Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Δοκιμή: BYD Atto 3 204 PS

Δοκιμή: BYD Atto 3 204 PS


«Ακόμα ένα κινεζικό αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο;», θα ρωτήσει κάποιος. Δικαιολογημένα, καθώς τους τελευταίους περίπου πέντε μήνες οι εταιρείες αυτοκινήτου από την ασιατική χώρα έχουν αρχίσει να πληθαίνουν στην Ελλάδα και υπάρχει η τάση να αυξηθούν περισσότερο, αριθμητικά.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με μια ιδιαίτερη περίπτωση, τόσο σε ό,τι αφορά στο αυτοκίνητο όσο και στην αυτοκινητοβιομηχανία που το κατασκευάζει. Η τελευταία είναι η BYD Auto, μια από τις μεγαλύτερες του κλάδου στην Κίνα και ταχεία αναπτυσσόμενη παγκοσμίως, ιδίως τα τελευταία τρία χρόνια.



Σύμφωνα με τα στοιχεία, πέρυσι η εταιρεία εντάχθηκε στην πρώτη δεκάδα των μεγαλύτερων κατασκευαστών αυτοκίνητων. Όπως έγινε γνωστό, το 2023 πούλησε συνολικά 2,6 εκατομμύρια οχήματα (ηλεκτρικά και με θερμικό κινητήρα), αριθμός που ήταν αυξημένος κατά 46,3% συγκριτικά με τον αντίστοιχο του 2022.

Το μοντέλο και ο συμβολισμός
Το αυτοκίνητο είναι το Atto 3, ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV το οποίο παρουσιάστηκε το 2022. Αρχικά, προοριζόταν για την κινεζική αγορά. Όμως, με την επιχειρηματική και εμπορική επέκταση της εταιρείας προς τα δυτικά -και συγκεκριμένα στην Ευρώπη- τα στελέχη της επέλεξαν αυτό για να συστηθεί σε αυτή τόσο η BYD Auto όσο και η γκάμα της.

Η ονομασία του θα μπορούσε να είναι τυχαία, τεχνητά δημιουργημένη, επιλεγμένη επειδή είναι εύηχή κ.λπ. Ωστόσο, επιλέχθηκε για την ουσία της έννοιάς της και τη συμπαραδήλωση που έχει.



Είναι συντετμημένος τύπος της λέξης «αττοδευτερόλεπτο» η οποία εντάσσεται στο Διεθνές Σύστημα Μονάδων και περιγράφει τη μικρότερη μονάδα χρόνου που μπορεί να μετρήσει ο άνθρωπος, με την κατάλληλη προηγμένη τεχνολογία (της εποχής μας).

Χρησιμοποιείται για τον υπολογισμό της ταχύτητας περιστροφής των ηλεκτρονίων γύρω από τον πυρήνα ενός ατόμου υδρογόνου. Το γεγονός ότι το Atto 3 είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο απηχεί την ουσία του ονόματός του. O αριθμός 3 προσδιορίζει την κατηγορία στην οποία ανήκει το αυτοκίνητο (σημ.: μικρομεσαίο SUV).

Είναι το πρώτο μοντέλο της BYD Auto το οποίο βασίστηκε στην καινούργια πλατφόρμα 3.0 («e-Platform 3.0»)την οποία έχει δημιουργήσει η εταιρεία για τα καινούργια αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματά της. Αυτή έχει τη δυνατότητα να αποτελεί τη βάση για την παραγωγή τόσο εμπροστοκίνητων όσο και πισωκίνητων και τετρακίνητων μοντέλων αυτής της τεχνολογίας κίνησης.

Επίσης, μπορεί να είναι αρχιτεκτονικής 400 Volt ή 800 Volt αναλόγως της κατηγορίας και των επιδόσεων του κάθε μοντέλου και να χρησιμοποιηθεί (σημ.: πλατφόρμα) για οχήματα με διαφορετικά αμαξώματα (τετράθυρα, crossover, SUV ακόμα και pickup).

