Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Πέρυσι, η νεοσύστατη εταιρεία Nyobolt, με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο,προέβη σε έναν πολύ τολμηρό ισχυρισμό. Προανήγγειλε σχέδια ενός μικρού ηλεκτρικού σπορ αυτοκινήτου που θα μπορούσε να φορτίζει σε περίπου έξι λεπτά.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Παρά τις αμφιβολίες που είχαν όλοι όσοι άκουσαν αυτή την υπόσχεση, τελικά η εταιρία τα κατάφερε.
Το μοντέλο ονομάζεται Nyobolt EV Prototype, ζυγίζει 1.247 κιλά και έχει αυτονομία 250χλμ. Η εταιρεία δηλώνει πως έχει ήδη επιτύχει χρόνο φόρτισης από το 10 στο 80% σε 4 λεπτά και 37 δευτερόλεπτα. Σε αυτό το χρόνο το όχημα κερδίζει 193χλμ. αυτονομίας και, σύμφωνα με τη Nyobolt, η ταχύτητα φόρτισης είναι διπλάσια από τις ταχύτερες ταχύτητες φόρτισης που διατίθενται σήμερα σε οχήματα παραγωγής.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
“Η εκτεταμένη έρευνά μας εδώ στο Ηνωμένο Βασίλειο και στις ΗΠΑ έχει ξεκλειδώσει μια νέα τεχνολογία μπαταρίας που είναι έτοιμη αυτή τη στιγμή”, δήλωσε ο Dr. Sai Shivareddy, συνιδρυτής της Nyobolt. “Επιτρέπουμε τον εξηλεκτρισμό νέων προϊόντων και υπηρεσιών που σήμερα θεωρούνται αδύνατα. Η δημιουργία πραγματικών μοντέλων, όπως το Nyobolt EV, υπογραμμίζει τόσο την ετοιμότητα όσο και τη δέσμευσή μας να κάνουμε τις βιομηχανίες να δουν ότι η αλλαγή είναι δυνατή”.
Η μπαταρία είναι 50 Ah, 35 kWh με την εταιρία να έχει πραγματοποιήσει πάνω από 4.000 κύκλους ταχείας φόρτισης, που αντιστοιχούν σε περίπου 600.000 χιλιόμετρα πραγματικής χρήσης. Στο τέλος όλων αυτών, η μπαταρία είχε ακόμα πάνω από το 80 τοις εκατό της χωρητικότητάς της. Με άλλα λόγια, δεν χρειάζεστε μια μεγάλη, βαριά μπαταρία όταν μπορείτε να επαναφορτίσετε μια μικρότερη μέσα σε λίγα λεπτά, η οποία δεν χάνει την απόδοση της.
Η Nyobolt δεν αναφέρει ιπποδύναμη για το πρωτότυπό της. Μάλιστα όσον αφορά το μοντέλο, δεν είναι σαφές αν υπάρχουν καν σχέδια για παραγωγή. Η εταιρεία το χρησιμοποιεί ως cocnept μοντέλο, προσελκύοντας τους κατασκευαστές αυτοκινήτων ενώ σύμφωνα με την ίδια, αρκετοί έχουν ήδη ενδιαφερθεί. Ενώ τεχνικά βρίσκεται σε φάση πρωτοτύπου, η παραγωγή χαμηλού όγκου των μπαταριών για χρήση στο δρόμο ή στην πίστα θα μπορούσε να ξεκινήσει μέσα σε ένα χρόνο οπότε και να έχουμε αποτελέσματα σε πραγματική χρήση.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!