Στα πρώτα βήματα της τεχνολογίας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η αυτονομία ήταν μια πρόκληση. Βέβαια, ακόμη και σήμερα παραμένει πρόκληση, ωστόσο υπάρχουν δείγματα σημαντικής προόδου. Σήμερα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προσφέρουν εμβέλεια που ανταγωνίζονται τα βενζινοκίνητα αντίστοιχα, με την τεχνολογία φόρτισης που παρέχει πολύ πιο γρήγορες λύσεις συγκριτικά με την αρχή.
Παρακάτω, το Autocar παρουσιάζει τα 10 κορυφαία ,ως προς την αυτονομία, ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πάμε να τα δούμε και πιο αναλυτικά.
1. Lucid Air Grand Touring
Αρχικά, στην πρώτη θέση συναντάμε το Lucid Air Grand Touring. Το ηλεκτρικό μοντέλο προσφέρει την φοβερή αυτονομία των 791 χιλιομέτρων, με την τεράστια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 112 kWh.
Επιπλέον, έχει δυνατότητα φόρτισης στα 300 kW κατά την εκκίνηση, επομένως χρειάζεται 15 λεπτά για να φορτίσει από το 10% έως το 80%.
2. Mercedes-Benz EQS 450+ AMG Line Premium
Ακολουθεί, το EQ της Mercedes-Benz, το οποίο προσφέρει 711 χιλιόμετρα, ενώ μπορεί να φορτίσει έως και 200 kW. Βέβαια, αυτό σημαίνει πως η φόρτιση από το 10-80% μπορεί να διαρκέσει μόλις μισή ώρα.
Peugeot e-5008: 7 θέσεις και… 660 χιλιόμετρα αυτονομίας
3. Fisker Ocean Extreme
Πολύ κοντά στο EQS 450+ AMG Line Premium βρίσκεται το Fisker Ocean Extreme. Τα 2 ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν παρόμοια αυτονομία, με το 2ο να προσφέρει περίπου 708 χιλιόμετρα. Το ηλεκτρικό SUV διαθέτει τεράστιο πακέτο μπαταριών 106 kWh, το οποίο μπορεί να φορτιστεί με ρυθμούς έως και 200 kW.
4. Volkswagen ID 7 Pro S
Το ID 7 κάνει 700 χιλιόμετρα χάρη στη μεγαλύτερη μπαταρία Pro S, με ρυθμό φόρτισης έως και 200 kW. Επιπλέον, υπάρχει και μία έκδοση που ονομάζεται ID 7 Tourer που προσφέρει 15 χιλιόμετρα περισσότερα για μεγαλύτερη πρακτικότητα.
5. Peugeot e-3008 Long Range
Ακόμη, αντίστοιχο με το ID. 7 είναι το 3008 της Peugeot τελευταίας γενιάς, το οποίο έχει μετατραπεί σε coupé-SUV. Ουσιαστικά, είναι πρώτο αυτοκίνητο που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα STLA Medium της μητρικής εταιρείας της Peugeot.
Το e-3008 είναι ικανό να αποδώσει 4,5 mpkWh, πράγμα που σημαίνει ότι τα αυτοκίνητα με την μπαταρία των 98 kWh μπορούν να διανύσουν 700 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση. Ωστόσο, οι ρυθμοί φόρτισης περιορίζονται στα 160 kW, που δεν είναι οι καλύτεροι στην κατηγορία τους.
Αγωγή στην Tesla για εξ αποστάσεως μείωση αυτονομίας
6. Porsche Taycan Performance Battery Plus
Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Porsche αναβαθμίστηκε πρόσφατα, με ένα νέο πίσω μοτέρ που προσφέρει επιπλέον ισχύ, ροπή και αποδοτικότητα. Επίσης, αλλαγές υπήρξαν και στη μπαταρία, υιοθετώντας μια διαφορετική χημεία για χαμηλότερη εσωτερική αντίσταση.
Το αποτέλεσμα ήταν μια τεράστια βελτίωση στην αυτονομία του αυτοκινήτου. Τα αυτοκίνητα εισαγωγικού επιπέδου με την προαιρετική μπαταρία Performance Battery Plus των 105 kWh μπορούν να καλύψουν 679 χιλιόμετρα μεταξύ των φορτίσεων.
7. Polestar 2 Long Range Single Motor
Το κομψό ηλεκτρικό σεντάν έκανε πρόσφατα τη ριζική αλλαγή από κίνηση στους εμπρός τροχούς σε κίνηση στους πίσω τροχούς στο πλαίσιο του mid-life facelift του. Επίσης, η χωρητικότητα της μπαταρίας αυξήθηκε 4 kWh, προσφέροντας 653 χιλιόμετρα.
8. Tesla Model S Dual Motor
Το Tesla Model S και ειδικότερα, η έκδοση Dual Motor κάνει την απόσταση 0-100 μίλια/ώρα σε 3,1 δευτερόλεπτα. Ακόμη, μπορεί να καλύψει ακόμα 650 χιλιόμετρα μεταξύ των φορτίσεων.
Ξέρετε γιατί πέφτει η αυτονομία των EV με το ψύχος;
9. Mercedes-Benz EQS SUV AMG Line Premium Plus
Στην 9η θέση συναντάμε άλλο ένα μοντέλο της Mercedes-Benz. Πιο συγκριμένα, πρόκειται για το EQS SUV AMG Line Premium Plus ένα θηριώδες αυτοκίνητο με τεράστια μπαταρία 118 kWh. Μεγαλύτερη και από αυτή του πρώτου στη λίστα Lucid Air. Η αυτονομία του μοντέλου της γερμανικής φίρμας ανέρχεται στα 650 χιλιόμετρα.
10. BMW i7 xDrive60 Excellence
Τέλος, η λίστα κλείνει με το αντίπαλο δέος της EQS, το BMW i7 xDrive60 Excellence. Το εν λόγω μοντέλο έχει αυτονομία κοντά στα 622 χιλιόμετρα, το οποίο είναι διαθέσιμο και ως plug-in υβριδικό, με ηλεκτρική αυτονομία έως και 79 χιλιόμετρα.
Πηγή: Autocar
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!