Μιλώντας στο 9ο Capital Link Maritime Leaders Summit επεσήμανε:
«Δεν υπάρχουν ακόμη εναλλακτικά καύσιμα . Επικρατεί κομφούζιο. Προχωράμε ως εταιρεία με συμβατικές μηχανές γιατί δεν ξέρουμε που θα πάει το θέμα. Τα πλοία της εταιρείας ναυπηγούνται σύμφωνα με τα πρότυπα ECO και καταναλώνουν λιγότερα καύσιμα.
Επίσης δεν υπάρχουν υποδομές στα λιμάνια για εναλλακτικά καύσιμα. Είμαι απαισιόδοξος. Ακόμα και το LNG που θεωρείται πράσινο καύσιμο, δεν είναι. Δεν είναι καθαρό καύσιμο αλλά ορυκτό. Δεν ξέρουμε που πάει η κατάσταση» και προσέθεσε:
«Είμαστε σκεπτικοί για το πιο εναλλακτικό καύσιμο θα επικρατήσει ή πιο θα είναι πιο διάσημο. Ποντάρουμε στο Carbon capture.
Αυτό συζητάμε με τα ναυπηγεία με τα οποία διαπραγματευόμαστε για τις νέες παραγγελίες ναυπήγησης. Προς τα παρόν παραμένουμε επιφυλακτικοί».
Ο Γιάννης Αλαφούζος υπογράμμισε ότι η φιλοσοφία της εταιρείας είναι απλή: «Να αυξάνουμε τα κέρδη των μετόχων με έναν σύγχρονο στόλο.»
Για την απανθρακοποίηση της ναυτιλίας ανέφερε ότι υπάρχει ο υποκρισία:
«Υπάρχει υποκρισία στο θέμα της απανθρακοποίησης της ναυτιλίας. Ναι πρέπει να γίνει η πράσινη μετάβαση όμως η ναυτιλία δεν είναι ο κλάδος που μολύνει. Οι αρμόδιοι αγνοούν τους κλάδους που είναι οι μεγάλοι ρυπαντές του πλανήτη και έχουν στραφεί στη ναυτιλία.»
Ο στόλος της αποτελείται από 14 δεξαμενόπλοια και ειδικότερα έξι σύγχρονα δεξαμενόπλοια Suezmax και οκτώ σύγχρονα δεξαμενόπλοια VLCC.
Η Okeanis Eco Tankers Corp θεωρείται πρωτοπόρος στην προσπάθεια της ποντοπόρου ναυτιλίας να μηδενίσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Ξεχωρίζει στην προσπάθεια της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας για την πράσινη μετάβαση, καθώς εστιάζει σε πλοία του μέλλοντος που ναυπηγούνται σύμφωνα με τα πρότυπα ECO και καταναλώνουν λιγότερα καύσιμα, που εκπέμπουν πολύ λιγότερα αέρια του θερμοκηπίου.
Τα πλοία της Okeanis Eco Tankers είναι εξοπλισμένα με συστήματα καθαρισμού καυσαερίων – scrubbers και έχουν ναυπηγηθεί έτσι, ώστε να συμμορφώνονται με συστήματα καθαρισμού του έρματος.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!