Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Ducati αποκάλυψε τις νέες Multistrada V4, V4 S και Pikes Peak του 2025

Η Ducati αποκάλυψε τις νέες Multistrada V4, V4 S και Pikes Peak του 2025


Κατά τη διάρκεια του πρώτου διαδικτυακού επεισοδίου της σειράς Ducati World Première 2025 o κατασκευαστής από τη Μπολόνια παρουσίασε τη νέα αναβαθμισμένη Multistrada V4 και την έκδοση S του 2025 που είναι πιο ευχάριστη στην οδήγηση, πιο άνετη για τον συνεπιβάτη και ταυτόχρονα πιο οικονομική.

Παράλληλα παρουσίασε και τη νέα V4 Pikes Peak, την σπορ crossover έκδοση η οποία – υιοθετώντας τις ηλεκτρονικές, μηχανικές και αισθητικές εξελίξεις της Multistrada V4 – γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακή και αποτελεσματική στην οδήγηση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα παραπάνω επιτευχθήκαν χάρη στις αλλαγές- βελτιώσεις που περιλαμβάνουν:

  • Aπενεργοποίηση των πίσω κυλίνδρων, για μειωμένη κατά 6% κατανάλωση και αυξημένη αυτονομία.
  • Mηχανισμό αυτόματου χαμηλώματος που κάνει τη Multistrada V4 πιο εύκολη στο χειρισμό και τους ελιγμούς σε χαμηλές ταχύτητες και όταν είναι σταματημένη.
  • Το Ducati Vehicle Observer, η νέα ανάρτηση Skyhook EVO και οι προηγμένες ηλεκτρονικές παράμετροι για το σύστημα πέδησης που κάνουν την Multistrada ασφαλέστερη και πιο ευχάριστη.
  • Τέλος η Pikes Peak V4 είναι ακόμα πιο σπορ και πιο αποδοτική χάρη σε όλες τις καινοτομίες της νέας Multistrada V4 και τις πρόσθετες αναβαθμίσεις στην ανάρτηση Öhlins.

Multistrada V4

Νέα Multistrada V4

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα Multistrada V4 είναι η Ducati που απευθύνεται σε όσους θέλουν να ταξιδεύουν με εξαιρετική άνεση σε κάθε τύπο δρόμου, ενώ την ίδια στιγμή απολαμβάνουν τη σπορ συμπεριφορά που χαρακτηρίζει τις μοτοσυκλέτες από το Borgo Panigale.

Με τη νέα Multistrada V4, η Ducati ενισχύει την touring συμπεριφορά της Multistrada V4 που τώρα είναι πιο ευχάριστη και αποτελεσματική ακόμη και όταν είναι πλήρως φορτωμένη, και προσφέρει μεγαλύτερη άνεση για τον επιβάτη χάρη στα νέα ηλεκτρονικά συστήματα που την βοηθάνε να είναι ασφαλέστερη και με καλύτερες επιδόσεις σε όλες τις συνθήκες.

Στη σπορ οδήγηση, η Multistrada V4 είναι πιο ακριβής και εντυπωσιακή στην οδήγηση, χάρη στο βελτιστοποιημένο πλαίσιο, ενώ ο νέος μηχανισμός Automatic Lowering Device προσφέρει ευκολία στη χρήση.

Η έκδοση Euro 5+ του κινητήρα V4 Granturismo με απόδοση 170 ίππων, σημαντική αξιοπιστία και κόστος χρήσης (διαστήματα συντήρησης κάθε 60.000 km, αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 km/και 24 μήνες και 4 χρόνια εγγύηση 4EVER Ducati) παραμένει κορυφαία.

Η απενεργοποίηση των κυλίνδρων ειδικότερα, μειώνει την κατανάλωση κατά 6%*, αυξάνοντας την αυτονομία και την ταξιδιωτική ευχαρίστηση.