Οι μπαταρίες «Blade»
H BYD δεν κατασκευάζει μόνο αυτοκίνητα αλλά -ως Όμιλος- εμπλέκεται σε όλους τους τομείς που είναι απαραίτητοι γι’ αυτό. Στη συγκεκριμένη περίπτωση δημιουργεί και τους συσσωρευτές. Άλλωστε, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πριν την ίδρυση της BYD Auto (το 2003) η εταιρεία ξεκίνησε την επιχειρηματική δραστηριότητά της παράγοντας μπαταρίες.



Με την τεχνογνωσία που έχει σε αυτόν τον τομέα δημιούργησε έναν νέο τύπο αυτών τις οποίες ονομάζει «Blade batteries». Είναι φωσφορικού άλατος σιδήρου λιθίου (LFP) και δεν περιέχουν κοβάλτιο ή νικέλιο. Τα βασικά χαρακτηριστικά τους είναι οι μικρότερες διαστάσεις τους (άρα και το βάρος τους) και η μεγαλύτερη αντοχή καθώς μπορούν να φορτίζουν πάντα έως και το 100%. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι συσσωρευτές ζυγίζουν 420 κιλά.

Επίσης, οι μπαταρίες αποτελούν ουσιαστικό δομικό στοιχείο του οχήματος καθώς, εκτός από τον ρόλο τους για την αποθήκευση ενέργειας, συμβάλλουν και στη δυσκαμψία του πλαισίου στο οποίο ενσωματώνονται και δεν τοποθετούνται πάνω του, απλώς.

Επίσης, δεν αυξάνουν πολύ τη θερμοκρασία κατά τη λειτουργία τους, επιτρέποντας την καλύτερη διαχείριση της ενέργειας και μειώνοντας σημαντικά τον κίνδυνο ανάφλεξής τους από έντονο χτύπημα ή διάτρησή τους.

Η ονομαστική ενεργειακή χωρητικότητά τους είναι 62 kWh και η πραγματική 60,48 kWh. Βάσει όσων ανακοινώνει η BYD Auto, σε μονοφασικό φορτιστή ισχύος 7 kW χρειάζονται 9 ώρες και 42 λεπτά για την πλήρη φόρτισή τους (0%-100%). Σε τριφασικό ρεύμα και φορτιστή 11 kW χρειάζονται 6 ώρες και 30 λεπτά για το ίδιο.



Το Atto 3 μπορεί να φορτίσει σε ταχυφορτιστή DC ισχύος μέχρι 150 kW. Σε αυτή την περίπτωση χρειάζεται μία ώρα και είκοσι λεπτά για την πλήρη φόρτιση (0%-100%), 44 λεπτά της ώρας για την πλήρωση με ενέργεια από το 10%-80% και 29 λεπτά της ώρας για το 30%-80%.

Τέλος, η μέση τυποποιημένη αυτονομία του μοντέλου είναι 420 χλμ. (κατά WLTP), ενώ όταν το όχημα κινείται μόνο εντός πόλης αυτή αυξάνεται στα 565 χλμ. (κατά WLTP).

Κινεζική φιλοσοφία, ευρωπαϊκή εμφάνιση
Η προσπάθεια της BYD Auto να επεκταθεί εμπορικά και στις υπόλοιπες ηπείρους σημαίνει ότι ήταν απαραίτητο να δημιουργήσει αυτοκίνητα τα οποία να είναι ελκυστικά και στη μορφή τους. Αυτό μπορούσε να γίνει με έναν τρόπο: Με το να υιοθετήσουν την κουλτούρα των Δυτικών και σε αυτόν τον τομέα.

