Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτά τα μοντέλα θα εξαφανιστούν από τους καταλόγους τα επόμενα χρόνια

Αυτά τα μοντέλα θα εξαφανιστούν από τους καταλόγους τα επόμενα χρόνια


Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ανανεώνουν τους καταλόγους τους, κάνοντας προσθήκες και αφαιρώντας άλλα μοντέλα που είτε έχουν ξεπεραστεί, είτε ετοιμάζονται να υποδεχτούν τον αντικαταστάτη τους. Πολλά είναι τα νέα μοντέλα που έρχονται, όμως αρκετά είναι κι εκείνα που έφτασε η στιγμή να μας αποχαιρετήσουν, κλείνοντας τον κύκλο τους.

Οι κανονισμοί Euro 7 που έρχονται, πρόκειται να παίξουν μεγάλο ρόλο στις αποφάσεις της εκάστοτε εταιρείας, αφού ενδέχεται ορισμένα προϊόντα να μην μπορούν να ενταχθούν στη νέα στρατηγική τους, είτε να μην είναι ικανά να φέρουν τα επιθυμητά οικονομικά αποτελέσματα. Ας δούμε λοιπόν ποια αυτοκίνητα θα «συνταξιοδοτηθούν» μέσα στα επόμενο χρόνια.

Τα μοντέλα που θα εξαφανιστούν το 2023

Το 2023 είναι μία χρονιά που ήδη αρκετά μοντέλα έχουν εξέλθει από τη γραμμή παραγωγής τους για τελευταία φορά, κάνοντας χώρο για νέα, πιο σύγχρονα οχήματα. Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το Ford Fiesta, του οποίου η παραγωγή ολοκληρώθηκε στις 7 Ιουλίου, με το επιτυχημένο supermini να κάνει χώρο στη μονάδα παραγωγής για το αμιγώς ηλεκτρικό Ford Explorer. Μετά από 47 χρόνια εμπορικής πορείας και 8 γενιές, το Fiesta αποσύρεται, αφήνοντας πίσω του μια τεράστια κληρονομιά.

Μεταφερόμαστε στην Ιαπωνία όπου η Nissan ανακοίνωσε ότι η παραγωγή του Micra έχει ήδη τερματιστεί, λίγο πριν το μοντέλο υποδεχτεί τον ηλεκτρικό του αντικαταστάτη μετά το 2025.

Όσο για τη Renault, το Megane RS Ultime των 300 PS, που παρουσιάστηκε στις αρχές της χρονιάς, σηματοδοτεί το θεαματικό τέλος στην ιστορία του Megane RS και της Renault Sport. Το Mini-Clubman αναμένεται να αποσυρθεί λόγω των χαμηλών του πωλήσεων, ενώ το Opel Insignia ενδέχεται να υποδεχτεί τον ηλεκτρικό του αντικαταστάτη.

Στα της Audi, δύο μοντέλα της πρόκειται να εξαφανιστούν από τους καταλόγους της, το R8 και το θρυλικό TT. Τόσο το εμβληματικό supercar όσο και το δημοφιλές σπορ αυτοκίνητο θα μετατραπούν σε EV κάτι που θα γίνει πριν το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας.

Από τη μεριά της η Mercedes αναδιαμορφώνει την γκάμα με την CLS να αποσύρεται, ώστε να δημιουργηθεί ο απαιτούμενος χώρος για την 6η γενιά της E-Class, η οποία κατέφτασε τον Απρίλιο.

Τα μοντέλα που θα εξαφανιστούν το 2024

Η Renault ετοιμάζεται να υποδεχτεί το R5 μέσα στο 2024. Ένα μοντέλο που θα αντικαταστήσει το Zoe, το οποίο φτάνει προς το τέλος της καριέρας του, αφού δεν έχει δεχθεί καμία αλλαγή κι αυτό έχει οδηγήσει σε σημαντική μείωση των πωλήσεων.

Ακόμη ένα μοντέλο που θα λείψει είναι το Smart EQ ForTwo, το οποίο δεν πρόκειται να υποδεχτεί κάποιον αντικαταστάτη, αφού η πλέον κινεζική κατά το ήμισυ Smart έχει κάνει στροφή σε μεγαλύτερα μοντέλα, με τα Smart #1 και Smart #3 τα οποία ανήκουν στην κατηγορία των SUV.

Παράλληλα οι Mercedes C-Class και E-Class, στις coupe και cabrio εκδόσεις, αναμένεται να αντικατασταθούν από την άκρως εντυπωσιακή CLE η οποία έκανε ντεμπούτο μόλις πριν λίγες ημέρες. Όσο για την Audi, στο πλαίσιο του επαναπροσδιορισμού της φιλοσοφίας πίσω από την ονοματοδοσία των μοντέλων της, το A4 θα μετονομαστεί σε A5, με το ήδη υπάρχον A5 να αποχαιρετά την γκάμα της εταιρείας.

Τα μοντέλα που θα εξαφανιστούν το 2025

Σημαντικές είναι οι αλλαγές που έρχονται και για το 2025, με τον ερχομό των κανονισμών Euro 7 να προκαλεί μεγάλες αναταραχές στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Τα μικρότερα μοντέλα είναι αυτά που θα δουν την πόρτα της εξόδου πρώτα, με ένα από τα «θύματα» να είναι το Audi A1, του οποίου οι τίτλοι τέλους έχουν γραφτεί από το 2021, όποτε κι έγιναν γνωστές οι προθέσεις των Γερμανών να τερματίσουν την παραγωγή του.

Οι Mercedes A-Class και B-Class θα έχουν την ίδια μοίρα, αφού θα υποδεχτούν τους αντικαταστάτες τους, με τη νέα στρατηγική της αυτοκινητοβιομηχανίας να βασίζεται στη νέα πλατφόρμα MMA, με σαφώς μειωμένο αριθμό μοντέλων, που θα περιοριστεί σε μόλις 4.

Τίτλους τέλους θα δει και το Nissan Leaf, χωρίς να περιμένει κάποιον διάδοχο, αλλά εντελώς νέο αντικαταστάτη στη μορφή crossover που θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-EV. Κι οι Τσέχοι της Skoda σκοπεύουν να τερματίσουν την παραγωγή του Fabia, αφού το δημοφιλές supermini δεν βρισκόταν στη λίστα των θερμικών μοντέλων που θα ανανεωθούν μετά το 2026.

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Οικονομία

Η δημοσιονομική υπευθυνότητα είναι το μήνυμά μας προς τις αγορές, επεσήμανε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης, σε συνέντευξη που...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

του Νεκτάριου Διατσίδη   ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ Λαμβάνοντας το βραβείο ότι είναι το πιο προηγμένο τεχνολογικά μοντέλο Adventure της KTM, η KTM 1390 SUPER ADVENTURE...

Κόσμος

Ο επικεφαλής της αμερικανικής διπλωματίας θεωρεί ότι «είναι πραγματικά επείγον» ζήτημα η εξεύρεση «διπλωματικής λύσης» στην σύρραξη ανάμεσα στο Ισραήλ και την φιλοϊρανική οργάνωση...

Συνταγές

Προσθήκη στα αγαπημένα ΥΛΙΚΑ Για τη Γαλατόπιτα: 1 λίτρο Χαραλαμπίδης Κρίστης Φρέσκο Γάλα Πλήρες, 3% λιπαρά400 g. Χαραλαμπίδης Κρίστης Φέτα4 Αυγά150 g. Αλεύρι για...