Η Multistrada V4 διαθέτει ανανεωμένη σχεδίαση μπροστά, με πιο επιθετικές αναλογίες και νέα γραφικά που τονίζουν το δυναμισμό και σπορ χαρακτήρα της με την μπροστινή όψη, ειδικότερα, να φέρνει πιο κοντά στο στυλ της νέας Panigale V4.

Πιστή στο όνομά της, η νέα Multistrada V4 S με την ημι-ενεργή ανάρτηση Skyhook DSS EVO και τον νέο αισθητήρα που είναι τοποθετημένος στο πιρούνι και διαθέτει λειτουργίες πρόβλεψης, όπως ανίχνευση ανωμαλιών στον δρόμο που της επιτρέπουν να προσαρμόζει την απόκριση της πίσω ανάρτησης σε πραγματικό χρόνο.

Είναι επίσης εξοπλισμένη με λειτουργία auto levelling, η οποία εγγυάται σταθερή ρύθμιση σε διαφορετικές διαμορφώσεις (μόνο με αναβάτη, με αναβάτη+συνεπιβάτη, με αποσκευές), προκειμένου να διατηρούνται σταθερά τα οδικά χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας.

Επιπλέον, ανεξάρτητα από το ποιο Riding Mode έχει επιλεχθεί, ο αναβάτης μπορεί τώρα να αλλάζει την απόκριση της ανάρτησης ακόμη και εν κινήσει, χρησιμοποιώντας ένα ειδικό κουμπί, για  μεγαλύτερη άνεση σε χαλαρή οδήγηση ή περισσότερη ακρίβεια στις στροφές μιας ορεινής διαδρομής.

Η Multistrada V4 S ήταν η πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο εξοπλισμένη με μπροστινό και πίσω σύστημα ραντάρ που υποστηρίζει το Adaptive Cruise Control (ACC).

Το σύστημα  ACC κάνει την οδήγηση λιγότερο κουραστική σε μεγάλες διαδρομές στον αυτοκινητόδρομο και Blind Spot Detection (BSD), το οποίο ειδοποιεί για την παρουσία οχημάτων που πλησιάζουν στο τυφλό σημείο των καθρεφτών.

Στον παραπάνω εξοπλισμό, στο μοντέλο του 2025, προστίθεται η λειτουργία Forward Collision Warning (FCW), η οποία προειδοποιεί τον αναβάτη για πιθανές συγκρούσεις με προπορευόμενο όχημα με μία αναδυόμενη ειδοποίηση στο ταμπλό.

Στο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, το νέο Ducati Brake Light ενεργοποιεί τώρα και τα φλας για να σηματοδοτήσει τον κίνδυνο πιο άμεσα στα οχήματα που ακολουθούν.

Βελτιωμένα είναι και τα φώτα στροφής Ducati Cornering Lights που είναι πιο αποτελεσματικά στον φωτισμό του δρόμου όταν η μοτοσυκλέτα είναι σε κλίση χάρη στο βελτιστοποιημένο σετ προβολέων για μείωση της περιοχής σκιάς μπροστά από τον μπροστινό τροχό.

Επιπλέον, η λειτουργία Coming Home επιτρέπει να παραμένει ο προβολέας της μεσαίας σκάλας αναμμένος για λίγα δευτερόλεπτα μετά το σβήσιμο της μοτοσυκλέτας, φωτίζοντας το οδόστρωμα, ώστε να διευκολύνει την επιστροφή στο σπίτι μέσα στο σκοτάδι.

Με τη νέα λειτουργία DVO (Ducati Vehicle Observer) τα ηλεκτρονικά χειριστήρια μπορούν να λειτουργήσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια.

Αυτή η λειτουργία υπολογίζει τις κάθετες δυνάμεις που ασκούνται στη μοτοσυκλέτα και τα φορτία που μπορεί να διαχειριστεί σε διάφορες συνθήκες οδήγησης, προσομοιώνοντας το σήμα από 70 αισθητήρες για την ενσωμάτωση των δεδομένων που παρέχει η αδρανειακή πλατφόρμα.

