Connect with us

Hi, what are you looking for?

Αυτοκίνητο

Αυτοκίνητο: Γιατί η Ελλάδα κοιμάται επενδυτικά;

Αυτοκίνητο: Γιατί η Ελλάδα κοιμάται επενδυτικά;


Τα πάνω κάτω έρχονται στην Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανίας με τους Κινέζους να ξαναμοιράζουν την τράπουλα.  

Ολο και περισσότερες Ευρωπαϊκές Κυβερνήσεις έρχονται σε διαπραγματεύσεις με Κινεζικούς αυτοκινητικούς κολοσσούς προσφέροντας τους «γη και ύδωρ» για να επενδύσουν στα εδάφη τους τα δις που είναι έτοιμοι να ρίξουν, είτε στην παραγωγή οχημάτων είτε σ’ αυτή των μπαταριών.

Πρόσφατα η Ουγγρική Κυβέρνηση άρπαξε τα δις των BYD, η οποία θα φτιάξει μία μεγάλη μονάδα παραγωγής στα εδάφη της.

Σημειώστε πως και η Τουρκία είναι στην πρώτη πεντάδα των χωρών την παραγωγή και συναρμολόγηση οχημάτων στην Ευρώπη.

Οι γείτονές μας Ιταλοί τα… χτυπάνε όλα. Τόσο την BYD (διαβάστε εδω) όσο και την Chery.

 Η Ελλάδα, δείχνει να μην την ενδιαφέρει η αυτοκίνηση. Μετά την αποτυχημένη προσπάθεια της e.Go, που αποδείχτηκε μία… ευρωπαϊκή φωτοβολίδα -το newsauto είχε προειδοποιήσει για τη… φούσκα – ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ – η χώρα μας δεν δείχνει να έχει εκφράσει καν την επιθυμία τέτοιων μεγάλων επενδύσεων στα εδάφη της.

Η φούσκα της e.Go δείχνει να… πλήγωσε, με τις προσπάθειες να έχουν ατονήσει, όταν εταιρείες κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων ψάχνουν να επενδύσουν δις, με χιλιάδες καλές, θέσεις εργασίας να φαίνονται στον ορίζοντα.

Σημειώστε πως η φούσκα της e.Go, θα έπρεπε να είχε πληγώσει και τις Κυβερνήσεις, της Γερμανίας, της Σερβίας, της Βουλγαρίας, της Γαλλίας… Μιλάμε για απίθανους τύπους…

Όμως η BYD, η Chery (και όχι μόνο αυτές) δεν είναι e.GO, σε καμία περίπτωση.

Πλέον όλες οι Κυβερνήσεις, πληγωμένες η μη, ορμάνε και προτείνουν. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του newsauto, Η ιταλική κυβέρνηση βρίσκεται σε συνομιλίες με την Chery, με την προοπτική δημιουργίας ή ανακαίνισης μιας ήδη υπάρχουσας μονάδας παραγωγής, από την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία.

Η Ρώμη θέλει να αυξήσει την εθνική παραγωγή αυτοκινήτων της Ιταλίας, σε 1,3 εκατομμύρια οχήματα ετησίως από περίπου  800.000 το 2023 και βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με τη Stellantis -τη μοναδική μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία της χώρα – για να αυξήσει την παραγωγή του ομίλου σε 1 εκατομμύριο μονάδες ετησίως, έως το τέλος της δεκαετίας.

Ο υπουργός Βιομηχανίας Αντόλφο Ούρζο δήλωσε ότι: «η Ιταλία θέλει έναν δεύτερο κατασκευαστή να προσθέσει περίπου 300.000 οχήματα στην εθνική παραγωγή».

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων των ανταγωνιστών της Chery, BYD και MG Motor, στοχεύουν στην Ευρώπη.

Ας αφήσουμε λοιπόν την όποια… πικρία και ας ορμήσουμε. Τώρα είναι η ευκαιρία και δε θα είναι για πάντα…

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Ελλάδα

Με μία τρυφερή φωτογραφία διάλεξε να στείλει στα social media το «τελευταίο αντίο» στον πατέρα της, Ντίνο Καρύδη, που έφυγε από τη ζωή την...

Οικονομία

του Pascal Riché (*) Είναι περίεργη η απήχηση που μπορεί να έχει ένας νεολογισμός, δεκαετίες μετά την πρωτοεμφάνισή του. Το 1970, για να κοροϊδέψουν...

Μαγαζίνο

Μια φοβερή στιγμή περίμενε όλους τους φίλους του μπάσκετ που βρέθηκαν στο κέντρο της Αθήνας το απόγευμα της Κυριακής 15 Σεπτεμβρίου, έχοντας τη δυνατότητα...

Κόσμος

Ο απολογισμός των θυμάτων εξαιτίας των πλημμυρών και των κατολισθήσεων που προκάλεσε ο τυφώνας Γιάγκι στη Μιανμάρ διπλασιάστηκε, φθάνοντας τους 226 νεκρούς, ενώ άλλοι...