Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η τεχνητή νοημοσύνη έχει ήδη διεισδύσει στα αυτοκίνητά μας μέσω του λογισμικού infotainment, αλλά οι δυνατότητές της επεκτείνονται πολύ πέρα από αυτό. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το σύστημα που υιοθετήθηκε από αρκετές αντιπροσωπείες στις ΗΠΑ, όπως η Findlay Cadillac στο Λας Βέγκας, η οποία χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για τις αρχικές επιθεωρήσεις των οχημάτων.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η Findlay Cadillac στο Henderson είναι η πρώτη αντιπροσωπεία στο Λας Βέγκας που εγκατέστησε ένα αυτοματοποιημένο σύστημα ελέγχου οχημάτων που αναπτύχθηκε από την UVEye. Η τεχνολογία αυτή έχει ήδη αναπτυχθεί σε 300 αντιπροσωπείες σε όλη την Αμερική, ενισχύοντας σημαντικά την αποδοτικότητα και μειώνοντας τους χρόνους αναμονής.
Η διαδικασία του 1 λεπτού
Η διαδικασία είναι πολύ απλή και δεν διαρκεί περισσότερο από ένα λεπτό. Ο πελάτης περνάει μέσα από έναν μεγάλο σαρωτή, ο οποίος τραβάει πολλαπλές φωτογραφίες του αυτοκινήτου από όλες τις γωνίες – συμπεριλαμβανομένου του κάτω μέρους του. Στη συνέχεια, οι εικόνες περνούν από λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης, το οποίο εντοπίζει τυχόν ελαττώματα στο εξωτερικό, τα ελαστικά και τα ορατά μηχανικά μέρη.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Περίπου 30-45 δευτερόλεπτα αργότερα, ο πελάτης λαμβάνει μια “πλήρη έκθεση κατάστασης” του οχήματός του.
Ο Daniel Frandsen από την UVEye, δήλωσε ότι το αυτοματοποιημένο σύστημα επιθεώρησης οχημάτων μπορεί να ανιχνεύσει γρήγορα ελαττώματα όπως μια διαρροή λαδιού, για την οποία κανονικά θα χρειαζόταν πολύ περισσότερος χρόνος για να σηκωθεί το όχημα και να ελεγχθεί διεξοδικά από έναν τεχνικό.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!