Το Ducati Vehicle Observer, που αναπτύχθηκε από την Ducati Corse στο MotoGP, βελτιώνει τις στρατηγικές των Cornering ABS, Ducati Wheelie Control (DWC) και Ducati Traction Control (DTC).

Η νέα Multistrada V4 διαθέτει επίσης τρία επίπεδα EBC (Engine Brake Control), επιτρέποντας στον αναβάτη να προσαρμόσει το φρενάρισμα που παρέχει ο κινητήρας ανάλογα με το στυλ οδήγησης του.

Τέλος, το Electronic Combined Braking System, με τις προηγμένες λειτουργίες του, διαμορφώνει τη συμπεριφορά στα μπροστινά και πίσω φρένα για να εγγυάται πάντα ιδανικές επιδόσεις στη νέα μοτοσυκλέτα και με βάση το φορτίο.

Εκτός από τη στρατηγική εμπρός-προς-τα-πίσω, η οποία διαχειρίζεται το πίσω φρένο ακόμα και όταν χρησιμοποιείται μόνο το μπροστινό χειριστήριο, η νέα Multistrada V4 είναι πλέον εξοπλισμένη με μια νέα στρατηγική πίσω-προς-τα-εμπρός που βελτιστοποιεί την ισχύ πέδησης όταν χρησιμοποιείται μόνο το πίσω φρένο.

Η νέα Multistrada V4 είναι πιο εύκολη στο χειρισμό όταν είναι σταματημένη και σε χαμηλές ταχύτητες. Χάρη στην εισαγωγή του Automatic Lowering Device, η μοτοσυκλέτα «χαμηλώνει» γρήγορα, με διακύμανση έως και 30 mm, και αυτόματα όταν η ταχύτητα πέσει κάτω από τα 10 km/h.

Όταν ο αναβάτης επιταχύνει, ξεπερνώντας τα 50 km/h, η Multistrada V4 επιστρέφει αυτόματα στο κανονικό ύψος οδήγησης. Το σύστημα λειτουργεί αυτόματα και μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον αναβάτη.

Η έγχρωμη οθόνη TFT 6,5 ιντσών έχει ανανεωθεί όσον αφορά τη λειτουργία από τον χρήστη, για πιο αποτελεσματικό και ευέλικτο έλεγχο της ανάρτησης. Το σύστημα διατηρεί φυσικά τις λειτουργίες πλοήγησης στον χάρτη χάρη στην εφαρμογή Ducati Connect app, η οποία υποστηρίζει επίσης την απάντηση κλήσεων στο τηλέφωνο ή ακρόαση μουσικής, χρησιμοποιώντας κράνος εξοπλισμένο με σύστημα ενδοεπικοινωνίας. Η εντολή για την επιλογή του επιπέδου θέρμανσης για τα γκριπ στο τιμόνι και στη σέλα είναι νέα και πιο άμεση.

Οι πλαϊνές βαλίτσες και το top case έχουν μετακινηθεί πίσω για να προσφέρουν περισσότερο χώρο για τα πόδια του συνεπιβάτη. Το νέο στήριγμα στο top case από χυτό αλουμίνιο προσφέρει στον συνεπιβάτη καλύτερη στήριξη και μεγαλύτερη αίσθηση στιβαρότητας όταν έχει τοποθετηθεί η πάνω θήκη.

Επιπλέον, χάρη στη διαθεσιμότητα σέλας διαφορετικού ύψους τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη και το κιτ χαμηλώματος της ανάρτησης, η Multistrada V4 S μπορεί να εξατομικευτεί ώστε να ταιριάξει τέλεια στις ανάγκες και των δύο.