Αυτό ξεκίνησε από το 2017 όταν προσέλαβαν τον Βόλφγκανγκ Έγκερ ως υπεύθυνο σχεδιασμού των έκτοτε νέων μοντέλων της. Ο Γερμανός, πριν αναλάβει τη θέση αυτή είχε θητεύσει επαγγελματικά τόσο στον Όμιλο Fiat όσο και στον Όμιλο Volkswagen. Συνεπώς γνωρίζει καλά τι θέλουν Ευρωπαίοι.

Από τη στιγμή που το Atto 3 επρόκειτο να είναι εμπορικός «επιτετραμμένος» της εταιρείας στη Γηραιά Ήπειρο (και όχι μόνο σε αυτή) ήταν επιβεβλημένο να έχει όλα τα στοιχεία για να πείσει αλλά και να καταφέρει να εδραιωθεί σε μια έντονα ανταγωνιστική αγορά.

Ως εκ του αποτελέσματος, το αμάξωμά του χαρακτηρίζεται από τη μορφή των φωτιστικών σωμάτων του, εμπρός και πίσω. Στη μάσκα του διακρίνεται η ονομασία της εταιρείας (ενσωματωμένη στο εγκάρσιο ασημί χρώματος πλαίσιο που παρεμβάλλεται των φώτων) και ο προφυλακτήρας με τα ευμεγέθη συμμετρικά πολυγωνικά ανοίγματα στις άκρες του, όπως και το τραπεζοειδές αντίστοιχο άνοιγμα στο κάτω μέρος του.



Η οροφή του αμαξώματος είναι κεκλιμένη προς τα πίσω γεγονός που εκτός από την πιο αρμονική όψη του συμβάλλει και στη βελτίωση του αεροδυναμικού συντελεστή οπισθέλκουσας ο οποίος είναι 0,29 σύμφωνα με την BYD Auto.

Στο πίσω μέρος -κάτω από το εκεί τζάμι- ξεχωρίζει η φράση «Build Your Dreams» από την οποία φέρεται να προέρχεται η αρκτικόλεξη ονομασία της εταιρείας. Επιπλέον, μεταξύ των εκεί φώτων υπάρχει φωτεινή μπάρα, η πέμπτη πόρτα εκτείνεται ως χαμηλά στον προφυλακτήρα και αυτός ενσωματώνει ευμεγέθη ανοίγματα, επίσης.

Η εσωτερική εικόνα
Αυτό που αντικρίζει κάποιος εντός του Atto 3 είναι ένα ψηφιακό περιβάλλον και μια διαμόρφωση η οποία ταιριάζει σε ένα σύγχρονο αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα. Φυσικά -όπως ισχύει σε πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες- η επιρροή από την Tesla είναι σαφής, αναφορικά με την κεντρική κονσόλα. Όμως, η τελευταία έχει ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό στο οποίο θα αναφερθούμε παρακάτω.



Η αμερικανική εταιρεία δεν είναι η μόνη από την οποία επηρεάστηκαν οι άνθρωποι της BYD Auto. Η μικρών διαστάσεων έγχρωμη οθόνη του πίνακα οργάνων είναι ενσωματωμένη πάνω στο τιμόνι και μετακινείται μαζί του, μια πρακτική που πρωτοείδαμε στα ηλεκτροκίνητα της Volkswagen δηλαδή.

Πάντως, οι ενδείξεις της είναι μικρές και χρειάζεται να αφιερώσεις λίγο χρόνο για να δεις την πληροφορία που θες σε αυτή, παίρνοντας το βλέμμα σου από τον δρόμο.

Το ταμπλό είναι σχεδιασμένο με τρόπο ο οποίος αναδεικνύει στην αγάπη των Κινέζων στα καμπύλα σχήματα. Η διαμόρφωσή του είναι σαν να ακολουθεί την πρακτική τού εμπρός προφυλακτήρα, σαν να υπάρχει «επικοινωνία» και «αντικατοπτρισμός» του εμπρός μέρους στο εσωτερικό.



