Α
υτές θα είναι μεγαλύτερες από τις παρούσες των 12,0 ιντσών, ωστόσο τόνισε ότι θα πρέπει να προσεχθούν κάποιες λεπτομέρειες.Συγκεκριμένα δήλωσε: «Το πιο σημαντικό, εντούτοις, είναι το σωστό μέγεθος ώστε η οθόνη να είναι ευδιάκριτη και ευανάγνωστη. Εξίσου σημαντικό είναι και το περιεχόμενο, καθώς και η σωστή εμπειρία χρήστη». Η τάση της παγκόσμιας Αυτοκινητοβιομηχανίας προς όλο και μεγαλύτερες οθόνες στο εσωτερικό των νέων μοντέλων είναι προφανής τα τελευταία χρόνια. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Hyperscreen της Mercedes-Benz, η οποία πρωτοπόρησε.
Ωστόσο, ο Λι διαβεβαίωσε ότι η Hyundai δεν σκοπεύει να ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο. Όπως είπε, η εταιρεία παραμένει προσηλωμένη στη στρατηγική να υπάρχουν περισσότεροι φυσικοί διακόπτες, ιδίως για βασικές λειτουργίες που αφορούν στην ασφάλεια και στα συστήματα που χρησιμοποιούνται συχνότερα, π.χ. τα «αλάρμ» ή ο κλιματισμός.
Οι οθόνες αφής επιτρέπουν έναν μινιμαλιστικό σχεδιασμό και μεγαλύτερη πρακτικότητα στη διαμόρφωση του ταμπλό και της κονσόλας. Στη Hyundai αποφάσισαν να ενσωματώνουν περισσότερους φυσικούς διακόπτες στα μελλοντικά μοντέλα της. Το επανασχεδιασμένο Ioniq 5 είναι το πρώτο από αυτά στο οποίο εφαρμόστηκε αυτή η πρακτική.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!