Enduro Riding Mode με αποκλειστική λειτουργία Power Mode και νέο Wet Riding Mode. Η Ducati ανέπτυξε πέντε Riding Modes με σημαντική εξέλιξη του Enduro mode και την εισαγωγή του Wet mode, σχεδιασμένα για βρεγμένες επιφάνειες και μειωμένη πρόσφυση.

Η επιλογή της λειτουργίας Enduro Riding Mode ενεργοποιεί μια αποκλειστική λειτουργία Power Mode, η οποία περιορίζει την ισχύ στους 114 hp με δυναμική και άμεση απόκριση ειδικά για εκτός δρόμου χρήση. Το DTC μεταβαίνει σε χαμηλότερο επίπεδο παρέμβασης και το DWC απενεργοποιείται. Το ABS στον πίσω τροχό είναι επίσης απενεργοποιημένο και η λειτουργία στροφής και η ανίχνευση ανύψωσης του πίσω μέρος εμποδίζονται για άριστη προσαρμογή σε εκτός δρόμου χρήση.

Η νέα Multistrada V4 είναι εξοπλισμένη με μια εκτεταμένη στρατηγική απενεργοποίησης των πίσω κυλίνδρων. Εκτός από τη συγκεκριμένη απενεργοποίηση, όταν η μοτοσυκλέτα είναι σταματημένη και ο κινητήρας στο ρελαντί, η νέα Multistrada V4 διατηρεί τους πίσω κυλίνδρους απενεργοποιημένους και σε άλλες συνθήκες λειτουργίας, προς όφελος της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων, οι οποίες μειώνονται κατά 6% σε σύγκριση με τον προκάτοχό του.

Με αυτή τη στρατηγική, η απενεργοποίηση συμβαίνει και όταν η μοτοσυκλέτα κινείται με χαμηλές ταχύτητες. Καθώς η ταχύτητα αυξάνεται ή υπερβαίνει ένα συγκεκριμένο επίπεδο ζήτησης ροπής από το γκριπ του γκαζιού, οι πίσω κύλινδροι ενεργοποιούνται ξανά, διασφαλίζοντας τον χαρακτήρα και τις επιδόσεις της V4 Granturismo. Το σύστημα είναι ενεργό σε όλα τα Riding Modes.

Ο κινητήρας V4 Granturismo 1.158 cc είναι πλέον πιστοποιημένος κατά Euro 5+, διατηρώντας τις επιδόσεις του αμετάβλητες. Στην έκδοση που τοποθετείται στη νέα Multistrada V4 , αποδίδει 170 ίππους (125 kW) στις 10.750 rpm και 123,8 Nm στις 9.000 rpm, με ιδιαίτερα γραμμική καμπύλη ροπής για να εξασφαλίζει ομαλή και προοδευτική απόκριση σε όλες τις στροφές.

Οι επιδόσεις αυτού του κινητήρα, σε συνδυασμό με το συνολικό βάρος του μόλις 66,7 kg, επιτρέπουν στον V4 Granturismo να διατηρήσει τα σκήπτρα ως το σημείο αναφοράς της κατηγορίας για ισχύ και χαμηλό βάρος. Αυτοί οι αριθμοί συνδυάζονται με εξελιγμένες τεχνικές λύσεις, όπως ο αντίθετα περιστρεφόμενος στροφαλοφόρος άξονας, που προέρχεται από την εμπειρία που απέκτησε η Ducati Corse στο MotoGP.

Όσον αφορά το πλαίσιο η Multistrada V4 διαθέτει το ελαφρύ και συμπαγές αλουμινένιο monocoque πλαίσιο, με ένα διπλό ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο τοποθετημένο 1 χιλιοστό ψηλότερα, αυξάνοντας το αποτέλεσμα κατά της βύθισης της ανάρτησης για να κάνει την οδήγηση πιο ακριβή και αποτελεσματική ακόμα και όταν είναι πλήρως φορτωμένη.

