Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Δυστυχώς, είτε μας αρέσει είτε όχι, οι διαφημίσεις αποτελούν ζωτικό μέρος του διαδικτύου και 9 στις 10 φόρες, αφορούν πράγματα ή υπηρεσίες που έχουν σχέση με τις επιλογές του χρήστη (μέσω cookies – ιστορικού αναζήτησης κτλ.).
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Ford, αποτελεί ένα σύστημα που χρησιμοποιεί τον προορισμό σας, τη διαδρομή, την ταχύτητα, την τοποθεσία του ιστορικού ταξιδιού, την κίνηση κτλ. για να καθορίσει τον τύπο των διαφημίσεων που θα σας δείξει στις οθόνες του οχήματος.
Η αυτοκινητοβιομηχανία θα αξιολογήσει τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με τις διαφημίσεις, ο οποίος θα μπορούσε να περιλαμβάνει ακουστικά δεδομένα, όπως η παρακολούθηση των συνομιλιών μέσα στο αυτοκίνητο, για να τη βοηθήσει να «κατανοήσει την ανοχή του χρήστη για την καταμέτρηση μιας συγκεκριμένης διαφήμισης».
Το σύστημα θα μπορούσε να ακούει τους διαλόγους μεταξύ των επιβατών και να μειώνει τον αριθμό των διαφημίσεων κατά τη διάρκεια των συνομιλιών ή να αναπαράγει μια ηχητική διαφήμιση όταν η καμπίνα είναι ήσυχη. Θα μπορούσε επίσης να ακούει για λέξεις-κλειδιά ή φράσεις που υποδεικνύουν τον προορισμό του οδηγού, χρησιμοποιώντας αυτές τις πληροφορίες με ιστορικά δεδομένα για να αρχίσει να προβάλλει σχετικές διαφημίσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Ένα από τα λίγα καλά πράγματα σχετικά με τις διαδικτυακές διαφημίσεις είναι ότι συχνά συμβάλλουν στην επιδότηση πολυάριθμων διαδικτυακών υπηρεσιών, ιστότοπων και άλλων ψηφιακών χώρων για τους χρήστες τους, καθιστώντας την πρόσβασή τους δωρεάν ή σχεδόν δωρεάν. Ολόκληρο το επιχειρηματικό μοντέλο της Google έχει χτιστεί πάνω σε αυτό, δίνοντας στους χρήστες της πρόσβαση σε διάφορες λειτουργίες, δωρεάν λόγω των διαφημίσεων.
Θα δεχόσασταν διαφημίσεις στο αυτοκίνητο, εάν αυτό σήμαινε πως θα κερδίζατε κάποια υπηρεσία χωρίς έξτρα κόστος;
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!