Connect with us

Hi, what are you looking for?

Τεχνολογία

Η επικεφαλής του Xbox απαντάει χωρίς να απαντάει γιατί έκλεισε το στούντιο του Hi-Fi Rush (ΒΙΝΤΕΟ)

Η επικεφαλής του Xbox απαντάει χωρίς να απαντάει γιατί έκλεισε το στούντιο του Hi-Fi Rush (ΒΙΝΤΕΟ)


Αντιμέτωπη με μια δύσκολη ερώτηση σχετικά με την ξαφνική απόφαση της Microsoft να κλείσει τέσσερις ομάδες ανάπτυξης της Bethesda/Zenimax ήρθε η Sarah Bond. Συγκεκριμένα, η Πρόεδρος του Xbox τμήματος, που ανέλαβε τα ηνία μετά την προαγωγή του Phil Spencer που είναι πλέον επικεφαλής του Microsoft Gaming γενικότερα, μίλησε για διάφορα θέματα κατά τη διάρκεια μιας διοργάνωσης του Bloomberg.

Στο πλαίσιο αυτό, η δημοσιογράφος Dina Bass ρώτησε το υψηλόβαθμο στέλεχος σχετικά με τα στούντιο που έκλεισε η Microsoft, εστιάζοντας ειδικότερα στην Tango Gameworks, η οποία τόνισε πως εκνεύρισε περισσότερο τους gamers. Αυτό γιατί το Hi-Fi Rush της Tango είχε αποσπάσει πολλά βραβεία και εξαιρετικά σχόλια από τους παίκτες και τους ειδικούς, με στελέχη της ίδιας της Microsoft να δηλώνουν αρχικά πως ξεπέρασε τις προσδοκίες τους.

Πως γίνεται, λοιπόν, να κλείνει ένα τέτοιο στούντιο που μόλις πέρυσι είχε θεωρητικά μια μεγάλη επιτυχία. Η απάντηση της Προέδρου του Xbox ήταν πως το κλείσιμο των ομάδων έγινε για το μακροπρόθεσμο καλό. Βέβαια, η απάντηση σχολιάστηκε έντονα στα social media, με πολλούς να επισημαίνουν πως το στέλεχος πρακτικά την απέφυγε την ερώτηση.

Παρακάτω μπορείτε να βρείτε το σχετικό απόσπασμα της συνέντευξης για να κρίνετε και μόνοι σας:

Ένα από τα πιο εκνευριστικά πράγματα τόσο για τους παίκτες όσο και για τους υπαλλήλους του Xbox είναι ότι το ένα από τα στούντιο που έκλεισαν μόλις είχε δημιουργήσει ένα επιτυχημένο παιχνίδι, το οποίο πήγε καλά στο Xbox Game όσον αφορά το engagement και κέρδισε ένα σορό από βραβεία. Δεν θα έπρεπε η επιτυχία με αυτούς τους τρόπους να εξασφαλίσει το μέλλον ενός στούντιο;

Ξέρετε, ένα από τα πράγματα που πραγματικά αγαπώ σχετικά με τη gaming βιομηχανία είναι το γεγονός ότι είναι μια δημιουργική τέχνη. Αυτό σημαίνει πως η κατάσταση και το τι καθιστά επιτυχία για κάθε παιχνίδι σε ένα στούντιο είναι πολύ μοναδικό. Δεν υπάρχει μια λύση για όλα σε εμάς. Έτσι, κοιτάμε σε κάθε στούντιο, σε κάθε ομάδα και κοιτάμε σε ένα μεγάλο σύνολο παραγόντων όταν ερχόμαστε αντιμέτωποι με τέτοιες αποφάσεις και αντισταθμίσεις σαν αυτές. Άλλα όλα επιστρέφουν στη μακροπρόθεσμη δέσμευσή μας στα παιχνίδια που δημιουργούμε, στις συσκευές που κατασκευάζουμε στις υπηρεσίας μας, και στην εξασφάλιση ότι θα είμαστε σε θέση να εκπληρώσουμε τις υποσχέσεις μας.  



Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Αυτοκίνητο

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης Η Volvo μπορεί να μην μεταβαίνει σε μια αμιγώς ηλεκτρική σειρά οχημάτων τόσο γρήγορα όσο είχε υποσχεθεί κάποτε, αλλά αυτό δεν...

Κόσμος

Ο νιτρικός πενταερυθρίτης PETN (Pentaerythritol tetranitrate) ή corpent ή pentrite ή nitropenta[1] που χρησιμοποιήθηκε στις εκρήξεις βομβητών στον Λίβανο, είναι ένα από τα πιο...

Αυτοκίνητο

Η Triumph Motorcycles ανακοίνωσε σημαντικές αλλαγές για τη Speed Twin 1200, καθώς και την κυκλοφορία μιας νέας Speed Twin 1200 RS, με πιο σπορ χαρακτήρα....

Οικονομία

Στην αποστολή 155.415 μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προχώρησε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων σε εξατομικευμένες επιχειρήσεις, που θα υποχρεούνται να εκδίδουν ψηφιακά παραστατικά διακίνησης και...