Μέχρι τότε τον τόνο θα δίνει το Type 00, ένα μεγάλο -το μήκος του φτάνει τα 5,0 μέτρα- κουπέ με τεράστιες ζάντες 23 ιντσών, που όπως λέει και η εταιρεία δεν θέλει να αρέσει σε όλους αλλά να πολώσει.
Το όνομά του πάντως από τη στιγμή που περιλαμβάνει το Type παραπέμπει στο ένδοξο παρελθόν της μάρκας, το πιο μακρινό που εκφράζει η θρυλική E-Type και το πιο πρόσφατο της F-Type. Στα δύο αυτά κουπέ παραπέμπουν και οι αναλογίες του αμαξώματος, ενώ υπάρχουν και κάποιες λεπτομέρειες που θυμίζουν Land Rover. Χαρακτηριστικές πάντως είναι οι ευθείες, καθαρές γραμμές και οι γωνίες του αμαξώματος, οι πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω καθώς και η απουσία πίσω παρμπρίζ.
Το ίδιο στυλ ακολουθείται και στο εσωτερικό που είναι μινιμάλ, μιας και η κατεύθυνση της μάρκας είναι τα στοιχεία της τεχνολογίας όπως είναι οι οθόνες ή οι κάμερες εξωτερικά να κάνουν την εμφάνισή τους και να ενεργοποιούνται μόνο όταν πραγματικά χρειάζονται.
Από εκεί και πέρα υπάρχει μια μεγάλη κονσόλα κατά μήκος του εσωτερικού που διαχωρίζει το χώρο του οδηγού από αυτόν του συνοδηγού, ενώ τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί -ξεχωρίζει ως επιλογή ο ορείχαλκος- σε συνδυασμό με το σχεδιασμό δημιουργούν όντως ένα πολυτελές περιβάλλον. Στην κονσόλα υπάρχει και μια εσοχή στην οποία μπορεί να τοποθετηθεί ένα «τοτέμ» από πέτρα που φυλάσσεται σε ένα εξωτερικό ντουλαπάκι πίσω ακριβώς από τον εμπρός αριστερό τροχό. ‘Όταν το «τοτέμ» αυτό τοποθετηθεί στην εσοχή τα πάντα στο εσωτερικό ρυθμίζονται ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού στον οποίο αντιστοιχεί. Το να περάσει αυτό το «τοτέμ» στο μοντέλο παραγωγής φαίνεται δύσκολο μεν αλλά όχι απίθανο, καθώς η Jaguar προσπαθεί, όπως διαφαίνεται, με κάθε τρόπο να ξεχωρίσει.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!