Στο επάνω μέρος, όπως και στο κέντρο του (ταμπλό) υπάρχει δερμάτινη επένδυση η οποία συνδυάζεται με καλής ποιότητας σκληρό πλαστικό. Στη βάση της κονσόλας υπάρχει ο κεντρικός αεραγωγός με τη μορφή προτεταμένων ημικυκλικών περσίδων.

Επίσης, στο τμήμα της κονσόλας μεταξύ οδηγού και συνοδηγού είναι ομαδοποιημένοι οι διακόπτες για τον άμεσο χειρισμό κάποιων από τα βασικά συστήματα του οχήματος (π.χ. κλιματισμός ή ένταση ήχου) και ο μοχλός «ταχυτήτων» με την ιδιότυπη μορφή (σχήματος «Τ»).



Η κεντρική έγχρωμη οθόνη αφής είναι 12,8 ιντσών και μπορεί να ικανοποιήσει την επιθυμία όλων των υποψήφιων αγοραστών του Atto 3. Τι σημαίνει αυτό; Ότι θα αρέσει τόσο σε αυτούς που προτιμούν την οριζόντια τοποθέτησή της στο ταμπλό όσο και αυτούς που θέλουν την κάθετη.



Η BYD Auto επέλεξε να τοποθετήσει στο αυτοκίνητο μηχανισμό ο οποίος την περιστρέφει κατά 90 μοίρες. Έτσι, ο οδηγός ή οι συνεπιβάτες του μπορούν να αλλάζουν τον προσανατολισμό της κάθε φορά είτε μέσω του αντίστοιχου φυσικού διακόπτη στο τιμόνι είτε μέσω της οθόνης καθαυτής.

Όπως είναι αναμενόμενο, όλες οι επιμέρους λειτουργίες των συστημάτων γίνονται μέσω αυτής. Το σύστημα πολυμέσων είναι σχετικά εύκολο στον χειρισμό του και οι δυνατότητες που προσφέρει προς επιλογή είναι πολυάριθμες.

Ο οδηγός μπορεί να ρυθμίζει τη λειτουργία των επιμέρους συστημάτων του όπως επιθυμεί κάθε φορά. Φυσικά, στην αρχή πρέπει να εξοικειωθεί στον χειρισμό, όμως αυτή είναι μια διαδικασία που τη μαθαίνει σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Πέραν αυτών έχει τη δυνατότητα ενεργοποίησης των συστημάτων και μέσω φωνητικών εντολών, με την προφορά της φράσης «Hi, BYD» και την εκφώνηση της ενέργειας που θέλει να πραγματοποιήσει.

Ο εσωτερικός χώρος είναι μεγάλος ακόμα και για πέντε ενήλικους. Στο πίσω μέρος οι εκεί επιβάτες κάθονται σε ένα άνετο έδρανο με ικανό μήκος για τους μηρούς τους τους και μεγάλο ωφέλιμο μήκος. Αντιστοίχως, δεν υπάρχει θέμα αναφορικά με το ύψος και το εσωτερικό πλάτος.



Μάλιστα, η είσοδος και η έξοδος προς και από το αυτοκίνητο στο πίσω μέρος γίνεται με ευκολία, αν και θα θέλαμε να ανοίγουν υπό μεγαλύτερη γωνία οι εκεί πόρτες.

Τα εμπρός καθίσματα είναι σχετικά σφιχτά σε αίσθηση και στηρίζουν καλά το σώμα. Μάλιστα, στη συγκεκριμένη εξοπλιστική έκδοση, ήταν ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα, κλιματιζόμενα και θερμαινόμενα και το σχήμα τους παραπέμπει σε σπορτίφ υλοποίησή τους.

Στο εσωτερικό του υπάρχουν ακόμα δύο ιδιότυπα στοιχεία τα οποία προσθέτουν στον χαρακτήρα του νέου μοντέλου. Το πρώτο αφορά στις εσωτερικές χειρολαβές για να ανοίγουν οι πόρτες οι οποίες είναι περιστροφικής λειτουργίας και ενσωματωμένες στο τουΐτερ του ηχοσυστήματος.



