Ο Γιώργος Λυμπεράκης είναι ο εισαγωγέας των Lamborghini, Maserati και Lotus στη χώρα μας.
Η αγάπη του για το αυτοκίνητο ξεκίνησε από τον φόβο του ή την απέχθειά του για το αεροπλάνο! Προτιμά να οδηγήσει 10 ώρες και πάνω από 1.000km για να φτάσει στον προορισμό του, από το να επιλέξει το αεροπλάνο της γραμμής.
Η Trident Cars αντιπροσωπεύει στη χώρα μας 3 από τις πιο γνωστές και ποθητές μάρκες σπορ αυτοκινήτων στον πλανήτη: Lamborghini, Maserati, Lotus.
Αντιλαμβάνομαι ότι για τους περισσότερους ονόματα όπως Revuelto, Huracan, Ghibli, Quattroporte, MC20, Emira, Evija δε λένε τίποτα.
Τα σπορ αυτοκίνητα για την συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων αποτελούν μια επίδειξη πλούτου – ανούσια ή όχι οι απόψεις διίστανται – χωρίς να υπάρχει το στοιχείο του θαυμασμού ή της απορίας.
Ως κοινωνία μάθαμε να φθονούμε αυτόν που μπορεί να το αποκτήσει και όχι να θαυμάζουμε αυτόν που έχει τη γνώση να το σχεδιάσει και να το κατασκευάσει ή αυτόν που έχει την ικανότητα να το οδηγήσει στο όριο.
«Η Trident είναι μια παρέα έτσι ξεκίνησε και έτσι θέλω να διατηρηθεί. To προϊόν μας δεν είναι ανάγκη. Κανείς άνθρωπος ποτέ δεν έχει πάθει κάτι επειδή δεν πήρε μια Lamborghini ή μια Maserati ή μια Lotus. Είναι ένα δώρο που θέλει να κάνει κάποιος στον εαυτό του, έχεις έτσι κάτι που σου αρέσει.
Οι άνθρωποι μεγαλώνοντας μπορούν να γίνουν μεγάλα παιδιά ή γέροι. Το μεγάλο παιδί έχει ένα μεγάλο παιχνίδι. Άλλος έχει ένα καλάμι και πάει και ψαρεύει, άλλος έχει ένα ιδιωτικό αεροπλάνο, άλλος μια Maserati άλλος ένα Mini. Ο καθένας πρέπει να έχει ένα παιχνίδι. Αυτό είναι ένα ελιξίριο αντιγηραντικό και καλής ποιότητας ζωής και αποσυμπίεσης» λέει ο Γιώργος Λυμπεράκης.
Ποιος είναι όμως ο προορισμός ενός σπορ αυτοκινήτου; Ποιος ταιριάζει στη θέση του οδηγού; Ένας 19χρονος πιτσιρικάς σαν τον Όλι Μπέρμαν που πρωταγωνιστεί στη F2 με την Prema Racing και μπορεί να οδηγήσει στα όρια μια Huracan Performante αλλά δεν έχει τα λεφτά να την αποκτήσει, ή ένας πετυχημένος 55αρης που έχει την ευρωστία αλλά φοβάται να πατήσει το γκάζι;
Ο Γιώργος Λυμπεράκης σημειώνει: «Ακόμη και σε εταιρείες όπως η Lamborghini, η Maserati και η Lotus έχουν μπει πλέον μάνατζερ με οικονομοτεχνική προσέγγιση χωρίς ιδιαίτερη γνώση και αγάπη για το προϊόν. Οι μεγάλες προσωπικότητες όπως ήταν ο Μοντεζέμολο της Ferrari και ο Αρτιόλι της Bugatti δεν υπάρχουν πια.
Οι εταιρείες λειτουργούν ως μικρογραφία των πολυεθνικών. Ο μάνατζερ φεύγει από τη Maserati και πάει σε εταιρεία αναψυκτικών με καλύτερα χρήματα. Είναι σημεία των καιρών, αυτό δε γίνονταν παλιότερα, έπρεπε να γνωρίζεις σε βάθος το προϊόν. Δεν μπορείς τη μια μέρα να πουλάς παπούτσια και την άλλη μέρα να πουλάς Lamborghini.
