Όταν ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 -και οδηγός της Aston Martin F1– Fernando Alonso παρήγγειλε μια Valour, ζήτησε να την κάνουν λίγο διαφορετική ειδικά για εκείνον. Και εντέλει συνέβαλλε και ο ίδιος στην εξέλιξή της.
Η Aston Martin Valiant είναι ένα εκθαμβωτικό sportscar, νόμιμο για χρήση στο δρόμο, με χειροκίνητο κιβώτιο και 734 ίππους, μια μετεξέλιξη της σπάνιας Valour. Μόλις 38 αντίτυπα της πρώτης θα κατασκευαστούν, με τιμή πάνω από 2 εκατομμύρια ευρώ για το καθένα εξ αυτών.
Πρόκειται για ένα σπορ αυτοκίνητο παλαιάς κοπής και παραδοσιακής φιλοσοφίας, με V12 twin-turbo κινητήρα 5.2 λίτρων και χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, ταγμένο στη γνήσια οδηγική εμπειρία.
Πρόσφατα, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο αγγλικό περιοδικό Autocar, ο 43χρονος Ισπανός χαρακτήρισε τη Valiant «ένα κινητό έργο τέχνης», και αφότου το οδήγησε στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, στη συνέχεια εξήγησε πώς συνέβαλλε στη διαμόρφωση και την εξέλιξή του.
«Όλα
ξεκίνησαν όταν εμφανίστηκε το Valour.
Πρώτα, ήθελα ένα Valour και ρώτησα αν θα
μπορούσε να είναι λίγο διαφορετικό»,
είπε
ο Alonso.
«Είμαι
μεγάλος θαυμαστής των αεροδίσκων (σ.σ.:
των αεροδυναμικών καλυμμάτων των τροχών)
και
άλλων χαρακτηριστικών και ζήτησα από
την ομάδα αν θα μπορούσαν να κάνουν μια
ειδική έκδοση για μένα.
Προφανώς, οι αεροδίσκοι δεν ήταν ομολογκαρισμένοι για το Valour, η πίσω πτέρυγα δεν ήταν ομολογκαρισμένη, ούτε τα ελαφριά υλικά – ήταν μια πρόκληση για αυτούς. Και όταν αναθεωρήσαμε τη λίστα των πραγμάτων, είπαν: ‘ΟΚ, νομίζω ότι είναι καλύτερα να φτιάξουμε ένα νέο αυτοκίνητο με νέο όνομα και να κάνουμε απλώς μια περιορισμένη έκδοση.’
Έτσι, από εκείνο το σημείο αρχίσαμε να δουλεύουμε πάνω σε μερικά αεροδυναμικά εξαρτήματα, στην αύξηση της ισχύος, στη μείωση του βάρους, όλα τα πράγματα που αγαπά να έχει ένας οδηγός αγώνων, και νομίζω ότι το τελικό προϊόν είναι ένα κινητό έργο τέχνης», πρόσθεσε ο Ισπανός.
Μιλώντας για την οδηγική αίσθηση της Valiant, μετά την Ανάβαση στο Goodwood, τη χαρακτήρισε «πολύ ακραία. Είναι ένα αυτοκίνητο πίστας που είναι φτιαγμένο για τον κανονικό δρόμο. Τα αμορτισέρ Multimatic προσδίδουν πολύ καλή οδική συμπεριφορά.
Για μένα, ο ήχος του V12 είναι ένας πολύ ξεχωριστός τρόπος να νιώσεις το αυτοκίνητο και να μεταδώσεις το πάθος που έχεις πίσω από το τιμόνι. Τα πράγματα που με εξέπληξαν περισσότερο ήταν η ανάρτηση και η οδική συμπεριφορά, αλλά και ο ήχος του.
Μεγάλωσα οδηγώντας με χειροκίνητο κιβώτιο στις μικρότερες κατηγορίες, ακόμη και στη Formula Nissan. Αυτό είναι ένα συλλεκτικό αυτοκίνητο και είναι κάτι που θέλω να οδηγήσω σε 10-15 χρόνια, αποκομίζοντας την αίσθηση του πώς ξεκίνησαν όλα στα αυτοκίνητα.
Περίμενα από τα 14 ή 15 μου μέχρι τη μέρα που έγινα 18 και πήρα το δίπλωμά μου, και μπορούσα έτσι να οδηγώ αυτοκίνητα στο δρόμο. Αγωνιζόμουν με διάφορα μονοθέσια, με υψηλή ταχύτητα, αλλά πάντα περιμένεις το δίπλωμά σου, την πρώτη στιγμή που θα έχεις την ελευθερία να είσαι μόνος με ένα αυτοκίνητο.
Το να παίρνεις τον αυτοκινητόδρομο ή να πηγαίνεις σε ένα εστιατόριο μόνος σου είναι κάτι που δεν ξεχνάς. Και το να έχεις χειροκίνητο κιβώτιο με έναν V12 κινητήρα είναι κάτι που νομίζω ότι έχει περισσότερη έλξη από το να έχεις ένα αυτόματο».
Στη συνέχεια, μιλώντας για την εξέλιξη της Valiant, ο Alonso συμπλήρωσε: «Κάποια αεροδυναμικά εξαρτήματα, όπως το πάτωμα, το splitter και ο διαχύτης, ήταν πρόκληση. Για τα αυτοκίνητα της πίστας δεν είναι δύσκολο, αλλά ένα αυτοκίνητο δρόμου πρέπει να περνά πάνω από σαμαράκια και να προστατεύει το αμάξωμα.
Ήταν
πρόκληση ή ερωτηματικό αν άξιζε να
βάλουμε κάποια
από αυτά τα εξαρτήματα σε
ένα νόμιμο για τον δρόμο αυτοκίνητο,
αλλά όλα πήραν ζωή και λίγο-πολύ όλα όσα
ζητήσαμε είναι εδώ.
Και νομίζω ότι είναι 100 κιλά ελαφρύτερο
από
το Valour, που είναι ένα μεγάλο
νούμερο».
Ο Fernando Alonso αναμένεται να παραγγείλει ένα από τα αντίτυπα της Aston Martin Valiant, αλλά αυτές τις μέρες περιμένει το δικό του αντίτυπο από το hypercar Valkyrie, που ελπίζει να του παραδοθεί «εγκαίρως για τα γενέθλιά μου στις 29 Ιουλίου, που θα ήταν καλό timing. Επίσης έχω το Vantage GT3, μια αγωνιστική Aston Martin του DTM από την παλιά κατηγορία Class 1, και ψάχνω για ένα DB5», κατέληξε ο Ισπανός.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!