Επιπλέον, στη νέα Multistrada V4 S , το monoshock μπορεί να διαχειριστεί μεγαλύτερο εύρος προφόρτισης, το οποίο κυμαίνεται από 12 έως 20 mm. Με αυτόν τον τρόπο, η στάνταρ βαθμονόμηση στα διάφορα επίπεδα φορτίου είναι πιο ισορροπημένη και αυξάνει το αποτέλεσμα της λειτουργίας του Automatic Lowering Device σε καταστάσεις μεγαλύτερου φορτίου, όταν ταξιδεύετε με αποσκευές και συνεπιβάτη.

Πακέτα εξοπλισμού και εκδόσεις

Η νέα Multistrada V4 διατίθεται και σε νέες εκδόσεις Sport Travel & Radar και Adventure Travel & Radar, οι οποίες προστίθενται στις ήδη γνωστές Radar και Travel και Radar. Οι νέες εκδόσεις περιλαμβάνουν κεντρικό σταντ, θερμαινόμενα γκριπ και σέλες , εμπρός και πίσω ραντάρ.

Η Sport έκδοση προσθέτει πλαϊνές βαλίτσες και σφυρήλατες ζάντες, οι οποίες χάρη στη μείωση βάρους κατά 2 κιλά κάνουν τη Multistrada V4 πιο ευέλικτη και σπορ, ενώ η Adventure διαθέτει αλουμινένιες πλαϊνές βαλίτσες και ακτινωτές ζάντες.

Νέα Multistrada V4 Pikes Peak

Η Νέα Multistrada V4 Pikes Peak είναι η σπορ crossover έκδοση με μονόμπρατσο ψαλίδι, τροχούς 17 ιντσών με σφυρήλατες ζάντες, και γραφικά εμπνευσμένα από το MotoGP.

Η σχεδίαση της Multistrada V4 Pikes Peak έχει αναπτυχθεί με βάση τα χαρακτηριστικά στοιχεία της οικογένειας Multistrada V4 και συνδυάζοντάς τα με τα δύο ιστορικά διακριτικά στοιχεία της Pikes Peak από αισθητική και λειτουργική άποψη: τον μπροστινό τροχό 17″ και το μονόμπρατσο ψαλίδι.

Η αγωνιστική φύση υπογραμμίζεται από τη νέα εμφάνιση “Pikes Peak”, εμπνευσμένη από χρώματα και γραφικά των μοτοσυκλετών Ducati MotoGP, Superbike και Motocross.

Για να υπογραμμιστεί περαιτέρω ο έμφυτος σπορ χαρακτήρας της, η Multistrada V4 Pikes Peak διαθέτει πολλά μέρη από ανθρακονήματα και ομολογκαρισμένη εξάτμιση τιτανίου Akrapovič. Άλλα διακριτικά αισθητικά στοιχεία είναι η χαμηλή φιμέ ζελατίνα, ανοδίωση στο πιρούνι Öhlins, και το λογότυπο V4 στη σέλα.

Το πλαίσιο της V4 Pikes Peak διαφέρει σημαντικά από αυτό της Multistrada V4 και αναπτύσσεται γύρω από τον μπροστινό τροχό 17″ για να εξασφαλίζει μεγάλη ακρίβεια και αναδραστικότητα για τον αναβάτη.

Η μοτοσυκλέτα είναι εξοπλισμένη με σπορ ελαστικά δρόμου Pirelli Diablo Rosso IV, στα μεγέθη 120/70 εμπρός και 190/55-17 πίσω, και νέες πεντάκτινες ζάντες από σφυρήλατο αλουμίνιο.

Οι αναρτήσεις Öhlins Smart EC 2.0 έχουν βελτιστοποιηθεί με στόχο την σπορ οδήγηση χωρίς να θυσιάζουν την άνεση στην touring χρήση.

