Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η αξιοπιστία πρέπει να βρίσκεται στην κορυφή της λίστας προτεραιοτήτων σας όταν αγοράζετε ένα αυτοκίνητο. Είτε πρόκειται για καινούργιο είτε για μεταχειρισμένο, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι το αυτοκίνητό σας θα διαρκέσει για μεγάλο χρονικό διάστημα, αποφεύγοντας πονοκεφάλους και απρόβλεπτες επισκέψεις στα συνεργεία. Η ομάδα του Consumer Reports συνέταξε μια λίστα με τις 20 πιο αξιόπιστες μάρκες αυτοκινήτων του 2024, δίνοντας στους αγοραστές ένα σταθερό σημείο εκκίνησης.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Το Consumer Reports υπολόγισε τη λίστα του χρησιμοποιώντας δεδομένα από τις δικές του έρευνες αξιοπιστίας, όπου ζητά από τους συνδρομητές του (πάνω από 6 εκατ. στην αγορά των Η.Π.Α.) να αναφέρουν τα αυτοκίνητα που έχουν αγοράσει. Τα μέλη συμπληρώνουν ένα ερωτηματολόγιο, το οποίο περιλαμβάνει ένα τμήμα όπου μπορούν να αναφέρουν προβλήματα.
Οι 10 κορυφαίες μάρκες είναι ως επί το πλείστον αυτές που θα περιμένατε, με την Toyota, τη Mazda και τη Honda να κατέχουν υψηλές θέσεις. Υπάρχουν όμως και μερικές εκπλήξεις, με γερμανικές μάρκες όπως η BMW και η Audi να βρίσκονται ανάμεσα στις 10 πιο αξιόπιστες μάρκες. Από την άλλη δεν υπάρχουν αμερικανικές μάρκες που να εκπροσωπούνται στο φετινό top10 του Consumer Reports.
Η κορυφαία 10άδα και το αντίστοιχο σκορ της κάθε εταιρίας:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Subaru: 68/100
Lexus: 65%
Toyota: 62%
Honda: 59%
Acura: 55%
Mazda: 55%
Audi: 54%
BMW: 53%
Kia: 51%
Hyundai: 50%
Την πρώτη 20άδα συμπληρώνουν οι: Buick, Nissan, Ford, Genesis, Volvo, Chevrolet, Tesla, VW, Jeep, GMC, Cadillac, Rivian.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Ποια η είναι η Consumer Reports;
Το Consumer Reports (CR), πρώην Consumers Union (CU), είναι ένας αμερικανικός μη κερδοσκοπικός οργανισμός καταναλωτών αφιερωμένος σε ανεξάρτητες δοκιμές προϊόντων, ερευνητική δημοσιογραφία, έρευνα προσανατολισμένη στον καταναλωτή, και υπεράσπιση των καταναλωτών σε κάθε τομέα. Η CR ιδρύθηκε το 1936 και δημιουργήθηκε για να χρησιμεύσει ως πηγή πληροφοριών που οι καταναλωτές θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν για να βοηθήσουν στην αξιολόγηση της ασφάλειας και των επιδόσεων των προϊόντων. Από τότε, η CR συνέχισε τις δοκιμές και την ανάλυση προϊόντων και υπηρεσιών και προσπάθησε να υπερασπιστεί τον καταναλωτή σε νομοθετικούς και κανονιστικούς τομείς. Μεταξύ των μεταρρυθμίσεων στις οποίες η CR έπαιξε ρόλο ήταν η έλευση των νόμων για τις ζώνες ασφαλείας.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!