Το μεγαλύτερο κόλπο για να αντέξει το αυτοκίνητό σας για πάντα δεν είναι μυστικό, αλλά ακούει στο «όνομα» σωστή συντήρηση.
Τα αυτοκίνητα, όπως και όλα τα υλικά αγαθά που αποτελούνται από μηχανισμούς, δεν μπορούν να λειτουργούν για πάντα. Αναντίλεκτα, ορισμένα μπορούν να «αντέξουν» για μερικές δεκαετίες, αλλά όπως είναι λογικό τα μηχανικά τους μέρη θα πρέπει να συντηρούνται και να αντικαθίστανται όταν πρέπει.
Ορισμένες φορές όμως, οι επισκευές είναι πολύ ακριβές και δεν αξίζουν τον κόπο, το χρόνο και φυσικά το κόστος για την πραγματοποίησή τους, οπότε καμιά φορά αξίζει περισσότερο να το δώσετε για ανακύκλωση ή απόσυρση, πάρα να το επισκευάζετε.
Η μέση διάρκεια ζωής ενός σχετικά σύγχρονου αυτοκινήτου είναι μεταξύ 13 και 14 ετών. Η Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος των Η.Π.Α. διεξήγαγε έρευνα για να προσδιορίσει πόσα χιλιόμετρα θα μπορούσε να διανύσει ένα όχημα καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής του και το αποτέλεσμα ήταν 320.000 χιλιόμετρα.
Είναι αλήθεια ότι, κατά καιρούς, ακούς ιστορίες για αυτοκίνητα που έχουν ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα ή που έχουν πολύ μεγάλη ηλικία, πολύ πάνω του μέσου όρου. Ωστόσο, αυτά τα παραδείγματα αποτελούν εξαιρέσεις.
Το κόλπο για να αντέξει ένα αυτοκίνητο όσο το δυνατόν περισσότερο είναι η συντήρηση . Η φροντίδα των μηχανικών του μερών, η αντικατάστασή τους όταν χρειάζεται, η προσεκτική οδήγηση και η στάθμευση πάντα σε γκαράζ συμβάλλουν στην παράταση της «ζωής» του.
Λαμβάνοντας υπόψη τις παραμέτρους χιλιομέτρων και διάρκειας που καθορίζονται από διαφορετικούς οργανισμούς και κατασκευαστές, καθώς και διάφορες αναφορές αξιοπιστίας, υπάρχουν πολλά μοντέλα με περισσότερα από 300.000 χιλιόμετρα στον ολικό τους χιλιομετρητή. Η Mapfre συγκέντρωσε αυτά τα δεδομένα και ετοίμασε μια λίστα με αυτοκίνητα που έχουν καταφέρει να φτάσουν τα 500.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ:
- Mercedes-Benz E-Class
- Peugeot 406
- Citroen Xantia
- Toyota Land Cruiser
- Mercedes-Benz S-Class
- Skoda Octavia
- SEAT Toledo
- BMW Σειρά 5
- Audi A6
- Mercedes-Benz C-Class
Σε αυτήν τη λίστα υπάρχουν ακριβά μοντέλα αλλά και πιο γήινα με προσιτή τιμή. Πολλά από αυτά, όπως το Toledo, το 406 ή η Xantia, δεν παράγονται εδώ και αρκετά χρόνια. Αυτά βέβαια αποτελούν απόδειξη ότι τα παλαιότερα αυτοκίνητα αντέχουν περισσότερο από τα πιο σύγχρονα.
Οι υπάρχοντες κινητήρες, το σύστημα καυσίμου και τα ηλεκτρικά κυκλώματα, είναι τα εξαρτήματα που υποφέρουν περισσότερο από τη χρήση. Συγκεκριμένα, αντιπροσωπεύουν τις τρεις πιο κοινές πηγές βλαβών που υφίστανται αυτή τη στιγμή στα αυτοκίνητα, σύμφωνα πάντα με τις τελευταίες αναφορές στο Cargarantie.
Διαβάστε επίσης
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!