Το σύστημα λειτουργεί σύμφωνα με τη λογική “event based”, συμπεριφορά δηλαδή ανάλογα με την περίσταση, όπως στις Panigale V4 S και Streetfighter V4 S και είναι αυτορρυθμιζόμενο με βάση το στυλ οδήγησης του αναβάτη.

Επιπλέον, χρησιμοποιώντας ειδικό κουμπί στο αριστερό τμήμα του τιμονιού, ο αναβάτης μπορεί πλέον να επιλέξει τη στρατηγική ελέγχου της ανάρτησης ανεξάρτητα από το επιλεγμένο Riding Mode.

Σε αυτή τη μοτοσυκλέτα, μπορεί να ενεργοποιήσει τα Suspension Modes, Track, Dynamic, Comfort ή Low Grip, αυξάνοντας την υποστήριξη και την ακρίβεια ή την άνεση και τη σταθερότητα, με βάση τον τύπο διαδρομής και τις συνθήκες χωρίς να αλλάξει η απόκριση του κινητήρα ή η συμπεριφορά των ηλεκτρονικών χειριστηρίων.

Η νέα Multistrada V4 Pikes Peak είναι πλέον εξοπλισμένη με EBC (Engine Brake Control) ρυθμιζόμενο σε τρία επίπεδα, το οποίο επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόζει την πέδηση που παρέχει ο κινητήρας ανάλογα με το στυλ οδήγησης και τις συνθήκες.

Τέλος, το Electronic Combined Braking System προσφέρει τη στρατηγική εμπρός-προς-τα-πίσω, η οποία διαχειρίζεται το πίσω φρένο με λειτουργία μόνο του μπροστινού χειριστηρίου.

Ο κινητήρας έχει αποκτήσει μια πρόσθετη διαμόρφωση λειτουργίας την Race Riding Mode, που αναπτύχθηκε ειδικά για αυτήν την έκδοση.

Η χαρτογράφηση Race έχει μια πιο αγωνιστική στρατηγική για τον κόφτη, ο οποίος εμφανίζεται πιο σταδιακά από ό,τι στη Multistrada V4, προκειμένου να ειδοποιήσει τον αναβάτη εκ των προτέρων και να επιτρέψει πιο αποτελεσματική σπορ οδήγηση όσον αφορά τις αλλαγές σχέσεων στην υψηλή περιοχή ​του στροφόμετρου.

Η γρήγορη αλλαγή σχέσεων quickshifter διαθέτει ειδική βαθμονόμηση που επιτρέπει πολύ επιθετικό κατέβασμα ταχύτητας, επιπλέον της εφαρμογής μιας ακόμα πιο άμεσης σύνδεσης του γκαζιού στη λειτουργία High Power Mode.

Η θέση οδήγησης της νέας Multistrada V4 Pikes Peak διαφέρει από αυτή της Multistrada V4, με ψηλότερα τοποθετημένα και με μεγαλύτερη προς τα πίσω κλίση μαρσπιέ για αύξηση της μέγιστης γωνίας κλίσης και διευκόλυνση των κινήσεων του σώματος, ενώ το τιμόνι είναι χαμηλότερο, στενότερο και πιο ίσιο.

Αυτός ο εργονομικός συνδυασμός μεταφράζεται σε καλύτερη αίσθηση στη σπορ οδήγηση, διατηρώντας παράλληλα ένα καλό επίπεδο άνεσης.

Η Multistrada V4 Pikes Peak επιβεβαιώνει φυσικά το προηγμένο και εξελιγμένο πακέτο ηλεκτρονικών της Multistrada V4 S, το οποίο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, στάνταρ εμπρός και πίσω ραντάρ, το οποίο επιτρέπει τη λειτουργικότητα του Adaptive Cruise Control (ACC) και του Blind Spot Detection (BSD) και την εισαγωγή του Forward Collision Warning.

