Η Renault θα συνεργαστεί με μια κινεζική εταιρεία μηχανικών για να αναπτύξει το καινούργιο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο με χαμηλή τιμή. Η γαλλική μάρκα μετά την κατάρρευση των συνομιλίων με την VW για να δημιουργήσουν από κοινού ένα νέο μικρό αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, προσανατολίσθηκε στη βοήθεια των κινέζων που έχουν μεγάλη τεχνογνωσία και υποδομή για τα αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων.
Η Renault ζήτησε βοήθεια για να ολοκληρώσει το πρόγραμμα εξέλιξης και κατασκευής της νέας γενιάς του Twingo, το οποίο όπως ανακοινώθηκε θα έχει αρχική τιμή κάτω από τα 20.000 ευρώ.
«Η ανάπτυξη του αυτοκινήτου θα γίνει με έναν κινέζο εταίρο για να βελτιώσουμε τον χρόνο και το κόστος ανάπτυξής μας», δήλωσε εκπρόσωπος της Renault.
Το σχέδιο styling και προηγμένης μηχανικής γίνεται στη Γαλλία και η παραγωγή θα γίνει στην Ευρώπη, πρόσθεσε ο εκπρόσωπος.
Το έργο διευθύνεται από την Ampere, το τμήμα ηλεκτρικών οχημάτων της Renault.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Renault και η Volkswagen τερμάτισαν τις συνομιλίες για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής ηλεκτρικής έκδοσης του Twingo .
Η Renault είπε ότι η απόφασή της να επιλέξει έναν κινέζο συνεργάτη για το Twingo ήρθε ανεξάρτητα από την προηγούμενη απόφαση σχετικά με τη VW.
Η VW δήλωσε αυτή την εβδομάδα ότι θα κατασκευάσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία με τιμή 20.000 ευρώ στην Ευρώπη χωρίς συνεργάτη, βασιζόμενη σε υψηλό βαθμό τοπικής προσαρμογής στην Ευρώπη.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Renault, Luca de Meo, αποκάλυψε τα σχέδια για το ηλεκτρικό Twingo στα τέλη του περασμένου έτους. Το όχημα θα κατασκευαστεί στην Ευρώπη, πιθανώς στη Σλοβενία, δήλωσε ο de Meo κατά τη διάρκεια της συνέλευσης των μετόχων της εταιρείας αυτόν τον μήνα. Το τρέχον Twingo κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Renault στη Σλοβενία.
Η κίνηση της Renault να συνεργαστεί με έναν κινέζο έχει σκοπό να διδάξει στην εταιρεία πώς να κινείται πιο γρήγορα στην ανάπτυξη EV, σύμφωνα με πληροφορίες που αναφέρει το Bloomberg.
Οι δυτικοευρωπαίοι κατασκευαστές βασίζονται όλο και περισσότερο σε μηχανικούς σε χώρες χαμηλού κόστους για να μειώσουν τα έξοδα. Αν και η μηχανική στην Κίνα δεν είναι πάντοτε φθηνότερη, από εκεί προέρχεται το μεγαλύτερο μέρος των τεχνολογικών καινοτομιών EV, αναφέρει το Reuters.
Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες βρίσκονται υπό πίεση για να ολοκληρώσουν τα προγράμματα εξέλιξης και κατασκευής των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκίνητων ενώ αντιμετωπίζουν και τις επιπτώσεις από την αργή οικονομική ανάπτυξη, τις φθίνουσες επιδοτήσεις των EV και την πτώση των πωλήσεων των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αναφέρει το Automotive News Europe.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!