Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ανανέωση για την κορυφαία Porsche 911 GT3 – Χωρίς ίχνος ηλεκτρισμού αλλά διαθέσιμη πλέον και με πίσω καθίσματα

Ανανέωση για την κορυφαία Porsche 911 GT3 – Χωρίς ίχνος ηλεκτρισμού αλλά διαθέσιμη πλέον και με πίσω καθίσματα


Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η νέα Porsche 911 GT3 είναι γεγονός και μάλιστα σε δύο εκδόσεις, την κλασική σκληροπυρηνική με τη σταθερή αεροτομή και μία πιο γήινη, Touring. Και οι δύο όμως αποδίδουν 510 άλογα από τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 4λτ. και έρχονται με στάνταρ χειροκίνητο κιβώτιο. Οι αλλαγές δεν είναι μεγάλες ούτε έντονες. Έγιναν περισσότερο για να μπορεί το μοντέλο να συμμορφωθεί με τους ακόμα πιο αυστηρούς κανονισμούς της Ε.Ε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για να ανταποκριθεί σε αυτούς τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων, η Porsche χρειάστηκε να τοποθετήσει ένα νέο σύστημα εξάτμισης που περιλαμβάνει τέσσερις καταλύτες και δύο φίλτρα σωματιδίων. Για την περαιτέρω βελτιστοποίηση του κινητήρα, οι κυλινδροκεφαλές έχουν επανασχεδιαστεί ενώ έχουν ενισχυθεί και οι εκκεντροφόροι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, υπάρχει νέο περίγραμμα στον εμπρός διαχύτη, νέο σπόιλερ, επανασχεδιασμένου Matrix LED προβολείς, νέες εισαγωγές αέρα αλλά και μία ακόμα πιο extreme αεροτομή. Φυσικά οι περισσότερες στοχευμένες αλλαγές έχουν έναν και μόνο σκοπό, την βελτίωση της αεροδυναμικής του μοντέλο και την αύξηση της κάθετης δύναμης.

Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος 4λιτρος ατμοσφαιρικός, χωρίς την παραμικρή υποψία εξηλεκτρισμού. Αποδίδει 510 άλογα και 450 Nm ροπής, και χάρη στην υψηλή αεροδυναμική του μοντέλου αλλά και το μειωμένο βάρος του ( 1.420 κιλά), επιτρέπει στην χειροκίνητη έκδοση το 0-100 σε 3.9 δευτ. και στην αυτόματη (κιβώτιο PDK) σε 3.4 δευτ. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 313 χλμ./ώρα ενώ ο κινητήρας φτάνει μέχρι και τις 9.000 σ.α.λ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο εσωτερικό υπάρχουν πολλές από τις αλλαγές που είδαμε στη νέα 911 Carrera, αλλά η GT3 διατηρεί τον περιστροφικό διακόπτη εκκίνησης και όχι μπουτόν. Υπάρχει μια νέα σχεδίαση καθισμάτων μπάκετ από ανθρακονήματα με αναδιπλούμενη πλάτη και προαιρετική θέρμανση, ενώ στην GT3 Touring, μπορείτε να επιλέξετε πίσω καθίσματα, για πρώτη φορά σε GT3 μοντέλο στην ιστορία.

Όπως και οι προηγούμενες γενιές 911 GT3 στα 25 χρόνια παρουσίας της, έτσι και αυτή, κοιτάει την ουσία και το οδηγικό συναίσθημα και όχι την εικόνα. Οι νέες Porsche 911 GT3 και GT3 Touring θα είναι διαθέσιμες για παραγγελία μέχρι το τέλος του έτους, ενώ οι παραδόσεις θα πραγματοποιηθούν το καλοκαίρι του 2025. Οι τιμές ξεκινούν από 210.000 ευρώ.

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Κόσμος

Η Βρετανία επέβαλε κυρώσεις σε άλλα 18 ρωσικά δεξαμενόπλοια και σε τέσσερα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, στη μεγαλύτερη δέσμη κυρώσεων μέχρι σήμερα σε...

Τεχνολογία

Μία από τις σημαντικότερες εφαρμογές των ρομποτικών και των μη επανδρωμένων συστημάτων είναι η χρήση τους σε κατοικημένες περιοχές και εντός κτιρίων. Ιδιαίτερα σε...

Μαγαζίνο

Η άσκηση είναι για όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας, και αυτά είναι τα αθλήματα που μπορείτε να αρχίσετε όποτε επιθυμείτε. 1. Τένις: Το τένις ασκεί ολόκληρο...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Του Γιώργου Παλληκάρη Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Ford Explorer είναι εδώ και σε περιμένει να το οδηγήσεις. Η Ford σου δίνει τη δυνατότητα με...