Το φετινό καλοκαίρι την βρίσκει στα γραφεία της οδού Συγγρού για τις ανάγκες του «Κοινωνία ώρα Mega» αλλά και του δελτίου ειδήσεων. Δουλευταρού και πιστή στο έγκυρο και έγκαιρο ρεπορτάζ, η Στέλλα Στυλιανού παραμένει στην πρώτη γραμμή.
Ένα ακόμη καλοκαίρι… παρέα στην TV! Πώς νιώθεις που το κανάλι σε εμπιστεύεται ξανά;
Σίγουρα με τιμάει η εμπιστοσύνη του καναλιού και προσπαθώ και εγώ με τη σειρά μου να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό, σε όλα όσα που μου έχουν ανατεθεί.
Είναι βαρύ το φορτίο του «Κοινωνία ώρα Mega»; Η εκπομπή έχει το δικό της κοινό και κλείνει τη χρονιά με υψηλά ποσοστά…
Και αυτή είναι η μεγάλη επιτυχία της εκπομπής με τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο και την Ανθή Βούλγαρη στο τιμόνι: ότι έχει αποκτήσει δικό της κοινό το οποίο τους ακολουθεί πιστά. Εμείς καλούμαστε να συνεχίσουμε την ενημέρωση με το ίδιο σθένος και αγάπη για να προσφέρουμε στον τηλεθεατή αυτό στο οποίο έχει συνηθίσει.
Θα δούμε την ίδια σκαλέτα, ή θα υπάρξουν μικρές αλλαγές στη ροή της εκπομπής λόγω καλοκαιριού;
Κάθε καλοκαίρι πέφτουν ωραίες ιδέες στο τραπέζι, διατηρώντας όμως τη ραχοκοκαλιά της εκπομπής. Δυστυχώς η επικαιρότητα δεν μας επιτρέπει πάντα να τις εφαρμόσουμε, παρ’ όλα αυτά η διάθεση είναι, να υπάρχουν οι ενότητες που θα μας ταξιδεύουν στις ομορφιές της Ελλάδας ή σε διάφορα μέρη του κόσμου όπου υπάρχουν Έλληνες οι οποίοι «ξεχωρίζουν» στον δικό τους τομέα.
Πιστή στην παρουσίαση δελτίων ειδήσεων, που αισθάνεσαι πιο «ασφαλής»;
Αγαπώ και τα δύο το ίδιο. Η εκπομπή μού δίνει τη δυνατότητα να ξεδιπλώσω και άλλες πτυχές της προσωπικότητάς μου και αυτό είναι απελευθερωτικό. Όπως επίσης και το γεγονός ότι μπορείς να «μείνεις» στα θέματα της επικαιρότητας κάτι που στο δελτίο ειδήσεων γίνεται σε πιο περιορισμένο χρόνο. Το δελτίο έχει σταθερότητα και άλλη δυναμική.
Πόσα χρόνια, πλέον, μετράς στην οικογένεια του MEGA;
Αισίως 3 χρόνια και 4 καλοκαίρια. Δύσκολα καλοκαίρια με πυκνή επικαιρότητα λόγω των πυρκαγιών και των πλημμυρών, ειδικά το καλοκαίρι του 2021 που όλοι θυμόμαστε τι είχε γίνει… Τότε, θυμάμαι πως κάποια στιγμή- λόγω των έκτακτων δελτίων και της εκπομπής που είχε πάρει παράταση σε διάρκεια ωρών- είχα να κοιμηθώ 32 ώρες!
Φανταζόσουν την εξέλιξη αυτή στο πέρασμα των χρόνων;
Όχι. Πίστευα ότι θα έμενα για μικρότερο χρονικό διάστημα. Παρ’ όλα αυτά πέρασαν τα χρόνια και είμαι εδώ και είμαι πολύ ευγνώμων για την εξέλιξη αυτή.
Νιώθεις ότι έχεις κάνεις προσωπικές θυσίες για να φτάσεις σε αυτό το επίπεδο; Για παράδειγμα ότι δουλεύεις 7/7 ακόμη και το καλοκαίρι;
«Η θυσία» είναι αναπόφευκτη σε κάθε έκφανση της ζωής μας. Για να κατακτηθεί κάτι, οτιδήποτε και να είναι αυτό, πρέπει να αφιερώσεις πολύ χρόνο, προσωπικό χρόνο. Έτσι και στο επαγγελματικό κόμματι, ειδικά το καλοκαίρι, αυτό συμβαίνει. Δεν είναι κάτι που μετανιώνω γιατί η τριβή με την επικαιρότητα δουλεύει μόνο αθροιστικά.
Ο κόσμος της τηλεόρασης είναι απαιτητικός και σκληρός… Έχεις νιώσει ανταγωνισμό;
Απαιτητική είναι η δημοσιογραφία ως επάγγελμα και κατ’ επέκταση τα Μέσα μαζικής ενημέρωσης. Τώρα, ο ανταγωνισμός είναι θεμιτός και πολλές φορές μπορεί να μας κάνει και καλύτερους φτάνει να μην γίνεται με δόλιο τρόπο. Ως αρχή έχω στη ζωή μου να επικεντρώνομαι στη δουλειά και μόνο σε αυτή και να κλείνω τα μάτια και τα αυτιά σε άλλες πρακτικές.
Τελικά, την επιτυχία μιας εκπομπής, ενός δελτίου, την κρίνουν τα νούμερα τηλεθέασης;
Η τηλεόραση δεν είναι αγώνας δρόμου, είναι μαραθώνιος- τουλάχιστον έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ. Συνεπώς, χρειάζεται χρόνος για να κατακτήσεις το κοινό και να του δημιουργήσεις αυτό που λέμε «τηλεοπτική συνήθεια». Οπότε, σε αυτό το πλαίσιο, έχουν αδικηθεί πολλές εκπομπές ή/και δελτία ειδήσεων που δεν τους δόθηκε ο απαραίτητος χρόνος να δείξουν τη δουλειά τους. Έχουμε δει σπουδαίους παρουσιαστές να μη συγκεντρώνουν τα απαιτούμενα ποσοστά τηλεθέασης ή και εκπομπές με εξαιρετικό περιεχόμενο να μην «γράφουν». Αυτό δεν σημαίνει πάντα ότι είτε ο παρουσιαστής δεν είναι επιτυχημένος, είτε η εκπομπή δεν είναι «καλή».
Πλέον βλέπουμε τα κανάλια να επενδύουν ιδιαίτερα στα infotainment μαγκαζίνο. Εσύ θα το σκεφτόσουν; Θα μπορούσες να ισορροπήσεις ανάμεσα σε ενημέρωση και ψυχαγωγία;
Τον όρο infotainment στην ελληνική τηλεόραση τον θυμάμαι από το 2010. Είναι κάτι με το οποίο τα κανάλια φλερτάρουν πάνω από μια δεκαετία. Η πρακτική εφαρμογή σε μια εκπομπή δεν είναι εύκολη αλλά όχι και ιδιαίτερα δύσκολη γιατί πιστεύω ότι αυτού του είδους οι εκπομπές «χτίζονται» πάνω στην προσωπικότητα των προσώπων που απαρτίζουν την εκπομπή. Μπορώ να πω ότι φέτος υπήρξαν κάποιες εκπομπές που το υπηρέτησαν με επιτυχία αυτό. Προσωπικά δεν έχω σκεφτεί πώς θα λειτουργούσα σε μια εκπομπή Infotainment γιατί δεν μου έχει προταθεί και κάτι τέτοιο για να «με τοποθετήσω» εκεί. Πότε δεν ξέρεις όμως. (γέλια)
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!