Η πρώτη ονομάζεται «Shadow Grey», όπου οι χρυσές λεπτομέρειες δεσπόζουν παραπέμποντας απευθείας στην Type 97T του 1985, με την οποία ο Σένα κατέκτησε τη πρώτη του νίκη στη Formula 1. Η δεύτερη σπέσιαλ έκδοση με παραπομπή στον θρυλικό οδηγό είναι η κίτρινη Type 99T του 1987, τότε που ο Σένα ανέβηκε σε οκτώ βάθρα.
Περνώντας στις υπόλοιπες σπέσιαλ εκδόσεις, πάμε πιο πίσω στον χρόνο. Όπως για παράδειγμα η Type 78, το πρώτο μονοθέσιο με ground effect στην ιστορία της F1, μία καινοτόμα προσέγγιση που έκανε ντεμπούτο το 1977 στο Grand Prix Αργεντινής.
Έπειτα, έχουμε σπέσιαλ έκδοση της Lotus Emira για την Type 86, η οποία αξιοποιήθηκε σε πρωτότυπη μορφή σε δοκιμές κατά τη διάρκεια της σεζόν του 1980, ωστόσο ήταν μία και μοναδική. Για αυτό και δεν την είδαμε ποτέ σε αγώνα.
Η πέμπτη και τελευταία ειδική έκδοση της Lotus για την Emira εμπνέεται από την Type 25. Ο χαρακτηριστικός συνδυασμός πράσινου και κίτρινου έχει μία μοναδική αύρα, όντας απευθείας παραπομπή στο μονοθέσιο με το οποίο ο Τζιμ Κλαρκ κατέκτησε τον παγκόσμιο τίτλο της F1 το μακρινό 1963. Με την Lotus 25, μέτρησε 14 νίκες σε τρία χρόνια.
Οι σπέσιαλ εκδόσεις της Emira δεν έρχονται μόνο με αυτά τα πολύ ιδιαίτερα και εμβληματικά χρώματα. Όποιος αποκτήσει μία από αυτές, θα δει ειδικά σήματα που έχουν τοποθετηθεί στις μεσαίες κολώνες, αλλά και στο ταμπλό. Οι συγκεκριμένες Lotus Emira κινούνται από έναν twin-turbo τετρακύλινδρο ο οποίος συνεργάζεται με 8τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με το μηχανικό σύνολο να εξασφαλίζει 0-100 χλμ./ ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα και τελική 275 χλμ./ ώρα. Κάθε μία από αυτές τις Emira θα περιοριστεί στις 12 μονάδες, άρα συνολικά μόλις 60 θα βγουν από το βρετανικό εργοστάσιο. Η τιμή της κάθε μονάδας έχει οριστεί στις 98.107 ευρώ.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!