Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Δοκιμή Jeep Avenger 1.200κ.εκ.100PS: Δείτε γιατί αξίζει να είναι το επόμενο αυτοκίνητο σας

Δοκιμή Jeep Avenger 1.200κ.εκ.100PS: Δείτε γιατί αξίζει να είναι το επόμενο αυτοκίνητο σας


Του Γιώργου Παλληκάρη

Ποιος είπε ότι τα Jeep πρέπει να είναι θηριώδη; Το βενζινοκίνητο Avenger είναι ένα άκρως hi-tech αστικό SUV το οποίο κρύβει τόσους άσσους στο μανίκι του, που δικαιολογεί απόλυτα τα 25.990 ευρώ που ζητάει. Εάν είστε σε αναζήτηση νέου αυτοκινήτου, το συγκεκριμένο πρέπει οπωσδήποτε να είναι ανάμεσα στις τελικές επιλογές σας. Διαβάστε και θα καταλάβετε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μοντέλο έχει τις ιδανικές διαστάσεις για να μπορεί να κινείται άνετα μέσα στην πόλη, χωρίς να κάνει σκόντο στους χώρους των επιβατών με μήκος 4.084χλστ. πλάτος 1.776χλστ. και ύψος 1.528χλστ. ενώ αυτή η κουπέ αίσθηση που δίνεται με τα ελαφρώς μικρότερα πίσω παράθυρα, δεν επηρεάζει τους χώρους για τα κεφάλια στους πίσω επιβάτες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο επιβλητικό αλλά και ταυτόχρονα μοντέρνο παρουσιαστικό, με την χαρακτηριστική μάσκα και την εξάτμιση να μην κρύβεται πίσω από τον προφυλακτήρα προσθέστε και την ιδιαίτερα μεγάλη απόσταση από το έδαφος που μετριέται στα 20 εκατ.

Περνώντας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, η αύρα είναι premium παρά τα σκληρά πλαστικά, καθώς η συναρμογή και η έξυπνη επένδυση με υλικό που θυμίζει ξύλο, σε όλο το μήκος του ταμπλό, σε κάνει να νιώθεις βασιλιάς. Ο οδηγός αντικρίζει πίσω από το τιμόνι έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10.25 ιντσών ο οποίος έχει εξαιρετικά γραφικά και αλλάζει δεδομένα με το πάτημα ενός κουμπιού, ενώ λίγο πιο δίπλα, στη μέση του ταμπλό υπάρχει μία αντίστοιχου μεγέθους οθόνη για το σύστημα infotainment.

Η απόκριση των οθονών εξαιρετική, όμως αυτό που μας άρεσε ακόμα περισσότερο είναι πως τόσο ο χειρισμός του a/c όσο και βασικές λειτουργίες όπως τα αλάρμ και η ένταση του ήχου, γίνονται από φυσικά κουμπιά, βολεύοντας απίστευτα τον οδηγό.

Και μιας και αναφερθήκαμε στον ήχο, η έκδοση που διατίθεται το βενζινοκίνητο Jeep Avenger, Altitude, είναι υπερπλήρης και διαθέτει και εντυπωσιακό ηχοσύστημα JBL. Στα υπόλοιπα εντυπωσιακά στοιχεία συγκαταλέγεται το adaptive cruise control, η αυτόματη ηλεκτρική θύρα στο χώρο αποσκευών, το σύστημα διατήρησης λωρίδας, η πανεύκολη συνδεσιμότητα smartphone , αλλά και… παιχνίδια που μπορείς να παίξεις όσο είσαι σταματημένος.

Οι χώροι είναι εντυπωσιακοί για το μέγεθος του οχήματος με το πορτπαγκάζ να είναι στα 380λτ. και θα βολέψουν μία οικογένεια, ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν εκτός από τις κλασικές θέσεις στις πόρτες και το ντουλαπάκι του οδηγού, ένας επιπλέον (άκρως βολικός) χώρος βρίσκεται κατά μήκος της φάσας του ταμπλό. Βολεύει πολύ για κινητά και όχι μόνο.

