλειστικά ως υβριδικό.
Έτσι ο Kevin Butt, διευθύνων σύμβουλος της Toyota Motor Βόρειας Αμερικής, δήλωσε στο δίκτυο Nikkei Asia ότι το χαρτοφυλάκιο υβριδικών αυτοκινήτων της μάρκας θα επεκταθεί τα επόμενα χρόνια – ωστόσο, δεν διευκρίνισε με ποια μοντέλα.
Τα στατιστικά πωλήσεων δείχνουν ότι από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο του 2024, η Toyota κατείχε το 15% της συνολικής αγοράς επιβατικών οχημάτων στη Βόρεια Αμερική, με τα υβριδικά να αντιπροσωπεύουν το 33% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας.
Έτσι, μέχρι το 2030 η Toyota σχεδιάζει περίπου το 80% των πωλήσεών της στη Βόρεια Αμερική να είναι εξηλεκτρισμένα (μαζί με τα αμιγώς ηλεκτρικά). Σημαντικό ρόλο στην απόφαση της Toyota να επενδύσει στα υβριδικά παίζει και η πιθανότητα επιστροφής του Donald Trump στην προεδρία των ΗΠΑ, η οποία θα μπορούσε να οδηγήσει σε μείωση της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα.
Σημαντικό μερίδιο της επιτυχίας της Toyota στις ΗΠΑ έχει το RAV4: το πρώτο εξάμηνο του 2024, το ιαπωνικό C-SUV αντιπροσώπευε σχεδόν το ένα τέταρτο των πωλήσεων της Toyota στις ΗΠΑ με 248.295 μονάδες (+33%) – και από αυτές, οι 111.526 ήταν υβριδικές εκδόσεις και οι 17.074 ήταν plug-in υβριδικές. Αυτό σημαίνει ότι το 52% των RAV4 που πουλήθηκαν ήταν εξηλεκτρισμένα.
Κατά συνέπεια, όπως είναι λογικό, η Toyota ανακοίνωσε ότι η νέα γενιά του RAV4 -που προγραμματίζει για το 2025– δεν θα υποστεί σημαντικές αλλαγές σε σύγκριση με την τρέχουσα. Καθώς το SUV αυτό μπορεί να σπάσει το φράγμα των 500.000 πωλήσεων φέτος στις ΗΠΑ, είναι λογικό η εταιρεία να ακολουθεί μια προσεκτική προσέγγιση, δίνοντας προτεραιότητα στις στρατηγικές βελτιώσεις παρά στις ριζικές αλλαγές.
«Το RAV4 είναι εύκολο. Έχουμε άλλα τμήματα προϊόντων που είναι δύσκολα, αλλά ο πελάτης δείχνει ξεκάθαρα τι θέλει με το RAV4 – μέγεθος, συσκευασία, επίπεδο απόδοσης, τεχνολογία. Επομένως δεν θέλουμε να ανακατέψουμε την τράπουλα, αν πρέπει να αλλάξουμε κάτι, δεν θα ήταν μια δραματική αλλαγή», είπε στο δίκτυο Auto News ο Cooper Ericksen, επικεφαλής σχεδιασμού της Toyota Motor Βόρειας Αμερικής.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!