του Νεκτάριου Διατσίδη
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η εταιρεία μοτοσυκλετών Peugeot είναι διαφορετική από αυτή των αυτοκινήτων. Τον Σεπτέμβριο του 2021, ο Όμιλος Piaggio ανακοίνωσε περήφανα ότι μόλις κέρδισε δύο αγωγές παραβίασης διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας κατά της Peugeot Motorcycles. Το ένα κρούσμα ήταν στη Γαλλία και το άλλο στην Ιταλία. Για όσους γνωρίζουν τα αυτοκίνητα Peugeot, αξίζει επίσης να σημειωθεί σε αυτό το σημείο ότι είναι εντελώς ξεχωριστές εταιρείες και δεν υπάρχει συσχέτιση στην τεχνολογία και τις πατέντες των δύο εταιριών.
Και στις δύο περιπτώσεις, τα δικαστήρια διαπίστωσαν ότι η Peugeot παραβίασε τις πατέντες του μηχανισμού κλίσης για το Piaggio MP3. Πολλοί έχουν παρατηρήσει τις εντυπωσιακές ομοιότητες στη σχεδίαση μεταξύ του τρίτροχου Peugeot Metropolis και του Piaggio MP3, και τα δικαστήρια δύο χωρών φαινομενικά τεκμηρίωσαν αυτούς τους ισχυρισμούς.
Τα δυο συστήματα έχουν κοινά σημεία στις επάνω συνδέσεις των αναρτήσεων και όχι στο κάτω μέρος.
Αλλά η δικαστική διαμάχη έχει και αντιδικία, και εξελίσσεται σε μία ατελείωτη και πολύ ακριβή διαδικασία, οπότε η Peugeot άσκησε έφεση κατά της απόφασης στην Ιταλία, ελπίζοντας ξεκάθαρα σε μία δικαίωση. Το Εφετείο του Μιλάνου έκρινε την υπόθεση υπέρ της Piaggio και η Peugeot άσκησε έφεση για άλλη μια φορά.
Γρήγορα τον Ιούνιο του 2024 το Ανώτατο Εφετείο της Ιταλίας (Corte di Cassazione) απέρριψε οριστικά την τελευταία έφεση της Peugeot. Με αυτή την απόρριψη, η απόφαση επανέρχεται σε ό,τι αποφάσισε το προηγούμενο δικαστήριο. Σε αυτή την περίπτωση, η προηγούμενη απόφαση του Εφετείου του Μιλάνου θα επικυρωθεί.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Τι σημαίνει αυτό για την Peugeot; Ως έχει, η Peugeot Motocycles Italia οφείλει πλέον στην Piaggio ζημίες που ξεπερνούν το 1 εκατομμύριο €. Και παρόλο που είναι πιθανώς πιο εύκολο για εταιρείες του μεγέθους της Piaggio και της Peugeot να δώσουν τέτοια νούμερα, αυτό δεν είναι ένα ασήμαντο χρηματικό ποσό.
Όπως μπορεί να γνωρίζετε ή όχι, η Peugeot Motocycles ανήκε στον Όμιλο Mahindra όταν ξεκίνησε, γεγονός που την έκανε μέρος μιας πολύ μεγαλύτερης οικογένειας εταιρειών με έδρα την Ινδία. Ωστόσο, το 2023, η Mahindra έκλεισε μια συμφωνία με την εταιρεία ιδιωτικών μετοχών Mutares που είδε την τελευταία εταιρεία να κερδίζει το 50% των ιδίων κεφαλαίων και το 80% ελέγχου των μετοχών της Peugeot Motocycles. Κατά τη στιγμή της απόκτησής της, η Mutares είπε ότι η Peugeot Motocycles παρήγαγε περίπου 140 εκατομμύρια € ετησίως.
Δεν είναι σαφές τι επίδραση είχε η συνεχιζόμενη δίκη στην κερδοφορία της Peugeot Motocycles στα ενδιάμεσα χρόνια, ούτε τι θα συμβεί στη συνέχεια. Θα αναφέρουμε όμως οποιαδήποτε νέα πληροφορία έρχεται στο φως της δημοσιότητας.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!