Το βενζινοκίνητο Jeep Avenger κινείται από έναν τρικύλινδρο turbo κινητήρα 1.200κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 100 άλογα και συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων (όπως αυτό της δοκιμής μας) είτε με αυτόματο, με έξτρα κόστος.

Το ευχάριστο είναι πως μόλις πατήσεις το γκάζι (ειδικά εάν έχεις επιλέξει τη λειτουργία Sport) η απόκριση του κινητήρα είναι πολύ καλύτερη από αυτή που προδιαθέτουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως το 0-100 σε 10,6 δευτ. ή η τελική ταχύτητα στα 184χλμ./ώρα. Το αυτοκίνητο τραβάει με άνεση και η ροπή είναι αρκετή στα 205 Nm, ενώ το κιβώτιο έχει εξαιρετική αίσθηση και κοντές σχέσεις. Πάντως στις προσπεράσεις, η επαφή με τον λεβιέ είναι συχνή.

Και επειδή είναι γνήσιο Jeep, παρά τις μανιτζέβελες διαστάσεις, δεν ξεχνάει και τις χωμάτινες «ανησυχίες» του. Για αυτό λοιπόν το λόγο, διαθέτει αρκετά προγράμματα παραμετροποίησης της οδήγησης (Eco-Normal-Sport- Άμμος – Λάσπη – Χιόνι- ναι το καντράν είναι στα ελληνικά) για να βοηθήσει ανάλογα το τερέν που θα συναντήσετε και σε συνδυασμό με τα 20 εκ. απόστασης από το έδαφος, το Avenger δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα.

Οδηγικά, το Avenger προσφέρει χαμόγελα σε οδηγό και επιβάτες, έχοντας βρει την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και την ικανότητα να κρατιέται σταθερό και με ασφάλεια στο δρόμο. Ελάχιστες και σπανιότατες κλίσεις, πολύ καλή απόσβεση των ανωμαλιών του δρόμου και ένα τιμόνι που μεταφέρει την πληροφορία αυτούσια και αμεσότατα στις ρόδες, είναι τα κυριότερα χαρακτηριστικά της οδηγικής του συμπεριφοράς.

Ταξιδέψαμε σε εθνική οδό, στην πόλη αλλά και σε ανηφορική στριφτερή διαδρομή. Τα καθίσματα προσέχουν αρκετή πλευρική στήριξη ενώ ο ήχος του τρικύλινδρου κινητήρα δεν φτάνει στην καμπίνα εύκολα. Η κατανάλωση πολύ καλή στην εθνική οδό, κανονική εντός πόλης, με τη μέση να είναι στα 7.4λτ./100χλμ.

Το Jeep Avenger κοστίζει 25.990 ευρώ και δικαιολογεί στο απόλυτο τα λεφτά του καθώς το πακέτο που προσφέρει θα ικανοποιήσει και τον πλέον απαιτητικό, σύγχρονο αγοραστή. 1.200κ.εκ. μαζί με turbo, αυξημένη απόσταση από το έδαφος και το DNA της Jeep, είναι όλα αρμονικά συνδυασμένα στο Avenger το οποίο είμαστε σίγουροι πως θα κάνει πάταγο στην ελληνική αγορά που λατρεύει τα all around οχήματα.

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αν είμασταν στη Σουηδία, την Νορβηγία ή την Εσθονία, σίγουρα αυτό το άρθρο δεν θα το κάναμε.Γιατί εκεί οδηγοί μαθαίνουν από μικρή ηλικία πως...

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στους λογαριασμούς των δικαιούχων πιστώνονται αύριο Παρασκευή 22 Νοεμβρίου από τον ΕΛΓΑ τα ποσά για τις ενστάσεις που έχουν υποβάλλει οι παραγωγοί για τις...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

του Δημήτρη Διατσίδη   ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ Η Pirelli φέτος συμμετείχε για πρώτη φορά ως αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών στις κατηγορίες Moto 2 & Moto 3,...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Η αναμενόμενη εξέλιξη της «έκπτωσης» του ΣΥΡΙΖΑ από τη δεύτερη θέση μεταξύ των κοινοβουλευτικών κομμάτων, πέρα από την αγανάκτηση που προκαλεί στα στελέχη, φέρνει...