Οι χαμηλές πωλήσεις του Range Rover Velar, ίσως επισπεύσουν το τέλος παραγωγής του, με τον αντικαταστάτη του να βρίσκεται στα σκαριά, ο οποίος αναμένεται να παρουσιαστεί επισήμως στα μέσα του 2026.
Η ηλεκτρική έκδοση του νέου Velar θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα EMA, ενώ το πρώτο EV μοντέλο της βρετανικής μάρκας, θα είναι το Range Rover Electric που θα κυκλοφορήσει το επόμενο έτος.
Τόσο αυτό, όσο και το Range Rover Sport Electric, το οποίο αναμένεται λίγο μετά, θα χρησιμοποιούν την ίδια αρχιτεκτονική MLA με τα τρέχοντα μοντέλα, ενώ τα μικρότερα SUV θα χρησιμοποιούν τη νέα πλατφόρμα EMA, πάνω στην οποία θα χτιστεί σταδιακά ο εξηλεκτρισμός της γκάμας.
Τα μοντέλα που βασίζονται στην αρχιτεκτονική EMA θα κατασκευαστούν στο εργοστάσιο της JLR στο Halewood, στο οποίο η εταιρεία επενδύει 500 εκατομμύρια λίρες, γι’ αυτόν τον σκοπό.
Ερωτηθείς πρόσφατα από εκπροσώπους του Τύπου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της JLR, Andrian Mandell, απέφυγε να δώσει λεπτομέρειες, αλλά επιβεβαίωσε την έλευση του ηλεκτρικού Velar, μέσα στην επόμενη διετία.
Το σημερινό μοντέλο έχει ήδη συμπληρώσει μία επταετία, αλλά δεν είναι ακόμη σαφές εάν η JLR σκοπεύει να το διατηρήσει στην παραγωγή, μέχρι να έρθει ο αντικαταστάτης του. Με μόλις 10.000 πωλήσεις για τους πρώτους 9 μήνες του 2024, είναι ο φτωχός συγγενής της οικογένειας Range Rover και αυτή η σημαντική λεπτομέρεια, ίσως επισπεύσει το τέλος παραγωγής του.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!