Περισσότερα από 3,2 εκατομμύρια νέα επιβατικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν παγκοσμίως κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024, ποσοστό που είναι περίπου 25% περισσότερα από ό,τι πέρυσι.
Σύμφωνα με τα δεδομένα του EV-Volumes που κοινοποίησε ο ερευνητής Jose Pontes, πέντε ομάδες συνεχίζουν να είναι υπεύθυνες για περισσότερες από τις μισές πωλήσεις αυτοκινήτων plug-in.
Αρχικά, θα ελέγξουμε τον όγκο και το μερίδιο των κορυφαίων ομάδων στη συνολική αγορά plug-in, ακολουθούμενο από το τμήμα ηλεκτρικών μπαταριών.
Η κατηγορία plug-in συνδυάζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία (EV) και plug-in υβριδικά αυτοκίνητα (PHEV). Η πρώτη πεντάδα του 2023 περιλαμβάνει τις BYD Group, Tesla, Geely-Volvo, SAIC και Volkswagen Group.
Αυτές οι πέντε ομάδες αντιπροσωπεύουν περισσότερες από 1,65 εκατομμύρια ταξινομήσεις επαναφορτιζόμενων αυτοκινήτων (αύξηση 14% από έτος σε έτος). Το μερίδιό τους στον κλάδο μειώθηκε στο 51,6% (από 56,8% το πρώτο τρίμηνο του 2023). Αυτό αφήνει πάνω από 1,55 εκατομμύρια μονάδες (αύξηση 40%) και μερίδιο 48,4% για τον υπόλοιπο κλάδο.
Η BYD παραμένει ο μεγαλύτερος όμιλος, με εγγεγραμμένες περισσότερες από 624.000 μονάδες και μερίδιο 19,4% (από 21,3% πριν από ένα χρόνο).
Η Tesla διατηρεί τη δεύτερη θέση της (προσφέροντας μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα), με περισσότερες από 386.000 πωλήσεις και μερίδιο 12% (από 16,5% πριν από ένα χρόνο). Μαζί, η BYD και η Tesla αντιπροσωπεύουν το 31,4% της συνολικής αγοράς plug-in (μείωση από 37,8% ένα χρόνο πριν).
Οι επόμενοι τρεις μεγαλύτεροι όμιλοι είναι η ταχέως αναπτυσσόμενη Geely-Volvo, ο Όμιλος Volkswagen που έχασε μία θέση και η SAIC.
Άλλοι OEM έχουν μερίδιο κάτω του πέντε τοις εκατό: Stellantis (4,3%), Changan (4,0%), BMW Group (3,8%) και Hyundai Motor Group (3,5%).
Καταγραφές plug-in αυτοκινήτων το 1ο τρίμηνο του 2024 (έναντι προηγούμενου έτους):
Όμιλος BYD: 624.398 και μερίδιο 19,4% (έναντι 21,3%)
Tesla: 386.825 και μερίδιο 12% (έναντι 16,5%)
Geely-Volvo: 251.106 και μερίδιο 7,8% (έναντι 6,1%)
Όμιλος Volkswagen: 205.652 και μερίδιο 6,4% (έναντι 7,4%)
SAIC (συμπ. SAIC-GM-Wuling): 190.409 και μερίδιο 5,9% (έναντι 5,5%)
Σύνολο Top 5: 1.658.390 και μερίδιο 51,6%.
Λοιπά: 1.557.976 και μερίδιο 48,4%.
Σύνολο: 3.216.366
Όσον αφορά τις ταξινομήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η Tesla με εστίαση στα ηλεκτρικά οχήματα είναι ο κορυφαίος κατασκευαστής. Η εταιρεία σημείωσε πάνω από 386.000 εγγραφές, αν και το μερίδιό της στην κατηγορία μειώθηκε στο 19,0% (έναντι 23,6% πριν από ένα χρόνο).
Η BYD, η οποία είναι η δεύτερη καλύτερη, σημείωσε πάνω από 300.000 μονάδες και μερίδιο 14,8% στην κατηγορία ηλεκτρικών (σταθερή σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2023). Μαζί, οι δύο κατασκευαστές αντιπροσωπεύουν το 33,8% της κατηγορίας ηλεκτρικών (έναντι 38,3% πριν από ένα χρόνο).
Οι επόμενοι δύο μεγαλύτεροι κατασκευαστές αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων ήταν η Geely-Volvo και η SAIC (συμπεριλαμβανομένης της SAIC-GM-Wuling), που και οι δύο σημείωσαν πάνω από 149.000 μονάδες. Ωστόσο, μόνο η Geely-Volvo αναπτύσσεται πολύ πιο γρήγορα (κατά 47% από έτος σε έτος) από τον μέσο όρο του κλάδου που είναι περίπου 10%.
Καταγραφές αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων το 1ο τρίμηνο του 2024 (σε σχέση με το προηγούμενο έτος):
Tesla: 386.825 και μερίδιο 19% (έναντι 23,6%)
Όμιλος BYD: 300.124 και μερίδιο 14,8% (έναντι 14,7%)
Geely-Volvo: 149.647 και μερίδιο 7,4% (έναντι 5,7%)
SAIC (συμπ. SAIC-GM-Wuling): 149.290 και μερίδιο 7,3% (έναντι 7,4%)
Όμιλος Volkswagen: 136.949 και μερίδιο 6,7% (έναντι 7,5%)
Σύνολο Top 5: 1.122.835 και μερίδιο 55,2%.
Λοιπά: 911.165 και μερίδιο 44,8%.
Σύνολο: 2.034.000 (εκτιμώμενο)
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!