Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Όπως πολλές άλλες εταιρίες, έτσι και η συγκεκριμένη συνειδητοποίησε πως τα υβριδικά είναι το μέλλον
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Πίσω στο 2021 η Lotus δήλωσε ότι το σπορ αυτοκίνητο Emira, θα είναι το τελευταίο όχημα εσωτερικής καύσης στη γκάμα της, ανακοινώνοντας παράλληλα ότι πρόκειται να γίνει πλήρως ηλεκτρική μέχρι το 2028. Πλέον όμως, ο βρετανικός κατασκευαστής που ανήκει στην Κίνα, λέει ότι τώρα έχει ακυρώσει αυτό το σχέδιο, στρεφόμενος στην υβριδική ενέργεια για τα επερχόμενα μοντέλα.
Η αλλαγή έρχεται καθώς οι αγοραστές πολυτελών αυτοκινήτων συνεχίζουν να δείχνουν απροθυμία στην αγορά EV, ακόμη και σε δημοφιλείς αγορές όπως η Κίνα. Ο διευθύνων σύμβουλος Feng Qingfeng δήλωσε στους δημοσιογράφους στην ότι η Lotus σχεδιάζει να αναπτύξει μια «σούπερ υβριδική» τεχνολογία που συνδυάζει γρήγορη φόρτιση και έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα εσωτερικής καύσης, υποσχόμενη συνολική αυτονομία 1000χλμ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Αυτή είναι μια έντονη μεταστροφή από την αρχική θέση της Lotus, όπου προηγουμένως απέρριπτε τη χρήση των plug-in υβριδικών οχημάτων χάρη στην υποβαθμισμένη οδηγική εμπειρία τους, ειδικά με την αποφόρτιση της μπαταρίας. Ο Feng λέει ότι η εταιρεία θα λύσει αυτό το πρόβλημα με μια αρχιτεκτονική 900V που θα «φορτίζει» την μπαταρία σε ταχύτητα ρεκόρ.
Δεν είναι σαφές ποια μοντέλα σκοπεύει να εξοπλίσει η Lotus με τη νέα υβριδική τεχνολογία της. Οι ανανεωμένες εκδόσεις του SUV Eletre και του σεντάν Emeya θα μπορούσαν σίγουρα να είναι οι πρώτοι υποψήφιοι.
Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, βλέποντας πως τα αμιγώς ηλεκτρικά δεν έχουν την απήχηση που θα ήθελαν, αναβάλλουν τα αμιγώς ηλεκτρικά τους σχέδια και στρέφονται στα υβριδικά. Volvo, Bentley, Porsche είναι μερικές από αυτές ενώ αρκετές άλλες, όπως η Ford, δηλώνουν πως θα κρατήσουν ζωντανούς τους θερμικούς κινητήρες όσο περισσότερο γίνεται.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!