Το Instagram προχωρά σε μία σημαντική αλλαγή στον αλγόριθμό του, με σκοπό να επιβραβεύσει το αυθεντικό περιεχόμενο και να τιμωρεί αυτούς που αντιγράφουν άλλους. Αλλάζει επίσης και ο τρόπος που προωθούνται τα Reels, σε μια προσπάθεια να γίνουν εμφανή και μικρότερα accounts.
Όπως αναφέρει το blog post της εταιρίας, το Instagram προσπαθεί να διορθώσει το σύστημα προώθησης έτσι ώστε οι μικρότεροι λογαριασμοί να έχουν μεγαλύτερο reach.
Ιστορικά, λόγω του τρόπου που αξιολογούσαμε το περιεχόμενο, οι δημιουργοί περιεχομένου με πολλούς ακολούθους και οι εκμεταλλευτές αναδημοσιεύσεων έπαιρναν περισσότερο reach στις προτάσεις, από μικρότερους και αυθεντικούς δημιουργούς περιεχομένου. Πιστεύουμε πως είναι σημαντικό να το διορθώσουμε αυτό και να δώσουμε σε όλους τους δημιουργούς μία ίση ευκαιρία να φτάσουν σε νέο κοινό.
Πρακτικά, το Instagram δε θα δίνει προτεραιότητα πλέον σε λογαριασμούς με περισσότερους ακολούθους. Το περιεχόμενο θα προβάλλεται πρώτα σε ένα μικρό κοινό που ο αλγόριθμος πιστεύει πως είναι το κατάλληλο, ανεξαρτήτως από το αν οι χρήστες ακολουθούν αυτόν το λογαριασμό ή όχι. Καθώς αυτό το κοινό αλληλεπιδρά με το περιεχόμενο, θα προβάλλεται σε ένα μεγαλύτερο κοινό και ούτω καθεξής. Αυτή η αλλαγή θα γίνει εμφανής μέσα στους επόμενους μήνες.
Μία πιο άμεση αλλαγή θα είναι αυτή που αφορά το αυθεντικό περιεχόμενο. Το Instagram θα αντικαταστήσει τα reposted Reels με τα αυθεντικά στις προτάσεις του, όταν ανιχνεύει το ίδιο περιεχόμενο. Τα posts των λογαριασμών που έκαναν repost το Reel θα έχουν ένα εμφανές tag του αυθεντικού δημιουργού του περιεχομένου. Η μόνη εξαίρεση εδώ θα είναι σε video τα οποία είναι εμφανώς διαφορετικά από το αυθεντικό (voice-overs, reactions) ή υλικό που έχει επεξεργαστεί για να γίνει meme.
Οι λογαριασμοί που επανειλημμένα κάνουν post άλλων, θα δουν μείωση προώθησης των Reels τους συνολικά.
Προς το παρόν όλες οι αλλαγές αφορούν τα Reels, αλλά το Instagram εξερευνά τρόπους να περάσουν και στις υπόλοιπες μορφές.
Οι πρόσφατες αλλαγές του Instagram έχουν εξοργίσει creators με πολλούς ακολούθους, καθώς η εφαρμογή προτείνει περισσότερο περιεχόμενο από δημιουργούς που δεν ακολουθεί ο χρήστης, αναιρώντας την έννοια του follow για να βλέπει κάποιος περισσότερο περιεχόμενο από αυτόν που ακολουθεί.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!