Η νέα Multistrada V4 Pikes Peak προσφέρει επίσης καλύτερη ορατότητα στον αναβάτη κατά τη νυχτερινή οδήγηση, με φώτα στροφής Ducati Cornering Lights που είναι πιο αποτελεσματικά στον φωτισμό του δρόμου όταν στρίβει ή πλαγιάζει η μοτοσυκλέτα και ένα βελτιστοποιημένο σετ φώτων για μείωση της περιοχής σκιάς μπροστά από τον μπροστινό τροχό.

Επιπλέον, για να αυξηθεί η ασφάλεια, η Multistrada V4 Pikes Peak προσφέρει ένα πίσω φως ομίχλης ως αξεσουάρ.

Η Ducati Multistrada V4 θα είναι διαθέσιμη στους επίσημους συνεργάτες Πωλήσεων Ducati από τον Φεβρουάριο 2025.

 

Multistrada V4 – Κύριος βασικός εξοπλισμός

– Χρώμα Ducati Red με ζάντες αλουμινίου με μαύρες λεπτομέρειες και ασημί δαγκάνες
– Κινητήρας Ducati V4 Granturismo 1.158 cc με έλεγχο διάκενου βαλβίδων κάθε 60.000 km και εκτεταμένη απενεργοποίηση κυλίνδρων (ECD)
– Mονοκόκ πλαίσιο αλουμινίου, σωληνωτό ατσάλινο υποπλαίσιο και διπλό ψαλίδι αλουμινίου
– Επανατοποθετημένος άξονας ψαλιδιού για να αυξήσει το αποτέλεσμα κατά της βύθισης, βελτιώνοντας την οδήγηση ακόμη και με πλήρες φορτίο
– Μηχανική ανάρτηση Marzocchi με ρυθμιζόμενο πιρούνι με στελέχη διαμέτρου 50 mm και ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με διάταξη προβόλου. Διαδρομή τροχού 170-180 mm
– Ζάντες αλουμινίου 120/70-19” και 170/60-17” με ελαστικά Pirelli SCORPION™ Trail II
– Σύστημα πέδησης στροφής Bosch-Brembo ABS 10.3ME
– Πίσω δίσκος 280 mm x 6 mm, με παλινδρομικό κινηματικό έλεγχο
– Μπροστινοί δίσκοι διαμέτρου 320 mm με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες Brembo
– Προβολέας Full LED με DRL και πιο αποτελεσματικά φώτα στροφής Ducati Cornering (DCL)
– Έγχρωμη οθόνη 6,5″ TFT
– Μονάδα μέτρησης αδράνειας (IMU) Bosch
– 4 Προγράμματα Ισχύος (Power Modes)
– 5 Προγράμματα Οδήγησης (Riding Modes: Sport, Touring, Urban, Wet, Enduro)
– Ducati Vehicle Observer (DVO)
– Ducati Wheelie Control (DWC)
– Ducati Traction Control (DTC)
– Engine Brake Control (EBC)
– Hands Free
– Ducati Connect με εφαρμογές τηλεφώνου, μουσικής και πλοήγησης χάρτη
– Ducati Quick Shift (DQS) Up &Down
– Cruise Control
– Έλεγχος συγκράτησης μοτοσυκλέτας Vehicle Hold Control (VHC)
– Ducati Brake Light EVO