Η Ferrari πέρα από εταιρεία αυτοκινήτου, βγάζει πλέον περισσότερα χρήματα ως σύμβολο, ως όνομα. Εγώ πιστεύω ότι αν ασχολείσαι με το σπορ αυτοκίνητο, πρέπει να ασχολείσαι μόνο μ’ αυτό».
Η σημερινή εποχή είναι διαφορετική τα σπορ αυτοκίνητα δεν είναι δημοφιλή και ακόμη και οι παραδοσιακοί κατασκευαστές ενδίδουν στην εμπορικότητα των SUV: Η Lamborghini βγάζει την URUS, η Maserati της Grecale και Levante, η Lotus την Eletre.
Μάλιστα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ότι στη χώρα μας πουλήθηκαν το 2023, 36 Maserati Grecale και 5 Maserati Levante.
Την ίδια στιγμή από σπορ αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα, μόνο 2 Lotus Emira και 3 Maserati ΜC20. Αντίστοιχη είναι η εικόνα σε όλους τους σπορ κατασκευαστές: Η Porsche για παράδειγμα πουλά σήμερα κυρίως Cayenne και Macan.
Ο Γιώργος Λυμπεράκης πιστεύει: «Η ιδέα του σπορ κατασκευαστή αυτοκινήτων αλλάζει πλέον όλες οι φίρμες έχουν SUV, η Lamborghini το Urus, η Maserati τα Levante και Grecale. Τα SUV της Lamborghini αλλά και της Maserati είναι τελείως διαφορετικά καθώς έχουν επιδόσεις κρατήματα και αναρτήσεις σπορ αυτοκινήτου. Ένας μέσος οδηγός στο δρόμο δεν μπορεί να πάει πιο γρήγορα στο δρόμο με ένα χαμηλό αυτοκίνητο απ’ ότι μ’ ένα ψηλότερο σωστά σεταρισμένο».
Σήμερα στην Trident Cars έχει μπει και η νέα γενιά, οι γιοι του Γιώργου Λυμπεράκη, ο Θόδωρος και ο Ηρακλής. Οι οποίοι μοιράζονται ένα μικρό Peugeot για τις καθημερινές τους μετακινήσεις: «Για να δεις τη θέα από τον 6ο υπάρχουν δυο τρόποι: Παίρνεις το ασανσέρ ή περνάς από όλους τους ορόφους και ζεις όλα τα στάδια. Θα έχεις και φίλους στους πιο κάτω ορόφους αν τα πράγματα δε πάνε καλά στον 6ο και θα μπορείς να σταθείς εκεί», σημειώνει ο Γιώργος Λυμπεράκης,
«Εγώ πιστεύω στη συνέχεια, εκπροσωπώ αυτές τις φίρμες 34 χρόνια. Αγαπάω αυτό το αντικείμενο. Όσοι αγοράζουν αυτά τα αυτοκίνητα δεν τα παίρνουν από ανάγκη, τα παίρνουν γιατί τα θέλουν.
Η πελατεία μας είναι ένα γκρουπ ανθρώπων με μια κοινή αγάπη και κοιτούν να εξυπηρετήσουν την επιθυμία τους χωρίς να μετατραπεί σε εφιάλτη. Εμένα το νεανικό μου όνειρο είχε μετατραπεί σε εφιάλτη είχα ένα BMW 3.0 CSL το οποίο δεν έβρισκα σωστό service. Στην Αγγλία δεν έβρισκα να το συντηρήσω. Ήθελα να βλέπω τι κάνουν στο αυτοκίνητο, δε με άφηναν.
