Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αντιδρούν οι οδηγοί στις υπερβολικές οθόνες αφής στα Ι.Χ. – Οι εταιρίες κάνουν πίσω γιατί χάνουν πελάτες

Αντιδρούν οι οδηγοί στις υπερβολικές οθόνες αφής στα Ι.Χ. – Οι εταιρίες κάνουν πίσω γιατί χάνουν πελάτες


Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων προσθέτουν ξανά φυσικά κουμπιά και πλήκτρα στο εσωτερικό των νέων Ι.Χ.. Η κίνηση για τον εκσυγχρονισμό των καμπινών και την αντικατάσταση των παλιών πινάκων οργάνων με κομψές οθόνες και μινιμαλιστικά ταμπλό έχει μόνο απογοητεύσει τους καταναλωτές. Τα υπερβολικά κουμπιά αφής δυσκόλεψαν και έφεραν αντιδράσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι εταιρείες κάνουν πίσω, η Hyundai πρόσθεσε πίσω κουμπιά στο Ioniq 5. Η Lucid δήλωσε ότι άκουσε τους πελάτες και διατήρησε συγκεκριμένα φυσικά χειριστήρια. Η Volkswagen παραδέχθηκε ότι οι καμπίνες της απογοήτευσαν τους πελάτες και υποσχέθηκε διόρθωση.

Από την άλλη, η Aston Martin απέφυγε αυτού του είδους τη διαμάχη, εκνευρίζοντας τους σχεδιαστές και τους μηχανικούς της πριν εκνευρίσει τους πελάτες της.

Η Aston συγκέντρωσε μια μικρή ομάδα εργαζομένων που ανέλαβε να οδηγήσει δεκάδες αυτοκίνητα και να καθορίσει ποιες λειτουργίες θα έπρεπε να έχουν φυσικά κουμπιά και διακόπτες. Ο διευθυντής σχεδιασμού Miles Nurnburger δήλωσε στα μέσα ενημέρωσης ότι η ομάδα δημιούργησε τον “piss-off factor”, μια κλίμακα που χρησιμοποιείται για να μετρήσει την αίσθηση του να πρέπει να ψάξεις μια λειτουργία θαμμένη σε ένα μενού που δεν ήταν άμεσα διαθέσιμη στην οθόνη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι οθόνες αποτελούν επίσης ζήτημα ασφάλειας. Δεν έχουν την απτική εξοικείωση που αποκτούν οι άνθρωποι όταν οδηγούν καθημερινά ένα αυτοκίνητο, αναγκάζοντας συχνά τους χρήστες να παίρνουν τα μάτια τους από το δρόμο για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, ενώ εκτελούν απλές λειτουργίες. Οι ενημερώσεις over-the-air που αλλάζουν τη διάταξη δεν βοηθούν επίσης, αλλά οι ρυθμιστικές αρχές στην Ευρωπαϊκή Ένωση το αντιλαμβάνονται.

Στα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ε.Ε. και βαθμολογούνται από το Euro NCAP θα μπορούσαν να αφαιρεθούν βαθμοί και να κερδίσουν χαμηλότερη βαθμολογία, εάν δεν διαθέτουν φυσικά χειριστήρια για ορισμένες παραδοσιακές λειτουργίες. Ωστόσο, δεν επιβάλλεται ο έλεγχος της έντασης του ήχου ή της θερμοκρασίας. Αντ’ αυτού, ο EuroNCAP εστιάζει στον εξοπλισμό ασφαλείας, όπως η κόρνα, τα φλας, οι υαλοκαθαριστήρες και τα φώτα κινδύνου.

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Πολιτική

Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Παύλος Γερουλάνος, με ανάρτησή του το πρωί της Τρίτης (22/10) αποκάλυψε πώς θα πρέπει να παραμείνει σε αφωνία για τις...

Οικονομία

Τυποποιημένα τρόφιμα, όπως κριθαράκι, ντοματοχυμός, πυρηνέλαιο, μαργαρίνη αλλά και προϊόντα προσωπικής φροντίδας όπως οδοντόκρεμες, οδοντόβουρτσες, μαλακτικά, σαμπουάν, όπως επίσης και προϊόντα καθαρισμού σπιτιού όπως χλωρίνες περιλαμβάνει...

Μαγαζίνο

Η Ελένη Μενεγάκη επιστρέφοντας στην Ελλάδα από το εξωτερικό όπου ταξίδεψε πρόσφατα, έκανε τη νέα της ανάρτηση στο Instagram, δημοσιεύοντας φωτογραφίες της μέσα από...

Οικονομία

Στη διπλή τιμή από την τρέχουσα της αγοράς θα χρεώνεται η ηλεκτρική ενέργεια που εντοπίζεται πως έχει κλαπεί. Παράλληλα όσοι διαπράττουν ρευματοκλοπές θα πληρώνουν...