H αισθητική του θα είναι εν πολλοίς ίδια με την αρχική έκδοση, με τις καίριες αλλαγές να αφορούν στα αεροδυναμικά βοηθήματα, τις περισσότερες οπές, την παρουσία roll cage και γενικότερα την πιο αγωνιστική φιλοσοφία.
Το σίγουρο είναι πως θα παίρνει ώθηση από τον ατμοσφαιρικό επίπεδο εξακύλινδρο των 4,0 λίτρων που αξιοποιείται στην υπόλοιπη γκάμα. Ωστόσο, η νέα 911 GT3 RS λογικά δε θα είναι το ίδιο αποδοτική με την προηγούμενη.
Και αυτό, διότι η ροπή στην απλή GT3 έχει μειωθεί από τα 470 Nm στα 450 Nm, ελέω των περιορισμών για τις εκπομπές ρύπων. Για αυτό και η Porsche προσπάθησε να αντισταθμίσει τη «χασούρα» με 8% πιο κοντή τελική σχέση μετάδοσης.
Σε κάθε περίπτωση, η ιπποδύναμη της νέας 911 GT3 RS αναμένεται στους 525 ίππους, ωστόσο και αυτή θα απωλέσει 20 Nm ροπής.
Σίγουρα και στην πισταδόρικη μορφή του μοντέλου θα υιοθετηθεί η κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης, με τη «θυσία» σε αυτή την περίπτωση να είναι η τελική που λογικά θα περιοριστεί λίγο κάτω από τα 300 χλμ./ ώρα. Εν αντιθέσει με την GT3, η RS αναμένεται να διατεθεί αποκλειστικά με 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Σίγουρο πρέπει να θεωρείται πως αυτή θα είναι η τελευταία 911 GT3 RS με ατμοσφαιρικό κινητήρα, διότι το πρότυπο της Ε.Ε. σχετικά με την εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα αυστηροποιείται κι άλλο από το 2025.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!