Το δεύτερο έχει να κάνει με το γεγονός ότι στις θήκες των θυρών υπάρχουν ελαστικά κορδόνια για τη συγκράτηση των μικροαντικειμένων που τοποθετούνται εκεί. Μάλιστα, αυτά παλλόμενα παράγουν ήχο που παραπέμπει σε αυτόν του κινεζικού εγχόρδου γκου τσιν, δίνοντας και μια νότα από τη χώρα προέλευσης του αυτοκινήτου.

Το επίπεδο εξοπλισμού είναι υψηλό ακόμα και στη βασική έκδοση του μοντέλου. Γενικά, εάν κάποιος δει τη λίστα των συστημάτων ασφάλειας και άνεσης που διαθέτει, θα καταλάβει ότι πρόκειται για ένα ασφαλέστατο όχημα. Άλλωστε, ο Euro NCAP αξιολόγησε το Atto 3 με την ανώτατη διάκριση των πέντε αστέρων.

Συγκεκριμένα, στις δοκιμές πρόσκρουσης σημείωσε ποσοστό 91% στην προστασία ενήλικων επιβατών, 89% στην προστασία των παιδιών, 69% στην προστασία πεζών και 74% για τα συστήματα προειδοποίησης και υποβοήθησης του οδηγού.



Αναφορικά, το αυτοκίνητο διαθέτει επτά αερόσακους και συστήματα όπως Adaptive Front Light (AFL), Front Collision Warning (FCW), Automatic Emergency Braking (AEB), Lane Departure Warning (LDW), Blind Spot Detection (BSD), Door Open Warning (DOW) κ.λπ. Επίσης, έχει κάμερα 360 μοιρών.

Ένα σημαντικό σύστημα που διαθέτει είναι αυτό που παράγει μια σύντομη, επαναλαμβανόμενη μελωδία η οποία εκπέμπεται προς το περιβάλλον όταν το όχημα κινείται με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα, εντός πόλης. Σκοπός του είναι να αντιλαμβάνονται οι πεζοί ότι πλησιάζει το αυτοκίνητο.

Να σημειώσουμε ότι στον εξοπλισμό του Atto 3 περιλαμβάνονται επίσης τεχνολογία κοντινού πεδίου (NFC) και καλώδιο V2L (Vehicle to Load) με σκοπό να παρέχει ηλεκτρική ενέργεια από τις μπαταρίες του στο οικιακό δίκτυο ή σε ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές.

Η έκπληξη στον δρόμο
Η θετική εντύπωση που προκαλεί το μοντέλο τόσο εξωτερικά όσο και εντός του συνεχίζεται και από τα πρώτα μέτρα που θα διανύσει κάποιος είτε ως οδηγός είτε ως συνεπιβάτης.

Στον εσωτερικό χώρο του αναφερθήκαμε πιο πάνω, τώρα είναι πρέπει να κάνουμε το ίδιο και για την οδική συμπεριφορά του. Το ξεκαθαρίζουμε εξαρχής: Το Atto 3 δεν έχει να ζηλέψει οτιδήποτε από τα αντίστοιχα ανταγωνιστικά του ευρωπαϊκά μοντέλα.

Η ανάρτησή του αποτελείται από γόνατα τύπου MacPherson με ψαλίδια βάσης και αντιστρεπτική ράβδο εμπρός και διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Η ρύθμισή της είναι σχετικά σφιχτή, όμως ο τρόπος που ανταποκρίνεται στον ρόλο της είναι αποτελεσματικότατος.



Η απορροφητικότητά της είναι τέτοια ώστε οι επιβάτες μεταφέρονται με άνεση και το σώμα τους δεν ταλαντώνεται από τα σκαμπανεβάσματα που προκαλούνται από τις κακοτεχνίες του δρόμου. Γενικά, η δουλειά που έχει γίνει σε αυτή (ανάρτηση) δείχνει ότι η BYD Auto έχει σημαντική τεχνογνωσία σε αυτόν τον τομέα.

