Toyota, Subaru και Mazda είναι έτοιμες να κάνουν τα πάντα να διασώσουν τον θερμικό κινητήρα στο σύγχρονο περιβάλλον της αυτοκίνησης. Οι τρεις ιαπωνικές μάρκες ήρθαν σε συμφωνία για το λανσάρισμα μίας σειράς ΜΕΚ, με τη δυνατότητα χρήσης και εναλλακτικών καυσίμων.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Mazda προχώρησε σε μία αρκετά ενδιαφέρουσα αποκάλυψη, παρουσιάζοντας έναν κινητήρα με δύο ρότορες.
Αν και η εταιρεία δεν έχει αναφερθεί πιο συγκεκριμένα στα χαρακτηριστικά του, εντούτοις παραδέχτηκε πως στόχος της είναι να τον τοποθετήσει σε ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων στο άμεσο μέλλον.
Όπως και στο concept Iconic SP (βλ. κεντρική φωτογραφία), ο περιστροφικός κινητήρας Wankel θα λειτουργεί ως γεννήτρια για τον ηλεκτροκινητήρα, και δεν θα συνδέεται άμεσα με τους τροχούς. Η Mazda έχει ήδη υιοθετήσει αυτή τη λύση στο MX-30.
Ωστόσο, στην περίπτωση του RX (που στην ουσία θα αναβιωθεί με την τοποθέτηση του κινητήρα με τους δύο ρότορες), το μοτέρ θα τοποθετηθεί κατά μήκος του αμαξώματος, ώστε να επιτευχθεί και χαμηλότερο κέντρο βάρους.
«Η εν λόγω μονάδα στοχεύει και στη μείωση των κραδασμών και των εκπομπών ρυπογόνων αερίων αυξάνοντας τον κυβισμό,» αναφέρει σχετικά η εταιρεία.
Η νεοσυσταθείσα ομάδα 36 μηχανικών που εργάζεται πάνω στους νέους περιστροφικούς κινητήρες της Mazda, και πλέον εστιάζει στην κατασκευή «ελκυστικών οχημάτων που θα συναρπάσουν τους πελάτες μας».
Το τελευταίο σπορ αυτοκίνητο της εταιρείας με περιστροφικό κινητήρα ήταν το RX-8 Spirit R το 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Στην Ελλάδα το νέο Mazda MX-5 – Δείτε την τιμή του (πίνακας)
Επίσημο: Έρχεται η νέα γενιά του Mazda CX-5
Μουσείο Mazda: Γιατί οι Ιάπωνες τοποθέτησαν ένα διαλυμένο CX-30 ανάμεσα στα εκθέματα
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!