Multistrada V4S – Κύριος βασικός εξοπλισμός

– Χρώματα Ducati Red, Thrilling Black και Artic White
– Κινητήρας Ducati V4 Granturismo 1.158 cc με έλεγχο διάκενου βαλβίδων κάθε 60.000 km και εκτεταμένη απενεργοποίηση κυλίνδρων (ECD)
– Mονοκόκ πλαίσιο αλουμινίου, σωληνωτό ατσάλινο υποπλαίσιο και διπλό ψαλίδι αλουμινίου
– Επανατοποθετημένος άξονας ψαλιδιού για να αυξήσει το φαινόμενο της βύθισης, βελτιώνοντας την οδήγηση ακόμη και με πλήρες φορτίο
– Marzocchi Ducati Skyhook Suspension (DSS) Evolution ημιενεργή ηλεκτρονική ανάρτηση με αισθητήρα θέσης στο πιρούνι, αυτόματη λειτουργία σε Suspension Mode, Automatic Lowering Device, Easy Lift. Διαδρομή 170 mm μπροστά και 180 mm πίσω, αυξημένο εύρος προφόρτισης (+8 mm)
– Ζάντες αλουμινίου 120/70-19” και 170/60-17” με ελαστικά Pirelli SCORPION™ Trail II
– Σύστημα πέδησης στροφής Bosch-Brembo ABS 10.3ME
– Διπλός μπροστινός δίσκος διαμέτρου 330 mm, ακτινικές δαγκάνες Brembo Stylema®
– Πίσω δίσκος 280 mm x 6 mm, με παλινδρομικό κινηματικό έλεγχο
– Προβολέας Full LED με DRL και πιο αποτελεσματικά φώτα στροφής Ducati Cornering (DCL)
– Έγχρωμη οθόνη 6,5″ TFT
– Μονάδα μέτρησης αδράνειας (IMU) Bosch
– 4 Προγράμματα Ισχύος (Power Modes)
– 5 Προγράμματα Οδήγησης (Riding Modes: Sport, Touring, Urban, Wet, Enduro)
– Ducati Vehicle Observer (DVO)
– Ducati Wheelie Control (DWC)
– Ducati Traction Control (DTC)
– Engine Brake Control (EBC)
– Hands Free Start
– Ducati Connect με εφαρμογές τηλεφώνου, μουσικής και πλοήγησης χάρτη
– Ducati Quick Shift (DQS) Up & Down
– Cruise Control
– Έλεγχος συγκράτησης μοτοσυκλέτας Vehicle Hold Control (VHC)
– Ducati Brake Light EVO

Multistrada V4 Pikes Peak

– Χρώμα “Pikes Peak” με σφυρήλατες πεντάκτινες ζάντες

Επιπλέον βασικός εξοπλισμός σε σχέση με την Multistrada V4 S

– Μπροστινό φτερό από ανθρακονήματα
– Μπροστινό ράμφος από ανθρακονήματα
– Ομολογκαρισμένη εξάτμιση Akrapovic
– Ημιενεργή “event based” ηλεκτρονική ανάρτηση Öhlins Smart EC 2.0 με βελτιωμένες δυνατότητες
– Διαδρομές τροχών 170-170 mm
– Ζάντες 17” Marchesini από σφυρήλατο αλουμίνιο με ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV, μεγέθους 120/70 ZR17 εμπρός και 190/55 ZR17 πίσω
– 4 Riding Modes (Race, Sport, Touring, Urban)

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Η αναμενόμενη εξέλιξη της «έκπτωσης» του ΣΥΡΙΖΑ από τη δεύτερη θέση μεταξύ των κοινοβουλευτικών κομμάτων, πέρα από την αγανάκτηση που προκαλεί στα στελέχη, φέρνει...

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αν και μένουν δύο μήνες μέχρι να περάσει το κατώφλι του Λευκού Οίκου ο Ντόναλντ Τραμπ οι ανησυχίες για το αποτύπωμα της οικονομικής πολιτικής,...

ΜΑΓΑΖΙΝΟ

Ο Θοδωρής Φέρρης έδωσε συνέντευξη και μίλησε μεταξύ άλλων για τη σχέση του με τον πατέρα του μετά το διαζύγιο των γονιών του.  Στη συνέντευξή...

ΜΑΓΑΖΙΝΟ

Στην τελική ευθεία έχουν μπει οι προετοιμασίες των Αμερικανών για το φετινό Thanskiving. Στο κλίμα αυτό έχει μπει και η Σοφία Βεργκάρα η οποία...