Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αντιδρούν οι οδηγοί στις υπερβολικές οθόνες αφής στα Ι.Χ. – Οι εταιρίες κάνουν πίσω γιατί χάνουν πελάτες

Αντιδρούν οι οδηγοί στις υπερβολικές οθόνες αφής στα Ι.Χ. – Οι εταιρίες κάνουν πίσω γιατί χάνουν πελάτες


Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων προσθέτουν ξανά φυσικά κουμπιά και πλήκτρα στο εσωτερικό των νέων Ι.Χ.. Η κίνηση για τον εκσυγχρονισμό των καμπινών και την αντικατάσταση των παλιών πινάκων οργάνων με κομψές οθόνες και μινιμαλιστικά ταμπλό έχει μόνο απογοητεύσει τους καταναλωτές. Τα υπερβολικά κουμπιά αφής δυσκόλεψαν και έφεραν αντιδράσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι εταιρείες κάνουν πίσω, η Hyundai πρόσθεσε πίσω κουμπιά στο Ioniq 5. Η Lucid δήλωσε ότι άκουσε τους πελάτες και διατήρησε συγκεκριμένα φυσικά χειριστήρια. Η Volkswagen παραδέχθηκε ότι οι καμπίνες της απογοήτευσαν τους πελάτες και υποσχέθηκε διόρθωση.

Από την άλλη, η Aston Martin απέφυγε αυτού του είδους τη διαμάχη, εκνευρίζοντας τους σχεδιαστές και τους μηχανικούς της πριν εκνευρίσει τους πελάτες της.

Η Aston συγκέντρωσε μια μικρή ομάδα εργαζομένων που ανέλαβε να οδηγήσει δεκάδες αυτοκίνητα και να καθορίσει ποιες λειτουργίες θα έπρεπε να έχουν φυσικά κουμπιά και διακόπτες. Ο διευθυντής σχεδιασμού Miles Nurnburger δήλωσε στα μέσα ενημέρωσης ότι η ομάδα δημιούργησε τον “piss-off factor”, μια κλίμακα που χρησιμοποιείται για να μετρήσει την αίσθηση του να πρέπει να ψάξεις μια λειτουργία θαμμένη σε ένα μενού που δεν ήταν άμεσα διαθέσιμη στην οθόνη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι οθόνες αποτελούν επίσης ζήτημα ασφάλειας. Δεν έχουν την απτική εξοικείωση που αποκτούν οι άνθρωποι όταν οδηγούν καθημερινά ένα αυτοκίνητο, αναγκάζοντας συχνά τους χρήστες να παίρνουν τα μάτια τους από το δρόμο για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, ενώ εκτελούν απλές λειτουργίες. Οι ενημερώσεις over-the-air που αλλάζουν τη διάταξη δεν βοηθούν επίσης, αλλά οι ρυθμιστικές αρχές στην Ευρωπαϊκή Ένωση το αντιλαμβάνονται.

Στα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ε.Ε. και βαθμολογούνται από το Euro NCAP θα μπορούσαν να αφαιρεθούν βαθμοί και να κερδίσουν χαμηλότερη βαθμολογία, εάν δεν διαθέτουν φυσικά χειριστήρια για ορισμένες παραδοσιακές λειτουργίες. Ωστόσο, δεν επιβάλλεται ο έλεγχος της έντασης του ήχου ή της θερμοκρασίας. Αντ’ αυτού, ο EuroNCAP εστιάζει στον εξοπλισμό ασφαλείας, όπως η κόρνα, τα φλας, οι υαλοκαθαριστήρες και τα φώτα κινδύνου.

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΚΟΣΜΟΣ

Ο προϋπολογισμός του 2025, που κατατέθηκε στη Βουλή, προβλέπει ανάπτυξη 2,3%, πρωτογενές πλεόνασμα 2,4% του ΑΕΠ και δημόσιο χρέος στο 147,5% της ΑΕΠ. Παράλληλα,...

ΚΟΣΜΟΣ

Τις τελευταίες ώρες ο Ρώσος πρόεδρος συνομιλεί με έναν ξένο ηγέτη, το όνομα του οποίου δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό. Υπάρχει η υπόθεση πως...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Το debate των υποψήφιων για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, που διεξήχθη στην ΕΡΤ, στέφθηκε με πλήρη επιτυχία. Οι τέσσερις υποψήφιοι, ο Απόστολος Γκλέτσος,...