Μπορεί οι Έλληνες να γνωρίζουμε μόλις τώρα την εταιρεία και τα αυτοκίνητά της, ωστόσο αυτά δεν είναι η πρώτη προσπάθειά της. Αντιθέτως, το Atto 3 αποδεικνύει ότι είναι αποτέλεσμα μιας σημαντικής κατασκευαστικής πορείας και δεν είναι νεόκοπο.

Η καλή ρύθμιση της ανάρτησης δεν είναι εμφανής μόνο στην απορρόφηση των κραδασμών αλλά και στις στροφές. Το αυτοκίνητο ακολουθεί την πορεία που του ορίζει ο οδηγός χωρίς να παρεκκλίνει.

Εάν το «παρακάνει», το αντίστοιχο σύστημα θα περιορίσει τη ροπή που φτάνει στους εμπρός τροχούς και θα μειώσει την τάση υποστροφής. Επιπλέον, η ρύθμισή της είναι τέτοια που να «κρύβει» το σχετικά αυξημένο βάρος του οχήματος. Επίσης, χάρη στη δομή του πλαισίου και των μπαταριών του, το Atto 3 είναι στιβαρό.



Οι άνθρωποι της εταιρείας προσπάθησαν και κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα ενιαίο σύνολο μικρών διαστάσεων και βάρους το οποίο περιλαμβάνει τον ηλεκτροκινητήρα, την κεντρική ηλεκτρονική μονάδα τoν μετατροπέα DC/DC, τον ενσωματωμένο φορτιστή, το «κιβώτιο» μίας ταχύτητας και τις απαραίτητες υπόλοιπες ηλεκτρονικές μονάδες. Είναι αυτό που ονομάζεται χαρακτηριστικά ως «8 σε 1».

Η επιτάχυνση του αυτοκινήτου είναι ικανοποιητική, τόσο από στάση όσο και εν κινήσει. Η μέγιστη ισχύς των 204 ίππων είναι μια «γήινη» τιμή για αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα και η ροπή το κάνει να κινείται με σχετικά έντονο αλλά ομαλό τρόπο. Το αυτοκίνητο διαθέτει σύστημα παραμετροποίησης αυτής με τρία διαφορετικά προγράμματα: Eco, Normal και Sport.

Σε καθένα από αυτά, είναι αισθητή η διαφορά στην αίσθηση που επιταχύνει, συγκριτικά. Πέραν αυτού, παραμετροποιήσιμη είναι και η αίσθηση του τιμονιού, η οποία είναι σχετικά μέτρια και γίνεται καλή όταν το επιλέξει ο οδηγός.

Αποδοτικό σε λειτουργία είναι και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας το οποίο δεν είναι έντονο όπως συμβαίνει σε άλλα ανταγωνιστικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Γενικά, το αυτοκίνητο είναι ευκολοδήγητο τόσο εντός πόλης όσο και στο ταξίδι.



Στην τελευταία περίπτωση είναι χαρακτηριστικά ήσυχο και μόνο όταν αυξηθεί η ταχύτητά του ακούγεται αεροδυναμικός θόρυβος, κυρίως από τους εξωτερικούς καθρέφτες. Το Atto 3 «κρύβει» το βάρος του στον δρόμο και έχει καλή ποιότητα κύλισης.

Το πορτμπαγκάζ του έχει διπλό πάτωμα. Ο διαθέσιμος χώρος όταν αυτό είναι τοποθετημένο είναι σχετικά μικρός. Εάν αφαιρεθεί, αυξάνεται προφανώς. Πάντως υπάρχει η δυνατότητα να διπλώσουν οι πλάτες του πίσω καθίσματος σε περίπτωση που χρειαστεί να μεταφερθούν πολλές αποσκευές ή ογκώδη αντικείμενα.

