Τώρα, με τις εξελίξεις στην τεχνολογία των ελαστικών -που συζητήθηκαν κατά την πρόσφατη συνάντηση της Rimac με τους μηχανικούς της Michelin- η επίτευξη των 500 χλμ/ώρα φαίνεται όλο και πιο πιθανή. Η Rimac τόνισε ότι η υπέρβαση των ορίων των ελαστικών είναι ζωτικής σημασίας για το ξεκλείδωμα τόσο υψηλών επιδόσεων. Η εστίαση της Bugatti στην ταχύτητα δεν αφορά μόνο την κατάρριψη ρεκόρ, είναι επίσης ένα πεδίο δοκιμών για την τεχνολογία αιχμής. Ο Rimac αποκάλυψε ότι η πλούσια πελατεία της Bugatti, η οποία ξοδεύει κατά μέσο όρο 500.000 ευρώ για παραμετροποιήσεις ανά αυτοκίνητο, αποτελεί ισχυρό κίνητρο.
H W16 Mistral που έκανε το ρεκόρ, για παράδειγμα, παραγγέλθηκε από έναν συλλέκτη που έχει στην κατοχή του όλα τα προηγούμενα αυτοκίνητα της Bugatti που έχουν κάνει παγκόσμιο ρεκόρ.
Ενώ η Bugatti ηγείται της προσπάθειας για το ρεκόρ, ανταγωνιστές όπως η Koenigsegg και η Hennessey στοχεύουν επίσης στο όριο των 500 χλμ/ώρα, σηματοδοτώντας ένα συναρπαστικό νέο κεφάλαιο στη μηχανική των υπεραυτοκινήτων.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!