Connect with us

Hi, what are you looking for?

Αυτοκίνητο

Αυτό είναι το εσωτερικό του αυτοκινήτου των 4 εκατομμυρίων ευρώ

Αυτό είναι το εσωτερικό του αυτοκινήτου των 4 εκατομμυρίων ευρώ


Η Bugatti αποκάλυψε τις πρώτες φωτογραφίες του εκθαμβωτικού κόκπιτ των μόλις 40 αντιτύπων της Bolide, του hypercar των 4 εκατομμυρίων ευρώ που βασίζεται στη Chiron.

Οι εύποροι συλλέκτες που θα αποκτήσουν τη Bolide, και έκαναν ήδη σε χρόνο-ρεκόρ το sold-out των 40 αντιτύπων της, θα αντικρίζουν ένα σπαρτιάτικο και αγωνιστικού τύπου κόκπιτ -πολύ διαφορετικό από της Chiron- κάθε φορά που θα κάθονται στο ανθρακονημάτινο αγωνιστικό κάθισμα. Ένα κόκπιτ όπου σχεδόν τα πάντα είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρωταγωνιστικό ρόλο στο οπτικό τους πεδίο θα έχει το εκθαμβωτικό τιμόνι σχήματος Χ, που θυμίζει τα αγωνιστικά τιμόνια των πρωτοτύπων των αγώνων αντοχής -όπως των 24 Ωρών του LeMans– και αποτελεί μια νοητή παραπομπή στο αντίστοιχο σχήμα Χ που έχουν τα LED φωτιστικά σώματα της ουράς.

Πίσω από το τιμόνι, μια πλατιά ορθογώνια ψηφιακή επιφάνεια περιλαμβάνει τρεις διαφορετικές οθόνες που απεικονίζουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται κανείς για την αγωνιστική οδήγηση, όπως τους χρόνους του γυρολογίου και τις δυνάμεις G. Πάνω από το κεφάλι του οδηγού, στο εμπρός μέρος της οροφής, φαίνεται να υπάρχει κι ένας ψηφιακός χάρτης της εκάστοτε πίστας που οδηγείται η Bolide.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο κέντρο του ταμπλό η πολύ ιδιόμορφη κονσόλα περιλαμβάνει μια λεπτή λωρίδα με κουμπιά βασικών λειτουργιών του εσωτερικού, και στις πλευρές της δύο ζευγάρια από σωληνώσεις που μοιάζουν με τις απολήξεις της εξάτμισης – αλλά αντί για τα καυσαέρια στέλνουν στο εσωτερικό τον αέρα από το σύστημα κλιματισμού.

Παράλληλα, η Bugatti ανέφερε ότι η Bolide των 1.578 ίππων (χάρη στον W16 κινητήρα των 8.0 λίτρων) δίνει στον οδηγό της αίσθηση ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου και βάσει της ανασχεδιασμένης θέσης οδήγησης σε σχέση με τη Chiron. Το ανθρακονημάτινο μονοκόκ της Bolide είναι καινούριο, και έχει σχεδιαστεί ο οδηγός να κάθεται πιο χαμηλά, με τα πόδια του ψηλότερα σε σχέση με τη Chiron. Όπως στα αγωνιστικά πρωτότυπα του LeMans.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα καθίσματα είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα και καλυμμένα από δέρμα, σουέντ και Alcantara. Είναι σταθερά, που σημαίνει ότι ο οδηγός πρέπει να ρυθμίσει το τιμόνι και τα πεντάλ για να βρει τη σωστή θέση οδήγησης για τον σωματότυπό του.

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Οικονομία

του Pascal Riché (*) Είναι περίεργη η απήχηση που μπορεί να έχει ένας νεολογισμός, δεκαετίες μετά την πρωτοεμφάνισή του. Το 1970, για να κοροϊδέψουν...

Μαγαζίνο

Μια φοβερή στιγμή περίμενε όλους τους φίλους του μπάσκετ που βρέθηκαν στο κέντρο της Αθήνας το απόγευμα της Κυριακής 15 Σεπτεμβρίου, έχοντας τη δυνατότητα...

Κόσμος

Ο απολογισμός των θυμάτων εξαιτίας των πλημμυρών και των κατολισθήσεων που προκάλεσε ο τυφώνας Γιάγκι στη Μιανμάρ διπλασιάστηκε, φθάνοντας τους 226 νεκρούς, ενώ άλλοι...

Αυτοκίνητο

Από τον Παράδεισο στην Κόλαση Επίπεδα καταπράσινα λιβάδια, μεσαιωνικά κάστρα και μια ενεργή εμπόλεμη ζώνη χωρίζουν την QJMOTOR SRT 800X από τον Παράδεισο και...