Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Τα ηλεκτρικά hot hatches είναι ελάχιστα, με τους κυριότερους πρωταγωνιστές να είναι το Abarth 500e, το Cupra Born VZ, το Mini John Cooper Works και το MG4 XPower. Η Renault θέλει να μπει σε αυτή την κλειστή ομάδα, φέρνοντας ένα πανίσχυρο ηλεκτρικό Renault 5 Turbo.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η Renault δεν το αναφέρει σαν ιδέα, αλλά δήλωσε πως η απόφαση έχει παρθεί και το μοντέλο θα μπει στη γραμμή παραγωγής. Το μικροσκοπικό αλλά πανίσχυρο hatchback θα είναι πισωκίνητο, όπως και ο πρόγονός του, της δεκαετίας του 1980. Αντί να έχει τον τετρακύλινδρο κινητήρα του αρχικού αυτοκινήτου που είναι τοποθετημένος στη μέση, θα διαθέτει ένα ζευγάρι πίσω ηλεκτροκινητήρων. Εκείνος ο turbo 1,4λίτρων κινητήρας απέδιδε περίπου 160 ίππους, ενώ ο EV πνευματικός του διάδοχος θα έχει υπερτριπλάσια ισχύ, κοντά στους 500 ίππους.
Η ροπή δεν αναφέρεται (ούτε και το συνολικό βάρος), αλλά γνωρίζουμε ότι το ηλεκτρικό hatch θα χρειάζεται μόλις τρεισήμισι δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 100χλμ./ώρα από στάση.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Εμφανισιακά, το εντυπωσιακά μυώδες αμάξωμα καταργεί τις πίσω πόρτες του κανονικού Renault 5 με αντάλλαγμα τους πλευρικούς αεραγωγούς. Η Renault προσθέτει φουσκωμένα φτερά ως φόρο τιμής στο αρχικό R5 Turbo. Παρατηρούμε επίσης τεράστιες ζάντες 20 ιντσών σε ένα αυτοκίνητο που παραμένει μικροσκοπικό.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η έκδοση επιδόσεων με δύο κινητήρες και RWD χρησιμοποιεί μια «υπερκατασκευή από άνθρακα», η οποία είναι «ελαφριά και εξαιρετικά άκαμπτη» σύμφωνα με τη Renault .Σίγουρα, δεν υπάρχει μεγάλη αγορά για αυτό το είδος αυτοκινήτου, αλλά χαιρόμαστε που υπάρχει. Αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2026.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!