Στην Ιταλία στη Μόντενα με άφηναν να παρακολουθώ το μηχανικό να επισκευάζει το αυτοκίνητο. Ρώτησα τον Ιταλό μηχανικό και μου είπε: Όποιος δεν ξέρει τι κάνει δεν θέλει να βλέπεις. Αυτό με οδήγησε στα Ιταλικά μοντέλα.
Στην πραγματικότητα, πάντα αγαπούσα το αυτοκίνητο, αλλά η ανάγκη να πηγαινοέρχομαι επί αρκετά χρόνια δύο φορές το μήνα στο Λονδίνο με έκανε να ανακαλύψω αυτοκίνητα που ταξίδευαν γρήγορα και άνετα.
Στην αρχή πίστευα ότι καλύτερα ήταν τα BMW και Mercedes, όμως μετά απέκτησα μια αυτόματη Porsche 928 S2, καλό αυτοκίνητο, μετά μια Maserati Merak SS. Κάποια στιγμή γοητεύηκα από μια λιμουζίνα τη Lancia Thema Turbo μετά η Maserati έβγαλε τη “224”, την “430” και έμεινα εκεί».
Ο Γιώργος Λυμπεράκης πιστεύει στο πάθος ως συστατικό είτε πρόκειται για το απλό καλό φαγητό είτε για ένα αυτοκίνητο: «Δεν μου αρέσει να είναι σφιχτό το αυτοκίνητο, με σκληρή ανάρτηση και ακραίες επιδόσεις. Θέλω ένα αυτοκίνητο που μου επιτρέπει να οδηγώ 1000km την ημέρα με άνεση και να με ευχαριστεί. Αν θέλεις να αγοράσεις ένα ακριβό ρολόι δεν πας στο super market.
H Trident ήταν ένα εγχείρημα που με οδήγησαν οι φίλοι μου στη Maserati.
Ήμουν ο μόνος Έλληνας πελάτης τους, βρισκόμουν στη Μόντενα συχνά, βγαίναμε για φαγητό, είχα γνωρίσει όσους διοικούσαν την εταιρεία. Ξεκινήσαμε το 1990. Στη συνέχεια η ίδια η Maserati μας έφερε τη Lotus, που τότε είχε την Elan, ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο, το οποίο σημείωσε εμπορική επιτυχία στην Ελλάδα.
Ύστερα γνωρίστηκα με τον Ρομάνο Αρτιόλι, ιδιοκτήτη της Bugatti, ενώ ο Μάικ Κίμπερλι, έως τότε CEO της Lotus, ανέλαβε τη Lamborghini και βρέθηκα και με 3η αντιπροσωπεία. Δεν πιστεύω, όπως οι περισσότεροι στον κλάδο μας, στην κυριαρχία του marketing και στις πωλήσεις. Πιστεύω στην τεχνική αρτιότητα, τη συνέπεια και τη συντήρηση. Η αξιοπιστία και το σωστό service ξαναφέρνει τον πελάτη».
Ποιος είναι
Ο Γιώργος Λυμπεράκης γεννήθηκε στο Λονδίνο. Σπούδασε Πολιτική Ψυχολογία στη Ρώμη, Πολιτικές Επιστήμες στην Αθήνα και πήρε Μ.Sc. in Business Administration στο Λονδίνο. Έχει τρία παιδιά, μιλάει αγγλικά, γαλλικά και ιταλικά, κάτι που θεωρεί το μεγαλύτερο προσόν – «σε νιώθουν οι άλλοι δικό τους» μας είπε.
Στην Αγγλία δημιούργησε την Corrosion Engineering, που εμπορευόταν ναυτιλιακά και βιομηχανικά χημικά και χρώματα και απέφερε τα κεφάλαια που επενδύθηκαν στην Trident Cars η οποία εισάγει στην Ελλάδα τις Lamborghini, Maserati, Lotus.
Σήμερα πέρα από την υπάρχουσα έκθεση στην Κηφισιά ετοιμάζονται δυο ακόμη ιδιαίτεροι χώροι δίπλα που θα λειτουργούν ως ξεχωριστή έκθεση της Maserati και της Lotus.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!