Σε ό,τι αφορά στην κατανάλωση ενέργειας, εντός πόλης μετρήσαμε 16,7 kWh/100 χλμ., ενώ σε μεικτή διαδρομή η τιμή της αυξήθηκε στα 18,3 kWh/100 χλμ.

Επιλογικά, το BYD Atto 3 μάς άρεσε και μας εξέπληξε ευχάριστα. Έχει πολλά θετικά στοιχεία και δεν υστερεί επί της ουσίας έναντι ενός αντίστοιχου ευρωπαϊκού οχήματος αυτής της τεχνολογίας κίνησης. Τα όποια μειονεκτήματά του είναι δευτερεύουσας σημασίας, αυτά που κάποιος μπορεί να αποδεχτεί και να καταλάβει γιατί υπάρχουν.



Είναι ένα καλό οικογενειακό αυτοκίνητο, ασφαλές και με ικανοποιητικότατο επίπεδο βασικού εξοπλισμού για το οποίο κάποιος πρέπει να πληρώσει επιπλέον για να το έχει σε άλλα μοντέλα.

Επίσης, η τιμή του είναι συμφέρουσα, ιδίως με το ποσό κρατικής επιδότησης του προγράμματος «Κινούμαι ηλεκτρικά ΙΙ». To Atto 3 δεν είναι ένα «τροχιοδεικτικό», είναι ένα αποτελεσματικό «όπλο» της BYD Auto στην προσπάθειά της να επεκταθεί στην Ευρώπη και στη χώρα μας.

Εάν το πρώτο δείγμα της στη χώρα μας είναι αυτό, τότε πρέπει να αναμένουμε πολλές και σημαντικές εξελίξεις στον τομέα της αγοράς αυτοκινήτου στα προσεχή χρόνια…

Τεχνικά χαρακτηριστικά – BYD Atto 3 204 PS

Κινητήρας: Ηλεκτροκινητήρας, σύγχρονος μόνιμου μαγνήτη
Μέγιστη ισχύς: 204 PS/5.000-6.000 rpm
Μέγιστη Ροπή: 310 Nm/0-4.620 rpm
Μέγιστη χωρητικότητα μπαταρίας: 60,48 kWh (Πραγματική), 62,0 kWh (Ονομαστική)
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο, μίας σχέσης
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 7,3 sec
Τελική ταχύτητα: 160 km/h
Μέση κατανάλωση εργοστασιακή/δοκιμής: 15,6 kWh/100 km/17,5 kWh/100 km
Αυτονομία εργοστασιακή: Έως 420 km (Mικτή, κατά WLTP), 550 km (Πόλη, κατά WLTP)
Εκπομπές CΟ2: 0
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.455/1.875/1.615 mm
Μεταξόνιο: 2.720 mm
Βάρος: 1.750 kg
Χώρος αποσκευών: 440-1.338 lt
Τιμή: Από 37.990 ευρώ («Comfort»), από 29.990 ευρώ με κρατική επιδότηση

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΚΟΣΜΟΣ

Ο προϋπολογισμός του 2025, που κατατέθηκε στη Βουλή, προβλέπει ανάπτυξη 2,3%, πρωτογενές πλεόνασμα 2,4% του ΑΕΠ και δημόσιο χρέος στο 147,5% της ΑΕΠ. Παράλληλα,...

ΕΛΛΑΔΑ

Zάχαρη λευκή κρυσταλλική και ζάχαρη καστανή από ζαχαροκάλαμο με ξένα σώματα, ανακαλεί από την αγορά ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων. Συγκεκριμένα, ο ΕΦΕΤ και...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Το debate των υποψήφιων για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, που διεξήχθη στην ΕΡΤ, στέφθηκε με πλήρη επιτυχία. Οι τέσσερις υποψήφιοι, ο Απόστολος Γκλέτσος,...